Voer? Eet jij ze op dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Yup... een dikke joint
Hier hebben jullie weer wat voer hhahahahaha
En anderen achter de pcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
En van ongezouten commentaar voorzien denk ikDe beste stuurlui staan nog steeds aan wal tenslotte zitten in hun luie stoel voor de t.v.
Nee ik voer jullie zodat jullie weer kunnen toehappen en ik wat aandacht krijgquote:
moeten we nu verbaasd doen, dat je een joint neemtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Yup... een dikke joint
Hier hebben jullie weer wat voer hhahahahaha
Ooooohhhhhh zeg dat dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Nee ik voer jullie zodat jullie weer kunnen toehappen en ik wat aandacht krijg
Jij bent nog zieliger dan ene BVquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten we nu verbaasd doen, dat je een joint neemtneem een lekkere snuif, misschien dat je er eens van opknapt.
Het houdt elkaar in evenwicht zoals je zietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef shomila het volgende:
[..]
Ooooohhhhhh zeg dat dan.
Maar voer jij ons of wordt jij gevoerd.
Grappig toch? hoe een mod elders moet halen wat hij op zijn eigen chats verplicht moet verfoeien, lekker rellequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef Poezewoes het volgende:
Gezellig hier weer slaat de verveling weer toe bij snorgeval?
Ik vermaak me wel hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Grappig toch? hoe een mod elders moet halen wat hij op zijn eigen chats verplicht moet verfoeien, lekker relle
Nee hoor ik vind Blindevink en Titatoverheks top!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog zieliger dan ene BV
wat is er zielig aan mijn post, ik gaf je een gratis tip doe er wat meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog zieliger dan ene BV
Zo ist...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind Blindevink en Titatoverheks top!
Niks zieligs aan!
Is maar goed dat we het niet allemaal eens zijn zou saaie boel worden toch?
Wat moet jij hier dan zeilkende jankerig wijf, ga jij dan ook je "plicht" doen op SIO en laat je irritante rotkop hier nit meer zien dan, vervelende gek! Je begint me de strot uit te hangen met je lage opmerkingen! Loop voor de tram!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is er zielig aan mijn post, ik gaf je een gratis tip doe er wat mee![]()
maar ik zeg het even voordat je op je vingers getikt wordt, dit is geen chat dit is het topic van Opa en niet het topic van 1 of andere randdebiel, al denkt die randdebiel dat hij erg populair is, maar die randdebiel help ik even uit zijn natte droom.
Ik ook wel, we hebben zowaar een nieuwe Troll in ons midden..quote:
Jaja, dat is het betere werk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wat moet jij hier dan zeilkende jankerig wijf, ga jij dan ook je "plicht" doen op SIO en laat je irritante rotkop hier nit meer zien dan, vervelende gek! Je begint me de strot uit te hangen met je lage opmerkingen! Loop voor de tram!!!!!!!!!
Ik kan het wel hoorquote:
Dijkie nu moet je niet in de war raken met de chats waar je moderator ben en hier!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wat moet jij hier dan zeilkende jankerig wijf, ga jij dan ook je "plicht" doen op SIO en laat je irritante rotkop hier nit meer zien dan, vervelende gek! Je begint me de strot uit te hangen met je lage opmerkingen! Loop voor de tram!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat maar zien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoorDit is nog niks...
Kut hé? nog geen Ban hier...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoorDit is nog niks...
Wat doe jij nou?Ben je lid van de Blauwe Eikel ineens?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kut hé? nog geen Ban hier...Nou nog even doormekkeren en het gaat je lukken, ik voel het gewoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |