Dat was pre-baby hè. Toen nog wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij ook sex als je niet op vakantie bent.
Ik love jou ook keihard!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef Memmel het volgende:
Wauw, niet eens een naamtopic en tóch weet ik dat het over mij gaat... Ik hou van je Tico!
van voren of van achteren?quote:
spannend!!quote:
Anders houden we geen behang meer over.quote:
Of Julia of Sanne of Bob..quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zit te denken...
Anna, Morris en Eva ?
Ik ben voor. Uiteraardquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef Memmel het volgende:
Hahahaha, nee KP. Echt niet deze keer! Misschien volgende keer.
En Eva, nee, zo kennen we d'r al een in de vriendenkring.
Floor, Pien en Jasper bekt bijvoorbeeld ook goed.
Alleen het beeld al... Ganz Geil!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah! Met je steunslip en pantykousen in het bubbelbad moet dan toch wel het summum zijn van lustopwekkend
Pfff, 1 tegelijk ? Dat is voor mietjes.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef Memmel het volgende:
Hahahaha, nee KP. Echt niet deze keer! Misschien volgende keer.
En Eva, nee, zo kennen we d'r al een in de vriendenkring.
Floor, Pien en Jasper bekt bijvoorbeeld ook goed.
oké sgoe. Zeg me waar en wanneer en i'll be therequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:01 schreef Memmel het volgende:
Nou, buuv, de pantykousjes en het bubbelbad waren geenszins gerelateerd hoor.
Eerst het bubbelbad en daarna zeg maar de pantykousjes. Voor het volledige verhaal verwijs ik je naar een nog te plannen meet en een volledig dronken toestand, want dat vertel ik niet nog een keer nuchter en vrijwillig...
En de steunslip....ervaringen?
Ik doe met je mee en dan moet ik nog mail gaan regelen zometeen. Ik heb geen zin meer in vandaagquote:
Kind ziek, wilde niet slapen gisteren dus bij ons in het bedje geparkeerd. Vervolgens keihard snurken en na het uur dat ik eindelijk sliep werd ik wakker van mijn wederhelft die mij wakker moest maken om te melden dat hij op de bank ging liggen. Daarna weer niet kunnen slapen, dus zo'n 2 uur slaap gehad, en daarna weer vrolijk aan de arbeid, kind gedropt op het werk, boodschappen doen, opruimen. Nu wacht ik op de lasagna, als die op is gaan we naar boven, onder de douche en het nest in. En niet op onze slaapkamerquote:
Oh, dat klinkt vermoeiend allemaal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kind ziek, wilde niet slapen gisteren dus bij ons in het bedje geparkeerd. Vervolgens keihard snurken en na het uur dat ik eindelijk sliep werd ik wakker van mijn wederhelft die mij wakker moest maken om te melden dat hij op de bank ging liggen. Daarna weer niet kunnen slapen, dus zo'n 2 uur slaap gehad, en daarna weer vrolijk aan de arbeid, kind gedropt op het werk, boodschappen doen, opruimen. Nu wacht ik op de lasagna, als die op is gaan we naar boven, onder de douche en het nest in. En niet op onze slaapkamer.
Hahahahaha, ik moet nog douchen, maar nu heb ik geen zin meerquote:
Ja, Peet zn leidinggevende moest lachen toen ik zei dat carnaval had in zn pakkiequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ben je al naar je gala geweest Mous?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, Peet zn leidinggevende moest lachen toen ik zei dat carnaval had in zn pakkie![]()
quote:
te moe om te rellen??quote:
Misschien kán ik het wel gewoon niet. Ik ben gedoemd tot de categorie wallflower denk ik. Die doen niet mee. Die kijken alleen maar toe.quote:
Beetje wel.quote:
me too!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beetje wel.![]()
Was een druk dagje... Ben blij dat ik ff zit.
Ik ga de modellenmeuk kijken, gewoon lekker hersenloze drama.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
me too!!
Ga zo zelfs de pc een zwiepert geven en lekker in mijn bedje tv kijken...
dat of ER van gisterquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ga de modellenmeuk kijken, gewoon lekker hersenloze drama.
Ik ook!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ga de modellenmeuk kijken, gewoon lekker hersenloze drama.
Fijn he? Mijn schoonmoeder vrijdag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef Vicky het volgende:Lekker BE!!
Mijn moeder heeft vandaag de was gevouwen
heerlijk!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Fijn he? Mijn schoonmoeder vrijdag.
Ik vind dat je een korte vakantie in Canada hebt verdiend....quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en eenvoor mezelf. Ik heb vandaag de badkamer gesopt en ik ben zowaar helemaal een soort van bij met het huishouden!
De magnetron is zelfs schoon. De trap gisteren gesopt. En nu dus vandaag de voegen van de badkamer maar even flink onder handen genomen. En ik ben zelfs bij met de was.![]()
Alleen nog stofzuigen boven, maar dat mag F. doen.
Apepakkie staat m goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, van P. Ik gooi ze wel op mn haaifs
Dat heb ik zelf gedaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef Vicky het volgende:Lekker BE!!
Mijn moeder heeft vandaag de was gevouwen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:32 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik vind dat je een korte vakantie in Canada hebt verdiend....
Die van mij heeft een periode in een vuilnisbelt geleefd, en die doet niks anders dan zeuren als ze bij mij komt, ze ziet áltijd wel iets wat niet goed is, al is het een vetspetje bij mn kookplaat wat meer naar links had gemoetenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En wat hebben jullie toffe moeders/schoonmoeders.
De mijne zei van de week heel subtiel tegen me 'als je kan solliciteren voor meer werk kan je toch ook wel eens een keer een uurtje poetsen'.![]()
Coming from the vrouw waarvan ik het was-stapelen ge-erfd heb.
\er was geen ontknoping. Er was een rel omdat veel mensen haar niet geloofden omdat het wel erg veel drame was. Ik verdenk Reinhilde nog steedsquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
Over rellen gesproken...
Ik kan me herinneren dat toen ik hier net kwam, er een meisje was dat een zielig verhaal ophing over dat ze helemaal alleen zwanger was omdat d'r vriend in het buitenland zat of zo.
Was dat nou waar of niet? Ik heb de ontknoping nooit meegekregen.
Ik geloofde er ook geen snars van, maar dat durfde ik toen nog niet hardop te zeggen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
\er was geen ontknoping. Er was een rel omdat veel mensen haar niet geloofden omdat het wel erg veel drame was. Ik verdenk Reinhilde nog steeds
Ik heb het toen ook aangeboden.Toen ik mensen nog het voordeel van de twijfel gafquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook geen snars van, maar dat durfde ik toen nog niet hardop te zeggen.Is ze op een gegeven moment gewoon weggebleven?
Kan me herinneren dat mensen zelfs kaartjes stuurden en aanboden om bij de bevalling aanwezig te zijn. Ze lag al maanden in het ziekenhuis, toch?
Je bedoelt kinderen in z'n algemeenheid. Ik vatte het nogal letterlijk op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef k_i_m het volgende:
Het enige waar ik inmiddels bezoek van heb is een slecht humeur.
Nu ben je een bittere oude vrouw?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ik heb het toen ook aangeboden.Toen ik mensen nog het voordeel van de twijfel gaf
En ze moest vaak naar het ziekenhuis zei ze ja.
Op zo'n moment zou ik ook wel willen dat het bezoek was hoor! Dan zou ik extra kleine kopjes koffie geven zodat ze snel weer weg warenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Je bedoelt kinderen in z'n algemeenheid. Ik vatte het nogal letterlijk op.
Dan blijven ze net zo lang wachten tot ze een nieuw kopje krijgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op zo'n moment zou ik ook wel willen dat het bezoek was hoor! Dan zou ik extra kleine kopjes koffie geven zodat ze snel weer weg waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |