Als het een sletje is zegt het me niet zoveel. Waarschijnlijk ligt Johan elke week met haar te krikken.quote:
dat denk ik nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Als het een sletje is zegt het me niet zoveel. Waarschijnlijk ligt Johan elke week met haar te krikken.
Voetbal International #97: Waar Tyton Feyenoord ontwijkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Staat er nog steeds niet op [RTL Gemist]? Kan hem niet vinden ..![]()
RTL GEMIST ..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Voetbal International #97: Waar Tyton Feyenoord ontwijkt.
Dumbass...
KOOP een harde schijf ofzo. Of een Media Player Classic.quote:
Genee zei iets in de trant van "Gelukkig heb je in je contract opgenomen dat je hier nog mag zitten. En hoe vaak is dit" Waar Bos op antwoorden dat het 1x per maand moest kunnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:02 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Bos een uitstekende gast, tenminste iemand die Johan weerwoord kan geven. Hopen dat we hem wat vaker zien op vrijdag, dan heeft hij toch zijn 'papa-dag'.
Heb 2x 250 HD dat zal wel genoeg zijn .. Heb ook WMP .. Daar ligt het dus niet aan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:19 schreef pberends het volgende:
[..]
KOOP een harde schijf ofzo. Of een Media Player Classic.
voor zover mij bekend hebben een aantal huidige gasten een contract met VI waarin is opgenomen dat ze een x aantal keren dienen te komen....vandaar ook dat Tijl zo nu en dan nog aanschuiftquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee zei iets in de trant van "Gelukkig heb je in je contract opgenomen dat je hier nog mag zitten. En hoe vaak is dit" Waar Bos op antwoorden dat het 1x per maand moest kunnen.
Dus ik hoop dat ze er werk van maken, en hij inderdaad eens per maand aanschuift.
Ik snap jullie niet. Die mp4-link kun je zowel downloaden als streamen via Media Player Classic. Wtf is up met dat gezeik over RTL Gemist dan? Onbegrijpelijk zijn jullie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb 2x 250 HD dat zal wel genoeg zijn .. Heb ook WMP .. Daar ligt het dus niet aan.
De mp4 van dit keer was gewoon weer 1GB, of hebben jullie allemaal buitenaardse computers ofzo? Wtf is up met jullie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:16 schreef Type-R het volgende:
de mp4 was deze keer ±333 mb ipv van de normale 1gb. Volgens mij hebben ze de bitrate flink omlaag gegooid of eindelijk de x264 codec gevonden
Hey een slim en normaal iemand in dit topicquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:19 schreef Bestolene het volgende:
doe mij maar zo'n mp4tje hoor
dat gekut op die site van RTL
goed bezig pberends
Gast, what the fuck is er aan de hand met jou? waarom voel je je zo aangevallen ..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Hey een slim en normaal iemand in dit topic![]()
.
De link die pberends geeft is de uitzending op rtlgemist, alleen dan zonder reclame. Kan je gewoon van de site zelf halen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast, what the fuck is er aan de hand met jou? waarom voel je je zo aangevallen ..Ik wou gewoon een RTL Gemist stream, omdat die er normaal gesproken op moet staan na 10+ uur.
Dus doe eens rustig, lijkt erop alsof jij niet helemaal 'normaal' bent.![]()
Niet iedereen heeft een stream nodig die jij een uurtje na de uitzending upload .. het is natuurlijk geweldig wat je doet, maar dat hoor je volgens mij ook vaak.
Is Danny Vera nu de hele band of enkel de zanger?quote:
Dankzij jou kan ik nu ook het einde even kijken wat ik had gemist.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Hey een slim en normaal iemand in dit topic![]()
.
Danny Vera is de zangerquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is Danny Vera nu de hele band of enkel de zanger?
quote:Zanger Solomon Burke overleden op Schiphol
zondag 10 oktober 2010 | 09:31 | Laatst bijgewerkt op: zondag 10 oktober 2010 | 10:25
Solomon Burke tijdens een optreden in Spanje.
SCHIPHOL - De Amerikaanse soulzanger Solomon Burke is op Schiphol overleden. Een woordvoerster van de luchthaven heeft dat gezegd. Burke kwam zondagmorgen per vliegtuig aan uit Los Angeles. Hij is zeventig jaar geworden.
Solomon Burke zou op dinsdag 12 oktober samen met popgroep De Dijk een concert in Paradiso in Amsterdam geven. De muzikanten zouden eenmalig samen met elkaar het podium betreden, omdat zij gezamenlijjk de cd Hold on Tight maakten. Het concert was uitverkocht. Op Hold on Tight vertolken Burke en De Dijk in het Engels vertaalde klassiekers van de Nederlandse popgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |