Ah, dat is de eerste stap al weer op weg naar nachtwerk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:18 schreef Toad het volgende:
Er zou een extra NOS-journaal zijn om half 11 over de fractievergadering van het CDA, maar volgens een CDA-voorlichter is de vergadering uitgesteld.
De definitie van principieel kennen die twee dissidenten alvast niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Ben erg benieuwd naar het verhaal van Ferrier en Koppejan. Als ik Verhagen zo hoor, hebben ze volledig ingebonden.
Wat is het compromis dan? Ik vind het een lulverhaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:48 schreef marcodej het volgende:
Mooi, precies het compromis wat ik voor ogen had en wat het meest recht doet aan alle stromingen binnen het CDA.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Ben erg benieuwd naar het verhaal van Ferrier en Koppejan. Als ik Verhagen zo hoor, hebben ze volledig ingebonden.
Waar zie jij een compromis dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:48 schreef marcodej het volgende:
Mooi, precies het compromis wat ik voor ogen had en het minst schadelijke voor het CDA.
Bron: Teletekstquote:106 Teletekst di 05 okt
CDA stemt toe in komst kabinet
` De CDA-fractie in de Tweede Kamer
heeft unaniem ingestemd met de komst
van het minderheidskabinet van VVD en
CDA,dat gedoogsteun krijgt van de PVV.
De Kamerleden Ferrier en Koppejan
hebben geen voorbehoud gemaakt,deelde
fractievoorzitter Verhagen na afloop
van het fractieberaad mee.
Volgens mij zijn de twee dissidenten juist de enige CDA'ers in de fractie die de definitie wel kennen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:49 schreef Wokkel het volgende:
[..]
De definitie van principieel kennen die twee dissidenten alvast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |