Mwah, het doet mij te veel denken aan 'bumsen'.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:34 schreef Pvoesss het volgende:
Mats vind ik lief!
En ik ben helemaal weg van Bamse![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bamse
Voor mij was dat helemaal geen argument, we hebben de naam gekozen omdat we die mooi vonden en vanwege de vernoeming die we heel graag wilden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:01 schreef Hik het volgende:
Hoe belangrijk is het eigenlijk voor jullie dat een naam "origineel" is? Wij hebben gekozen voor een naam niet je niet veel hoort en ik kan me niet voorstellen dat je een naam kiest die bv in de top10 staat. Ook al vind ik een naam nog zo mooi het lijkt me zo suf als je kind bij nog 2 kinderen met dezelfde naam in klas zit (persoonlijke mening en geen aanval op mensen die wel voor Thomas of Sofie kiezen!)
Aan de andere kant vind ik origineel zijn om het origineel zijn ook flauwekul. Wat mij betreft moet een naam wel uit te spreken en te spellen zijn bijvoorbeeld
Het speelde voor ons beide keren een belangrijke rol. Ik houd van simpele namen die niet te origineel of bedacht overkomen maar die ook niet al te veel voorkomen. Toen ik zwanger was van Ivan was ik weg van de naam 'Max', maar ik vond het te moeilijk te verkroppen dat het zo'n populaire naam is. Het is uiteindelijk zijn tweede naam geworden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:01 schreef Hik het volgende:
Hoe belangrijk is het eigenlijk voor jullie dat een naam "origineel" is? Wij hebben gekozen voor een naam niet je niet veel hoort en ik kan me niet voorstellen dat je een naam kiest die bv in de top10 staat. Ook al vind ik een naam nog zo mooi het lijkt me zo suf als je kind bij nog 2 kinderen met dezelfde naam in klas zit (persoonlijke mening en geen aanval op mensen die wel voor Thomas of Sofie kiezen!)
Aan de andere kant vind ik origineel zijn om het origineel zijn ook flauwekul. Wat mij betreft moet een naam wel uit te spreken en te spellen zijn bijvoorbeeld
Het kaartje was binnen 2 uur gemaakt! De definitieve beslissing voor de naam is gemaakt tijdens de vele korte autoritjes samen. Die greep ik elke keer aan als gelegenheid om te vragen: "Ja maar welke naam wil JIJ nou?"quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:48 schreef Ssserpente het volgende:
Dat heb je snel gedaan ineens, Claudia!
129 per jaar is toch helemaal niet veel?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:21 schreef Jeetjejom het volgende:
Bij mij is het wel een vereiste dat de naam niet vaak voorkomt. Op het babyzwemmen zitten nu al 2 sterre's (en dan heb ik het over een groepje van 7 baby's). Maar het moet wel een uitspreekbare naam zijn en een naam waarvan mensen niet 6x vragen hoe je dat moet schrijven.
De namen die we nu hebben zijn vorig jaar 7 en 29 keer gegeven. Ik had nog even Mare als optie, maar die was 129 keer gegeven (ofzoiets), dus die is afgevallen hahaha....
Pvoess, is het een naam van een fok-kindje ofzo?
En Claudia_X, nu ben ik wel nieuwsgierig naar de naam hoor!
Nee maar het is wel veel over die naam gegaan en andere uit die regio (zweden, noorwegen, denemarken)quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:21 schreef Jeetjejom het volgende:
Pvoess, is het een naam van een fok-kindje ofzo?
Sverrequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee maar het is wel veel over die naam gegaan en andere uit die regio (zweden, noorwegen, denemarken)
Thor, Pjotr, Rune, Linus, Olle, Per, Jon, Sverre
"gezondheid!"quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Als iemand zich aan mij zou voorstellen als 'Sverre' zou ik geen benul hebben wat ik zojuist gehoord had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |