Kanniet en te laat, er is niets lekkerder dan een uitgelokte kick die ook nog eens bevredigend snel wordt uitgevoerd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Sterker nog... Nog veel lekkerder
"Die kutbiekwien die doet der best maar. Ken er niet wakker van liggen.", aldus Oopquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef beequeen het volgende:
Jakkes, en dat zonder douchen.![]()
Btw, even stofzuigen en dan zo transpireren. Wrs is dat het luie zweet.
Tja tis maar wat je leuk vind denk ik...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Kanniet en te laat, er is niets lekkerder dan een uitgelokte kick die ook nog eens bevredigend snel wordt uitgevoerd!
Schrijf ik chinees ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:49 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Tja tis maar wat je leuk vind denk ik...
lol je bent bijna een nog zieliger ventje dan ik ben....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:31 schreef Blinddevink het volgende:
Mmmmm de woordvoerder van Bompa is het plaatsen van foto's van onze Bompa aan het overnemen/stelen van PB.
I Don't Like It.
Nu zit je te zoeken bv. Ik plaats ook af en toe caps van opaatje. Heb ik je nog nooit over gehoord. Beetje jammer dit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:31 schreef Blinddevink het volgende:
Mmmmm de woordvoerder van Bompa is het plaatsen van foto's van onze Bompa aan het overnemen/stelen van PB.
I Don't Like It.
Iedereen mag hier gewoon leuke caps plaatsen hoor. Dat is echt niet voorbehouden aan bepaalde personen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:31 schreef Blinddevink het volgende:
I Don't Like It.
Kunnen die caps niet iets kleiner ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Nu zit je te zoeken bv. Ik plaats ook af en toe caps van opaatje. Heb ik je nog nooit over gehoord. Beetje jammer dit.
Gefeliciteerd Trutje!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:36 schreef Poezewoes het volgende:
Er is trouwens nog heel leuk nieuws te melden vanuit de chat wereld Trutje is voor het eerst Oma geworden!!
[ afbeelding ]
Ze is "weer" Oma geworden staat er, en dat klopt ook niet want je kan maar één keer Oma worden daarna ben je het gewoon!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:36 schreef Poezewoes het volgende:
Er is trouwens nog heel leuk nieuws te melden vanuit de chat wereld Trutje is voor het eerst Oma geworden!!
[ afbeelding ]
Toch leuk dat opa van die 3 vaste zeurders steeds nog nieuwe dingen verwacht zo'n aandacht voor het schermquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef beequeen het volgende:
Leuk dat hij meer aandacht heeft voor de chat dan het eten. Mevr. Sjaggo mag haar handen dichtknijpen met zo'n loser.
4... je zit(foutje) zat er zelf ook bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Toch leuk dat opa van die 3 vaste zeurders steeds nog nieuwe dingen verwacht zo'n aandacht voor het scherm
Niet meer begrijp ik al. Ben je nou zo'n slechte verliezer of speel je het spel verkeerd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:53 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
4... je zit er zelf ook bij
Volgende keer maar even opletten wíe je bant voor je loze uitspraken doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:55 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Niet meer begrijp ik al. Ben je nou zo'n slechte verliezer of speel je het spel verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |