Nee hoor ik vind Blindevink en Titatoverheks top!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog zieliger dan ene BV
wat is er zielig aan mijn post, ik gaf je een gratis tip doe er wat meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog zieliger dan ene BV
Zo ist...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind Blindevink en Titatoverheks top!
Niks zieligs aan!
Is maar goed dat we het niet allemaal eens zijn zou saaie boel worden toch?
Wat moet jij hier dan zeilkende jankerig wijf, ga jij dan ook je "plicht" doen op SIO en laat je irritante rotkop hier nit meer zien dan, vervelende gek! Je begint me de strot uit te hangen met je lage opmerkingen! Loop voor de tram!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is er zielig aan mijn post, ik gaf je een gratis tip doe er wat mee![]()
maar ik zeg het even voordat je op je vingers getikt wordt, dit is geen chat dit is het topic van Opa en niet het topic van 1 of andere randdebiel, al denkt die randdebiel dat hij erg populair is, maar die randdebiel help ik even uit zijn natte droom.
Ik ook wel, we hebben zowaar een nieuwe Troll in ons midden..quote:
Jaja, dat is het betere werk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wat moet jij hier dan zeilkende jankerig wijf, ga jij dan ook je "plicht" doen op SIO en laat je irritante rotkop hier nit meer zien dan, vervelende gek! Je begint me de strot uit te hangen met je lage opmerkingen! Loop voor de tram!!!!!!!!!
Ik kan het wel hoorquote:
Dijkie nu moet je niet in de war raken met de chats waar je moderator ben en hier!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wat moet jij hier dan zeilkende jankerig wijf, ga jij dan ook je "plicht" doen op SIO en laat je irritante rotkop hier nit meer zien dan, vervelende gek! Je begint me de strot uit te hangen met je lage opmerkingen! Loop voor de tram!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat maar zien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoorDit is nog niks...
Kut hé? nog geen Ban hier...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoorDit is nog niks...
Wat doe jij nou?Ben je lid van de Blauwe Eikel ineens?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kut hé? nog geen Ban hier...Nou nog even doormekkeren en het gaat je lukken, ik voel het gewoon!
De 12 of de 14... zeg maar wanneerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welke tramlijn zal ik pakken, doe ik de24,12,3,2, 13 of de 14, of zal ik tramlijn 5 pakken, zeg het maar hoor, en rotkop hahaha zal ik ff weer je filmpjes erbij halen
ga je je al ergeren aan mij
hou het vast hoor, laat het niet los, misschien wordt ik wel je ergste nachtmerrie
nopequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kut hé? nog geen Ban hier...Nou nog even doormekkeren en het gaat je lukken, ik voel het gewoon!
oh gaan we weer zielig doen, ik haal je handicap er niet bij hoor, want daar doel je op, kan je straks weer gaan janken bij Opa, ze zitten me weer te pestenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
De 12 of de 14... zeg maar wanneerEn m'n grootste nachtmerrie heb ik al gehad
Bring it on
Neuh maar als de bal gaat rollen moet je duwen heb ik altijd geleerd...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Wat doe jij nou?Ben je lid van de Blauwe Eikel ineens?
Ohhja, is dát het? We moeten nu hier met z'n alle de zielugurt afmaken dat die al zóóóveel heeft geleden in zijn leventje... jaja, intussen mekkeren onder dekking?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
De 12 of de 14... zeg maar wanneerEn m'n grootste nachtmerrie heb ik al gehad
Bring it on
hij heeft er een goeie uitkering aan over gehouden en heeft geen solicitatieplicht, wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ohhja, is dát het? We moeten nu hier met z'n alle de zielugurt afmaken dat die al zóóóveel heeft geleden in zijn leventje... jaja, intussen mekkeren onder dekking?
Ik citeer: "ik haal je handicap er niet bij hoor"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gaan we weer zielig doen, ik haal je handicap er niet bij hoor, want daar doel je op, kan je straks weer gaan janken bij Opa, ze zitten me weer te pesten
Oooooo was de grote beek weer open vandaagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik citeer: "ik haal je handicap er niet bij hoor"![]()
![]()
Wat lul jij nou met je dekking? Ik heb Opaatje niet nodig om jullie boos te krijgen... jullie proberen mij met 4=5 man kwaad te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ohhja, is dát het? We moeten nu hier met z'n alle de zielugurt afmaken dat die al zóóóveel heeft geleden in zijn leventje... jaja, intussen mekkeren onder dekking?
Ohww heeft 'ie een handikap dan? dan ga ik die er ook niet bijhalen,,quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gaan we weer zielig doen, ik haal je handicap er niet bij hoor, want daar doel je op, kan je straks weer gaan janken bij Opa, ze zitten me weer te pesten
ff verder lezen wat er nog meer in mijn post staat, echt randdebiel ben je toch ook, dat heet de boel verdraaien, maar heb al gemerkt, en ik niet alleen dat je graag de boel verdraait, en ach kan wel wat zeggen maar ach ik zeg het gewoon, junkeigen he, leer mij de junks en exjunks kennen, liegen en bedriegen ze hebben het uitgevonden, en nu lekker je bek houden lelijk mannetje want echt je hebt aardig wat hersencellen weggesnoven. Begin je een beetje zat te worden, en ik niet alleen, waarom denk je dat het zo stilletjes bij opa wordt???? ff diep nadenken je kan het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik citeer: "ik haal je handicap er niet bij hoor"![]()
![]()
Ik heb gewoon RWW en wel degelijk sollicitatieplicht achterlijke gek... Informeer jezelf eerst voor je gaat lopen blaten stompzinnig wijf... Jij bent echt 't toppunt van domheid... Bij Jaap vertel ik zelfs dat ik "moet" werken...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heeft er een goeie uitkering aan over gehouden en heeft geen solicitatieplicht, wat wil een mens nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |