Dat was pre-baby hè. Toen nog wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij ook sex als je niet op vakantie bent.
Ik love jou ook keihard!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef Memmel het volgende:
Wauw, niet eens een naamtopic en tóch weet ik dat het over mij gaat... Ik hou van je Tico!
van voren of van achteren?quote:
spannend!!quote:
Anders houden we geen behang meer over.quote:
Of Julia of Sanne of Bob..quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zit te denken...
Anna, Morris en Eva ?
Ik ben voor. Uiteraardquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef Memmel het volgende:
Hahahaha, nee KP. Echt niet deze keer! Misschien volgende keer.
En Eva, nee, zo kennen we d'r al een in de vriendenkring.
Floor, Pien en Jasper bekt bijvoorbeeld ook goed.
Alleen het beeld al... Ganz Geil!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah! Met je steunslip en pantykousen in het bubbelbad moet dan toch wel het summum zijn van lustopwekkend
Pfff, 1 tegelijk ? Dat is voor mietjes.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef Memmel het volgende:
Hahahaha, nee KP. Echt niet deze keer! Misschien volgende keer.
En Eva, nee, zo kennen we d'r al een in de vriendenkring.
Floor, Pien en Jasper bekt bijvoorbeeld ook goed.
oké sgoe. Zeg me waar en wanneer en i'll be therequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:01 schreef Memmel het volgende:
Nou, buuv, de pantykousjes en het bubbelbad waren geenszins gerelateerd hoor.
Eerst het bubbelbad en daarna zeg maar de pantykousjes. Voor het volledige verhaal verwijs ik je naar een nog te plannen meet en een volledig dronken toestand, want dat vertel ik niet nog een keer nuchter en vrijwillig...
En de steunslip....ervaringen?
Ik doe met je mee en dan moet ik nog mail gaan regelen zometeen. Ik heb geen zin meer in vandaagquote:
Kind ziek, wilde niet slapen gisteren dus bij ons in het bedje geparkeerd. Vervolgens keihard snurken en na het uur dat ik eindelijk sliep werd ik wakker van mijn wederhelft die mij wakker moest maken om te melden dat hij op de bank ging liggen. Daarna weer niet kunnen slapen, dus zo'n 2 uur slaap gehad, en daarna weer vrolijk aan de arbeid, kind gedropt op het werk, boodschappen doen, opruimen. Nu wacht ik op de lasagna, als die op is gaan we naar boven, onder de douche en het nest in. En niet op onze slaapkamerquote:
Oh, dat klinkt vermoeiend allemaal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kind ziek, wilde niet slapen gisteren dus bij ons in het bedje geparkeerd. Vervolgens keihard snurken en na het uur dat ik eindelijk sliep werd ik wakker van mijn wederhelft die mij wakker moest maken om te melden dat hij op de bank ging liggen. Daarna weer niet kunnen slapen, dus zo'n 2 uur slaap gehad, en daarna weer vrolijk aan de arbeid, kind gedropt op het werk, boodschappen doen, opruimen. Nu wacht ik op de lasagna, als die op is gaan we naar boven, onder de douche en het nest in. En niet op onze slaapkamer.
Hahahahaha, ik moet nog douchen, maar nu heb ik geen zin meerquote:
Ja, Peet zn leidinggevende moest lachen toen ik zei dat carnaval had in zn pakkiequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ben je al naar je gala geweest Mous?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, Peet zn leidinggevende moest lachen toen ik zei dat carnaval had in zn pakkie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |