als je verliefd bent dan durf je toch maar bar weinig, en dan moet je zoveel zuipen voordat je iets durft dat je zo kaal bent dat ze je niet hoeftquote:
Of het meisje is een gabber.. Kale koppe niet te stoppe!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je verliefd bent dan durf je toch maar bar weinig, en dan moet je zoveel zuipen voordat je iets durft dat je zo kaal bent dat ze je niet hoeft
Mijn piemel werkt toch welquote:
Ik hoef het niet te proberen, ik moet het doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je verliefd bent dan durf je toch maar bar weinig, en dan moet je zoveel zuipen voordat je iets durft dat je zo kaal bent dat ze je niet hoeft
als je haar dan maar geen moppen gaat vertellenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als je haar dan maar geen moppen gaat vertellendan rent ze gillend weg gok ik
details? ze zijn gewoon ontzettend slechtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met bier op vergeet ik nog al eens details ja
Ik vond 'm wel lachequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
details? ze zijn gewoon ontzettend slecht
quote:
Barrie is jailbaitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Zeg, kerels, kunnen jullie even ophouden met dat seksistisch gepraat.
BarrieButsers is nog minderjarig, en het is niet onze taak om haar ziel te verkloten.
Weet niet of ik er om moet lachen of huilen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Zeg, kerels, kunnen jullie even ophouden met dat seksistisch gepraat.
BarrieButsers is nog minderjarig, en het is niet onze taak om haar ziel te verkloten.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:23 schreef klnvntrbyt het volgende:
Don't worry, baby.
Zodra je legaal bent kom je uit mijn friendzone en ga ik je versieren
quote:
Jij loopt een blauwtje, ik morgenquote:
Ik loop een blauwtje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij loopt een blauwtje, ik morgen![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:35 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik loop een blauwtje?
HA HA HA HA HA HA HA.
Ja, wellicht morgen, want ik heb plannen met het meisje bij mij op het werk........
quote:
morgenavond is de ideale gelegenheid voor een volgende move in mijn geheime stappenplan totquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat dan?Ik heb ook plannen voor morgen
Nee, pipo!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihi, zitten jullie niet bij elkaar in de klas ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |