Ja hoor! De stream is nog springlevend!!!quote:
Doe eens een url dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor! De stream is nog springlevend!!!
"Channel is offline"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Omg, it's alivequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is het nu: http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid
Tuurlijk wel, hij heeft toch geen leven?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is natuurlijk niet 24/7 thuis, voor de tv, aan 't bierdrinken.
Dat hebben zijn Mods vast gedaan....Zelf kan ie net de pc aanzettenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft ie die URL gewijzigd?
Neee... Iemand heeft Opaatje na zijn ban op Ustream vw Nudity zijn naam ingepikt/teruggenomen en zodoende een andere urlquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat hebben zijn Mods vast gedaan....Zelf kan ie net de pc aanzetten
Boehoequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:33 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Neee... Iemand heeft Opaatje na zijn ban op Ustream vw Nudity zijn naam ingepikt/teruggenomen en zodoende een andere url
Je hoeft niet te kijken hoor... lolquote:
dat doe ik dan ook helemaal nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:04 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hoor... lol
Ah... vandaar je "Boehoe"... Logisch danquote:
Het volste recht... erger nog, je fijnbesnaarde visies op lopende chatzaken worden node gemist!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heb ik toch recht op, zeg nou eerlijk mummie
Was die laatste kick voor jou weer net zo lekker als voor mij Deikie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ah... vandaar je "Boehoe"... Logisch dan
Sterker nog... Nog veel lekkerderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:58 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Was die laatste kick voor jou weer net zo lekker als voor mij Deikie?
Kanniet en te laat, er is niets lekkerder dan een uitgelokte kick die ook nog eens bevredigend snel wordt uitgevoerd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Sterker nog... Nog veel lekkerder
"Die kutbiekwien die doet der best maar. Ken er niet wakker van liggen.", aldus Oopquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef beequeen het volgende:
Jakkes, en dat zonder douchen.![]()
Btw, even stofzuigen en dan zo transpireren. Wrs is dat het luie zweet.
Tja tis maar wat je leuk vind denk ik...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Kanniet en te laat, er is niets lekkerder dan een uitgelokte kick die ook nog eens bevredigend snel wordt uitgevoerd!
Schrijf ik chinees ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:49 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Tja tis maar wat je leuk vind denk ik...
lol je bent bijna een nog zieliger ventje dan ik ben....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:31 schreef Blinddevink het volgende:
Mmmmm de woordvoerder van Bompa is het plaatsen van foto's van onze Bompa aan het overnemen/stelen van PB.
I Don't Like It.
Nu zit je te zoeken bv. Ik plaats ook af en toe caps van opaatje. Heb ik je nog nooit over gehoord. Beetje jammer dit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:31 schreef Blinddevink het volgende:
Mmmmm de woordvoerder van Bompa is het plaatsen van foto's van onze Bompa aan het overnemen/stelen van PB.
I Don't Like It.
Iedereen mag hier gewoon leuke caps plaatsen hoor. Dat is echt niet voorbehouden aan bepaalde personen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:31 schreef Blinddevink het volgende:
I Don't Like It.
Kunnen die caps niet iets kleiner ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Nu zit je te zoeken bv. Ik plaats ook af en toe caps van opaatje. Heb ik je nog nooit over gehoord. Beetje jammer dit.
Gefeliciteerd Trutje!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:36 schreef Poezewoes het volgende:
Er is trouwens nog heel leuk nieuws te melden vanuit de chat wereld Trutje is voor het eerst Oma geworden!!
[ afbeelding ]
Ze is "weer" Oma geworden staat er, en dat klopt ook niet want je kan maar één keer Oma worden daarna ben je het gewoon!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:36 schreef Poezewoes het volgende:
Er is trouwens nog heel leuk nieuws te melden vanuit de chat wereld Trutje is voor het eerst Oma geworden!!
[ afbeelding ]
Toch leuk dat opa van die 3 vaste zeurders steeds nog nieuwe dingen verwacht zo'n aandacht voor het schermquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef beequeen het volgende:
Leuk dat hij meer aandacht heeft voor de chat dan het eten. Mevr. Sjaggo mag haar handen dichtknijpen met zo'n loser.
4... je zit(foutje) zat er zelf ook bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Toch leuk dat opa van die 3 vaste zeurders steeds nog nieuwe dingen verwacht zo'n aandacht voor het scherm
Niet meer begrijp ik al. Ben je nou zo'n slechte verliezer of speel je het spel verkeerd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:53 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
4... je zit er zelf ook bij
Volgende keer maar even opletten wíe je bant voor je loze uitspraken doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:55 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Niet meer begrijp ik al. Ben je nou zo'n slechte verliezer of speel je het spel verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |