Ik vind dat nog te gewoon voor betreffende user.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zet mijn geld op Damien/Damian/Demian/Demon.
Zo issie helemaal hip en van deze tijdquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als het zo'n soort naam is dan zou ik hem sowieso niet geven. Niet alleen vanwege de oma's, maar vanwege... tja, iedereen.
En dit was idd ook wat ik meteen dacht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zet mijn geld op Damien/Damian/Demian/Demon.
Damian van der Vaart, uit de boekjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Het lijkt me toch dat Oma ook wel weet wie Damian is?
Dat ligt aan de oma natuurlijk. Ik denk niet dat de mijne het zou weten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Je bedoelt dat jongetje uit The Omen (Damien)? Een karakter uit een film?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom heet jij trouwens geen truy?quote:
omdat ik geen kind van honeybunny ben!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom heet jij trouwens geen truy?
Die ouders hebben vast teveel Dawsons Creek gekeken. Maar als informele afkorting van Josephine vind ik het wel gezellig klinken eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:15 schreef Vicky het volgende:
op een Teletubbiesdvdtje: Joey voor een meisje
Die heb ik vaker gehoord.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:15 schreef Vicky het volgende:
op een Teletubbiesdvdtje: Joey voor een meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mede celebs je voorafgaan met Apple, Suri en Paris, dan moet je toch iets he...
ik ook niet hoor! Dat zal me een zorg wezenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:51 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik zou er echt geen moment over nadenken wat mijn (groot)ouders van de naam vinden en laat staan van de betekenis. Alsof ik vind dat mijn oma zo'n mooie namen aan al haar kinderen heeft gegeven!
Vind het lief dat je erover nadenkt, maar besef wel dat je kind (hopelijk)nog heel wat langer meegaat dan je oma en wel met die naam door het leven moet.
quote:Ik vind Zep beter, je wil toch liever naar een zeppelin genoemd worden?Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Claudia_x het volgende:
In dat geval moet ik zeggen dat ik Zeb een betere optie vind dan Zebedeus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |