Stand #2055quote:
Waarom kreeg ik dan geen punt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Opstartvraag dan maar.
Welke voetballer was vrijdagavond present bij de krakers demonstratie in Amsterdam?
Ik dacht dat het gewoonte was dat als de vraagsteller weer online komt dat hij dan het punt toe kent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:42 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan geen punt?
Ik kan niet uren wachten tot iemand het verifieert..... en dan binnen een kwartiertje een vraag stellen.
Alsof Tong terugleest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoonte was dat als de vraagsteller weer online komt dat hij dan het punt toe kent.
ja klopt, maar als jij het hebt gecontroleerd mag jij het ook gewoon doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoonte was dat als de vraagsteller weer online komt dat hij dan het punt toe kent.
Ja ik ga nog even van iedereen in de gaten houden of hij/zij terugleest of nietquote:
Stand #2055quote:
Juist.quote:
Is al gebeurd,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
De volgende mag Flitspaal een punt geven.
Stand #2055quote:
Stand #2055quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef Pepersaus het volgende:
ben hur
titianic
LOTR return of the king
Stand #2055quote:
ik ken haar als madamme Pheip trouwensquote:
Stand #2055quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |