M'n horizon verbreden in iets wat me niet boeit? ner... Ben niet zo'n agende zeikende galspuwer als jij bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fok! is wel iets meer dan dit armoedige topique, maar daar weet je niks van natuurlijk. Verbreed je horizon en snuffel is her en der.
Hou jij je erbuiten puberend stokertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Wat grappig, je nu komt hier doen waar je op je eigen chats users voor wegpleurt.. relle..Ben je naast een Blauwe Eikel ook nog HuichelMod ook?
Er zitten er ook veel van opaatjes chat bedoel je die ook?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Stream It Out hoorWaar het chatpleps, de achterbakse, de spottende mensen zitten
Supergezellig!!!
Uitzonderingen zijn er altijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:19 schreef shomila het volgende:
[..]
Er zitten er ook veel van opaatjes chat bedoel je die ook?
Oehh ga door, hit me! M'n plasser wordt al harder....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:19 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Hou jij je erbuiten puberend stokertje
Hmmm 5 van de 9, veel uitzonderingen dan.Dat noem je dan geen uitzondering meer hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd
En van ongezouten commentaar voorzien denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oop gaat zo oranje kijken neem ik aan?
Dat noem je regel inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Hmmm 5 van de 9, veel uitzonderingen dan.Dat noem je dan geen uitzondering meer hoor.
Jahh. maar ivm de weinige overgebleven saaie seikerts op zijn chatje komt hij hier af en toe zijn Relscore halen samen met zijn Unterführertje ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oop gaat zo oranje kijken neem ik aan?
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat, zodra Dijk op een uitspraak aangevallen wordt, hij gaat draaienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Hmmm 5 van de 9, veel uitzonderingen dan.Dat noem je dan geen uitzondering meer hoor.
Moet hij wel uit kijken want als je veel draait wordt je duizelig en dan val je om.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat, zodra Dijk op een uitspraak aangevallen wordt, hij gaat draaien
Ach laat die vent lekker kotsmisselijk worden van al dat gedraaiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat, zodra Dijk op een uitspraak aangevallen wordt, hij gaat draaien
Vraag dat T0nja maar lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef spuitje het volgende:
Eigenlijk is het best grappig: vandijkie met oornummer vindt Fok! ers eigenlijk maar niets, maar ondertussen is hij wel vaste gast en inmiddels dus een bijna echte Fok! erDat hij alleen komt om te sarren moge inmiddels duidelijk zijn, maar gun die stumperd zijn lolletje, hij heeft verder weinig denk ik
dat ie maar goed op zijn bek mag pleurenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach laat die vent lekker kotsmisselijk worden van al dat gedraai
Yup... een dikke jointquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo gezellig en vriendelijk daar op SIO lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ie maar goed op zijn bek mag pleuren
Voer? Eet jij ze op dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Yup... een dikke joint
Hier hebben jullie weer wat voer hhahahahaha
En anderen achter de pcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
En van ongezouten commentaar voorzien denk ikDe beste stuurlui staan nog steeds aan wal tenslotte zitten in hun luie stoel voor de t.v.
Nee ik voer jullie zodat jullie weer kunnen toehappen en ik wat aandacht krijgquote:
moeten we nu verbaasd doen, dat je een joint neemtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Yup... een dikke joint
Hier hebben jullie weer wat voer hhahahahaha
Ooooohhhhhh zeg dat dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Nee ik voer jullie zodat jullie weer kunnen toehappen en ik wat aandacht krijg
Jij bent nog zieliger dan ene BVquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten we nu verbaasd doen, dat je een joint neemtneem een lekkere snuif, misschien dat je er eens van opknapt.
Het houdt elkaar in evenwicht zoals je zietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef shomila het volgende:
[..]
Ooooohhhhhh zeg dat dan.
Maar voer jij ons of wordt jij gevoerd.
Grappig toch? hoe een mod elders moet halen wat hij op zijn eigen chats verplicht moet verfoeien, lekker rellequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef Poezewoes het volgende:
Gezellig hier weer slaat de verveling weer toe bij snorgeval?
Ik vermaak me wel hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Grappig toch? hoe een mod elders moet halen wat hij op zijn eigen chats verplicht moet verfoeien, lekker relle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |