Ja hoor! De stream is nog springlevend!!!quote:
Doe eens een url dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor! De stream is nog springlevend!!!
"Channel is offline"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Omg, it's alivequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is het nu: http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid
Tuurlijk wel, hij heeft toch geen leven?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is natuurlijk niet 24/7 thuis, voor de tv, aan 't bierdrinken.
Dat hebben zijn Mods vast gedaan....Zelf kan ie net de pc aanzettenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft ie die URL gewijzigd?
Neee... Iemand heeft Opaatje na zijn ban op Ustream vw Nudity zijn naam ingepikt/teruggenomen en zodoende een andere urlquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat hebben zijn Mods vast gedaan....Zelf kan ie net de pc aanzetten
Boehoequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:33 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Neee... Iemand heeft Opaatje na zijn ban op Ustream vw Nudity zijn naam ingepikt/teruggenomen en zodoende een andere url
Je hoeft niet te kijken hoor... lolquote:
dat doe ik dan ook helemaal nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:04 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hoor... lol
Ah... vandaar je "Boehoe"... Logisch danquote:
Het volste recht... erger nog, je fijnbesnaarde visies op lopende chatzaken worden node gemist!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heb ik toch recht op, zeg nou eerlijk mummie
Was die laatste kick voor jou weer net zo lekker als voor mij Deikie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ah... vandaar je "Boehoe"... Logisch dan
Sterker nog... Nog veel lekkerderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:58 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Was die laatste kick voor jou weer net zo lekker als voor mij Deikie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |