Ik vind het wel mee vallenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het wel mee vallenMaar hij blijkbaar niet.
Hm, vind de klank an sich niet verkeerd. Klinkt een beetje als Vita, stond op ons lijstje. Doet me wel aan Nivea denken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:13 schreef Finland. het volgende:
Fietste beetje door het dorp heen, en kom ook een ooievaar in de tuin tegen.
Niva
Nou ja, laten we zeggen dat het niet mijn smaak is
Zusje van Lada?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:13 schreef Finland. het volgende:
Fietste beetje door het dorp heen, en kom ook een ooievaar in de tuin tegen.
Niva
Nou ja, laten we zeggen dat het niet mijn smaak is
Dat dus. En nee, het is mijn smaak totaal niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hm, vind de klank an sich niet verkeerd. Klinkt een beetje als Vita, stond op ons lijstje. Doet me wel aan Nivea denken.
Die yi in de naam Cynthyia is erg dubbelop.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef Basboussa het volgende:
Ja, Tally kom op! Tipje van de sluier enzo
Las net in de Metro, hebben we hiero ook, Cynthyia. Ja, als je niet kan kiezen enzo... Mevrouw was wel een onderzoekster ofzo, geen pasgeboren baby, maar ze had er nog niet aangedacht haar naam te veranderen, blijkbaar...
Zou inderdaad alle 3 kunnenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:16 schreef Principessa het volgende:
Ik zag in de krant Aelin staan. Is dat dan Alin, Elin of Ailin?
Als het zo'n soort naam is dan zou ik hem sowieso niet geven. Niet alleen vanwege de oma's, maar vanwege... tja, iedereen.quote:
en vooral vanwege 't arme kind in kwestie!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als het zo'n soort naam is dan zou ik hem sowieso niet geven. Niet alleen vanwege de oma's, maar vanwege... tja, iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |