quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ow ja, zijn niet handig idd.... dat waren mijn klusgympies ook; maar 't was iets, daarna pas gympies op de markt met beperkt profiel gekocht (gewoon goedkope ¤ 20 euro meuk)
[..]
Heb ik dus ook moeten leren, ging ook als een bezetene aan de gang. Na de zooveelste keer moet ik toegeven dat dat 15-15-15 systeem wél werkt.
[..]
Toch misschien een nieuw permanent plekje voor de laptop vinden. Die hoort eigenlijk niet op een eettafel thuis![]()
Zoals gezegd, morgen ga ik ook weer mijn shink shinen en stap gewoon weer op de wagen.
Ik hou jullie op de hoogte
Dat is dus precies wat ik ook ga doen ductape plakken omdat mijn keuken door de lekkage nog een onbruikbaar iets is, maar 'The Sink wil be shining'quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:03 schreef Hitomi het volgende:
[..]Succes morgen
Ik moet eigenlijk mijn sink nog echt goed shinen. Het water blijft er niet goed instaan dus ik kan het niet een uur weken o.i.d. Of ik zou ducktape over de afvoer moeten plakken
Ja zag ook schematjes in K&W.... ik ben gewoon lui, laptop op eettafel, 'ach die berg ik morgen wel op'. En dan dus weer snel een broodje in de auto of tram/bus naar binnen schuivenquote:Bij mij heb ik eigenlijk weinig keuze voor de laptop. Ik heb een klein huisje, met overal schuine muren. Mijn bureau voor de vaste computer is dan ook een kleine (helft van de gewone eettafel) aan het voeteneind van het bed.
Ik gebruik niet veel papierwerk, ik doe zo ongeveer alles digitaal. Dus wanneer ik klaar ben met de laptop, is het lader eruit, oprollen, in de tas, laptop erbij en het is weer weg.
Dus ben je toch al met flyen begonnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:29 schreef Hitomi het volgende:
Haha, wij dekken de tafel voor de ochtend al de avond ervoor (tegenwoordig dan), dus dan is de laptop per definitie van tafel
Toch een beetje jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus ben je toch al met flyen begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoon
Opgeruimd
Geen C.H.A.O.S.
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:31 schreef Hitomi het volgende:
Even in een spoiler, mijn opgeruimde huisLet niet op de half-overleden planten.. Ze krijgen water genoeg, maar de katten laten ze niet met rust
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoon
Opgeruimd
Geen C.H.A.O.S.
respect hoor, en dat in een paar dagen
![]()
Wat zal dat i.d.d een rust geven
Vandaag zelf 'the sink' geschropt en ben niet ontevreden met het behaalde resultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
En de mijne is nog niet eens zo glimmend als ie zou kunnen zijn (is namelijk ook mat van zichzelf, van dat geborstelde RVS)....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef Hitomi het volgende:
Wauw wat een glimmerd! Mijne is sowieso al mat, dus dat spiegelende effect zal ik nooit krijgen, maar ik krijg er niet eens een beetje shine inHad al met ducktape geprobeerd, maar dat weekte los
Ik kan er gewoon niet lang genoeg een laag water in laten staan.
Van niet gebruiken blijft ie tenminste wel glimmendquote:Op zondag 3 juli 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de mijne is nog niet eens zo glimmend als ie zou kunnen zijn (is namelijk ook mat van zichzelf, van dat geborstelde RVS)....
Carwax en poetsen, dat is de truuk.
En de mijne kan ik op dit moment niet eens gebruiken want de vaatwasser is losgekoppeld, en die zit aan de afvoer van mijn aanrecht, dus als ik de kraan open draai heb ik nog meer waterballet dan ik al had
Denk 't niet... wit uitgeslagen? Dan dikke rubberen schoonmaakhandschoenen en schoonmaakazijn gebruiken met zo'n *hoe noem je die dingen eigenlijk, sponsje waar een schuurkant aan zit* eerst stevig deppen met zo'n sponsje gedrenkt in schoonmaakazijn, bij mij begon 't direct te bruisen, heb daarna met de schuurkant de rest eraf geschuurd. Enige wat ik niet meer wegkrijg zijn de 'dents and bruises' die door 10-jaar gebruik zijn ontstaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Werkt carwax ook tegen hardnekkige watervlekken? De hele zijkant zit onder, en echt wegkrijgen doe ik ze niet...
En met staalfix eens proberen?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het gaat echt om die donkere kringen, in/op het metaal. Ik ga ze nu af en toe te lijf met zo'n metalen sponsje, ze zijn me een doorn in het oog.![]()
Het schema van flylady kan ik niet eens bijhouden, heb een fulltime baan en als ik alles op één dag zou moeten doen wat zij aanraad ben ik tot 's avonds 10 uur bezig met al die klusjes. Probeer iedere dag wat te doen... beter iets dan nietsquote:Ik heb in mijn telefoon alle tijdstippen met klussen gezet, zodat ik ze niet kan vergeten. Om 8 uur hot spots etc. Wordt een druk dagje zo...
Het probleem daarmee is dat ik geen idee heb waar mijn gootsteen van gemaakt is.quote:
Ik ben fulltime thuis, dus in theorie zou het te doen moeten zijn. Al komt het er meestal op neer dat ik fulltime mijn dochter van 2,5 aan het entertainen ben.quote:Het schema van flylady kan ik niet eens bijhouden, heb een fulltime baan en als ik alles op één dag zou moeten doen wat zij aanraad ben ik tot 's avonds 10 uur bezig met al die klusjes. Probeer iedere dag wat te doen... beter iets dan niets
Op een randje uitproberen? Staalfix zou je ook niet mogen gebruiken op geborsteld RVS en ik gebruik het al jaren daar probleemloos op hoor, nog geen gaten in gevallenquote:Op maandag 11 juli 2011 08:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het probleem daarmee is dat ik geen idee heb waar mijn gootsteen van gemaakt is.Straks heb ik één groot gat in mijn aanrecht in plaats van een shiny sink...
![]()
Had je al gezien dat flylady speciaal tips heeft voor flyen als je zwanger bent, met een baby en peuters/kleutersquote:[..]
Ik ben fulltime thuis, dus in theorie zou het te doen moeten zijn. Al komt het er meestal op neer dat ik fulltime mijn dochter van 2,5 aan het entertainen ben.En over een weekje of 20 komt er nog een kleine bij, dus ik hoop dat ik tegen die tijd een beetje routine heb weten op te bouwen en het huis een beetje op orde heb...
De proef op de som genomen, en er zijn in ieder geval een aantal watervlekken verdwenen. Niet alles, maar misschien is dat wel te veel gevraagd.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op een randje uitproberen? Staalfix zou je ook niet mogen gebruiken op geborsteld RVS en ik gebruik het al jaren daar probleemloos op hoor, nog geen gaten in gevallen
Ik zal waarschijnlijk de wasroutine aan moeten passen...quote:Had je al gezien dat flylady speciaal tips heeft voor flyen als je zwanger bent, met een baby en peuters/kleuters
http://www.flylady.net/pages/FlyBaby_Expecting.asp
http://www.flylady.net/pages/FlyBaby_Baby.asp
http://www.flylady.net/pages/FlyBaby_Preschoolers.asp
Wel gewoon rustig aan blijven doen hè. Je dochter en jijzelf zijn nog altijd belangrijker dan een schoon huis. En de routines gewoon rustig opbouwen.... die worden toch wel weer overhoop gegooid als de kleine er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |