De lapo en de fipo pikken! Kom maar met de tett-o!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niks vindenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De lapo en de fipo pikken! Kom maar met de tett-o!
wat is hgquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:08 schreef IrishBastard het volgende:
Die posts van swarma
Trouwens swarma, ipv een ongediertebedrijf te bellen, haal gewoon een zak muizenkorrels. Net zo effectief, en veel goedkoperVaak gewoon te vinden in je supermarkt bij de HG producten ofzo
uhu, maar toen keek ik wss nog geen glee want komt me verder niet bekend voor dat jij het al gepost hadquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:20 schreef morgane het volgende:
Die had ik laatst ook al gepost...uit Glee toch?
Ja, mooi!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:16 schreef morgane het volgende:
Er zat bij Ik Hou van Holland afgelopen weekend een mooie dame in het panel...Lauren Verster heet ze geloof ik. Kan nu ff geen mooie/pikante foto's posten want ik zit midden in de Refter
Eens.quote:
Eens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik word er niet niet echt heel nat van hoor
Jij ook al een kut dag?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, mooi!![]()
[ afbeelding ]
[..]
Eens.
[..]
Eens.
Werken ging niet zo lekker. Verder voel ik me niet zo vrolijk als normaal. Moe. Gaat wel weer over. Morgen is vast een betere dag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij ook al een kut dag?
Difficult en Rituals, wat scheelt er aan?
van mn buurmeisjes ?quote:
Hoe kun je nou niet weten dat je 50 wordtquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zo party tijd hier, baas is 50 geworden. Hij wist van niets
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet weten dat je 50 wordt
Mag ook, maar bedoelde van hoe de muizen door je kamer heen rende. Combinatie van buurmeisje en muizen mag ook.quote:
Daarvoor moet je even naar KPD.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Mag ook, maar bedoelde van hoe de muizen door je kamer heen rende. Combinatie van buurmeisje en muizen mag ook.
plamuurmes?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef LastRequest het volgende:
Hoe heet zo'n stuk gereedschap waarmee je eh dingen smeert? Zo'n soort geval:
[ afbeelding ]
En ik ben me er van bewust dat het meer op iets met poep lijkt maar jullie snappen hopelijk wat ik bedoel
Dus zo'n plat metalen stuk met een handvat...
Aaah thanks, held! Kon er echt niet op komenquote:
Failquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben me er van bewust dat het meer op iets met poep lijkt maar jullie snappen hopelijk wat ik bedoel
Altijd handig zo'n ding:quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen balen van arbeidsrecht en strafrecht op dezelfde dag, moet ik nog even contact opnemen met de studieadviseur.quote:Bachelorvakken:
Straf(proces)recht I: Maandag 20 december
Uitvoering en handhaving: Donderdag 27 Januari
Mastervakken:
Arbeidsrecht: Maandag 20 december
Ondernemingsrecht verdiept: Donderdag 6 januari
Internationaal Privaatrecht: maandag 17 januari
hoe kan je nu een foto maken waar rennende muizen op staan!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Mag ook, maar bedoelde van hoe de muizen door je kamer heen rende. Combinatie van buurmeisje en muizen mag ook.
Klote geslapen, werk was beroerd alles zat tegen en me fiets had een lekke bandquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij ook al een kut dag?
Difficult en Rituals, wat scheelt er aan?
mooi maar niet zo veel tiet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Vind haar echt heel mooi, ze heeft echt iets..![]()
En ergens heeft ze ook wel iets van Scarlett Johanson maar dan mooier
Lekker!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
mooi maar niet zo veel tiet.
vandaag uberchef in de keuken3 kg stamppot op het fornuis
Ja, dat heb ik dus ook, en in juni was dat ook al waardoor ik er dus één automatisch moest herren.. Maar nu wil ik van geen van beide de eerste kans al "opgeven" dus even kijken wat ze voor me kunnen doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef morgane het volgende:
Wat die tentamenroosters betreft...ik he weer eens twee tentamens tegelijkben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden.
Fiona zat net Floris te wassen!![]()
wortelstampquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker!Ik ben jaloers. Wat voor stamppot heb je gemaakt?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wortelstamp1 kg wortels, 1 kg gefruitte uien, en ik denk 2 kg aardappelen
Had misschien nog iets meer wortels gemogen maargoed
Dit is ook al lekker. Beetje peper en zout er bij, kookvocht, mengen en klaar
Staat nu af te koelen, ben benieuwd hoeveel porties er uiteindelijk uit komen!
Gaat direct de vries in, handig voor als ik geen tijd/zin heb om te kokenHaal morgen bij C1000 een kilo verse worst voor 2.80e, die bak ik en gaat in 5 stukken de vries in. Dan heb ik voor 4 euro misschien wel 8 maaltijden
Epicquote:Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Vanaf 19 oktober 2010 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog langer niet! Moet nog lezenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:02 schreef Stefka het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg slapen hier? Het lijkt wel maandag!
hoelaat zijn we welkom ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:55 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ook weer thuis. Ik ga morgen ook maar weer eens een lekker potje koken.
Ik weet nog niet eens wát ik ga makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoelaat zijn we welkom ?
ik kijk nog een jamesbondfilm
dit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nog langer niet! Moet nog lezen
Oh ik keek gewoon net op dat moment op 't forum...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef Stefka het volgende:
Ja, ik moet ook nog presentatie voorbereiden, dus ben ook nog wel ff wakker.
Teh fuck, wat reageer jij snel trouwens
zijn we volgende week ook weer bij jou welkom?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoelaat zijn we welkom ?
ik kijk nog een jamesbondfilm
Hij kan niet op de meetquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zijn we volgende week ook weer bij jou welkom?
weer of geen weer, bbq kan altijdquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij kan niet op de meet. Bovendien is BBQ'en wel een beetje koud nu
ik kan idd niet , anders was er vast wel iets te regelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zijn we volgende week ook weer bij jou welkom?
ik vroeg ook niet wat we atenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wát ik ga maken. Wel iets lekkers, want is ongeveer de enige keer in twee weken dat ik kan koken, dus dan kan ik er wel even in investeren
.
Misschien even een lekker biefstukje ofzo. Of gewoon simpel en doeltreffend een flinke pan nasi.
Nee, in principe nooit. Is ook slecht voor je lenzen. Maar ik omschreef het verkeerd; ik had ze gisteren in de verkeerde vloeistof gedumptquote:
Succes!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
het is zó aantrekkelijk om nu terug naar bed te gaanmaar ik moet 'n essay schrijven en straks op naar 't tweede gesprek voor baan
Wat ontzettend leuk! Voor je studie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
fijne tijden
Ik ga wrsch volgend jaar september/oktober al naar York, als 't kan![]()
vertrekken we voor 2 jaar die kant op
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk! Voor je studie?
Tof! Je zegt 'we', dus Mr.Mo gaat ook mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga solliciteren voor Harting (beurs) maar aangezien die kans heel klein is moet ik ook zelf dingen proberen te regelen
dus dat ga ik dan maar doen
3e jaar + bachelor thesis vanaf daar schrijven en dan naar de master als 't even kan
Yep, dat is geregeld. Waren de andere adressen al doorgestuurd enzo? Ik ben vandaag ws. niet meer op de uni, F. gaat stickeren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, meerdere keren
is 't nog gelukt met de stickerts?
Kan best leuk zijn toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef Dupje het volgende:
Morning![]()
Eind van de middag weer een sollicitatie, op een buitenschoolse opvang. Niet ideaal, maar moet ergens beginnen.
Yorkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
fijne tijden
Ik ga wrsch volgend jaar september/oktober al naar York, als 't kan![]()
vertrekken we voor 2 jaar die kant op
Jewel, maar het is maar voor 2 dagen (en dan meestal van 2 tot 7 ofzo), zijn eigenlijk niet genoeg uren. Maar we gaan het gewoon zien!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:31 schreef morgane het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn toch?Veel succes iig
Haha tsja, dat kan, maar dat heeft niet echt mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan altijd nog een belmiep worden Dup
Gefeliciteerd, dreumes!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Swarma.
Dankjulliewel!Ik ben alleen 21 geworden.
Cool!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef Dupje het volgende:
Was net op 3FM, kaartjes gewonnen voor Vampire Weekend in de HMH!
Nee heb linoleum, dus mijn ondervloer is gewoon beton.Was wel een hoop geprust, Ben benieuwd of het van de week begint te stinkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:05 schreef IrishBastard het volgende:
@ swine
Het is niet in je ondervloer getrokken ofzo? Dan kun je maar beter vast een 10 liter vat Febrèze kopen ofzo
Goeie. Ik ben naar de kapper geweest, zit nu te eten. Moet nog scheren en de was draaien. Maar ik moet ook nog bankhangen en tv/film kijken. Drie keer raden waar ik dadelijk mee beginquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet nog n boel afwas en was doen, vervolgens stofzuigen en dweilen of zoiets
two and a half men kijken, en mn nieuwe lampen uitproberen
ik denk dat ik achterstevoren ga werken
Scheren en de was draaien! Straks zit je zonder roze overhemden!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie. Ik ben naar de kapper geweest, zit nu te eten. Moet nog scheren en de was draaien. Maar ik moet ook nog bankhangen en tv/film kijken. Drie keer raden waar ik dadelijk mee begin
Mijn roze overhemd hangt al gestreken in de kastquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Scheren en de was draaien! Straks zit je zonder roze overhemden!
Zoiets moeten ze toch automatisch doen, het opsturen.. Het is o.a. een payrolling bedrijf, ik hoef toch niet zelf achter mijn loonstrookjes aan te gaan, zijn toch hun taken?quote:Beste Yashi,
Wij zijn enige tijd geleden overgegaan op een nieuw systeem waarmee ook de loonstrookjes per email verstuurd worden. Deze functie werkt momenteel echter nog niet. Ik kan je de loonstroken gewoon per post gaan toesturen tot het moment dat de functie wel werkt. Vind je het daarbij goed als ik iedere 4 weken de loonstroken naar je verstuur? Dat betekent dan dat je eind volgende week de loonstroken van week 37 t/m 40 ontvangt.
Beste Yashi!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe fail is dit btwnadat ik gemailed had waar mijn loonstrookjes bleven, aangezien iemand anders mij weer verteld had dat dat voortaan automagisch ging via de email:
[..]
Zoiets moeten ze toch automatisch doen, het opsturen.. Het is o.a. een payrolling bedrijf, ik hoef toch niet zelf achter mijn loonstrookjes aan te gaan, zijn toch hun taken?
ghehehequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
nee joh, die hebben een feestje, doen ze wel vaker, met toeters en bellen rondrijden, en daarna gaan ze met z'n allen naar de snackbar op Keizer Karel!
Dat MOET ik zien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Shirley Wilson,16 jaar": Hekel aan ''Joden "dit ook
Zo kunnen ze de bezorgtijd in ieder geval niet missenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
tussen 9 en half 10 wordt mn pakket bezorgd, leuke tijd, alleen is het 9 sochtends en half 10 savonds
Puberruil is geweldigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo kunnen ze de bezorgtijd in ieder geval niet missen
Overigens, dat puberruil
Beter dat dan een missend loonstrookje en daarmee ook een percentage vakantiegeld wat mistquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm, ik heb voor 27 uur uitbetaald gekregen ipv voor 11,25
Iets klopt hier nietmorgen toch maar weer eens naar het uitzendbureau bellen om te vragen wat het is.
En dat is dus de reden waarom ik loonstrookjes wil
Meisje dat ik ken heeft aan Puberruil meegedaan in 2008.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Puberruil is geweldigVooral als een emo in de varkensmest moet werken, prachtig!
Ah, is dat die 400 euro? Dan kun je hem allicht eens vragen je loonstrook te geven, want daar heb je gewoon recht opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Beter dat dan een missend loonstrookje en daarmee ook een percentage vakantiegeld wat mist
Heb ik al meerdere keren om gevraagd. Enige wat ik te zien heb gekregen is de zin: Correctie week X XXXequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, is dat die 400 euro? Dan kun je hem allicht eens vragen je loonstrook te geven, want daar heb je gewoon recht opEn als dat al niet is, dan de jaarafrekening straks
dacht ik ook ja. maar hij zegt gewoon doodleuk van ja, ik heb je volgens mij al teveel betaald. Naar mijn onderbouwing/documentatie kijkt hij niet eens.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef IrishBastard het volgende:
Dan is het toch ook gewoon hard te maken? Je hebt bewijs op een volgende loonstrook, en over dat geld moet ook gewoon een percentage vakantiegeld enzoLijkt me dus dat je gerechtelijk ook wel goed staat?
Nee jij, want blijkbaar lag je of te slapen of was je niet thuisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:22 schreef swarmahoer het volgende:
05.10.2010:
Parcel not delivered on 1st attempt. 2nd attempt to follow
kankermongolen
ik heb geen briefje gehad, en er is de hele tijd iemand thuis geweestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee jij, want blijkbaar lag je of te slapen of was je niet thuis
Wattan?quote:
Diehard feyenoorder die naar een joodse familie gaat in Amstelveenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Dupje het volgende:
Heftige Puberruil XL ja!
Het Joodse meisje ging naar het Feyenoord gezin van dit jochie:
[ afbeelding ]
Het gaat over?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Dupje het volgende:
Oh, en morgen wordt een supergoede docu herhaald: "Over de Streep". Als je tijd hebt zeker kijken, is echt de moeite waard!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het gaat over?Je bent zelf een streep!!11~oneeinzelevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Die is idd goed! Die hebben wij een tijdje geleden op school gezienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Dupje het volgende:
Oh, en morgen wordt een supergoede docu herhaald: "Over de Streep". Als je tijd hebt zeker kijken, is echt de moeite waard!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent zelf een streep!!11~oneeinzeleven
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het gaat over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over een dag op een Amsterdamse school waar "Challenge Day" uit Amerika wordt ingevoerd. Het principe lijkt een beetje op een project wat ik draai en waar ik trainingen voor geef vanuit de NJR.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent zelf een streep!!11~oneeinzelevenIk ben een meisje =)
jij bied je aan?quote:
Nee dat hebben wij hier.quote:
Tegenover wie ben ik dan wel benieuwd? Van F. had ik je hard afgeslagen hè, dat weet jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 03:07 schreef swarmahoer het volgende:
Loop je al langer rond met het idee dat je graag wat assertiever zou willen
zijn en heb je tot nu toe nog niets ondernomen
tja
De unie is de vakbond, uni staat voor universiteitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef vogelkooi het volgende:
Net weer terug van piecken, was weer leuk behalve video team, sta denk ik op een promo filmpje van hoogeveldt op van de unie.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dacht ik ook ja. maar hij zegt gewoon doodleuk van ja, ik heb je volgens mij al teveel betaald. Naar mijn onderbouwing/documentatie kijkt hij niet eens.
Moet denk ik dreigen met juridische stappen voordat er iets gebeurd
Kan leuke taferelen opleveren weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je baas zo blijft tegenwerken is dat misschien wel het enige wat gaat helpen ja
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 03:09 schreef bulbjes het volgende:
Waarom staat het Nijmegen topic altijd zo prominent bovenaan trouwens (denk ik, kom hjier nooit), bestaat Fok voor een groot deel uit Nijmegenaren of zijn Nijmegenaren gewoon zo actief?
![]()
Tis wel een vast slowchat clubje hier he(Of komt het gewoon omdat we eerst in UVT stonden en het daar een vast slowchat clubje was of zo wat hier gewoon doorgaat
)
Dankjewel, uni dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 05:01 schreef Swine het volgende:
[..]
De unie is de vakbond, uni staat voor universiteit
Ja die, wist niet dat die dingen en naam hadden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
De Sharkreef (AKA De turbopolyp) (toch?)![]()
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
De Sharkreef (AKA De turbopolyp) (toch?)![]()
Het liefst tot ie ontdooid isquote:
hij was al ontploftquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het liefst tot ie ontdooid is.
Niet te hoge temperatuur/watt, maar dan liever geleidelijk en twee minuutjes langer.
edit: ninja-edit by morgane
Ik bedacht later dat het ook gewoon in de pan kanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het liefst tot ie ontdooid is.
Niet te hoge temperatuur/watt, maar dan liever geleidelijk en twee minuutjes langer.
edit: ninja-edit by morgane
dan heb je zn importbruid nog niet gezienquote:
Wil je hem verkopen, of naar de sloop brengen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat kan ik het beste doen met mijn auto vol deuken? Kan je daar ergens nog een grijpstuiver voor vangen?
Hij rijdt en komt gewoon door de keuring. Door de deuk is ie niet echt veel meer waard. Als we straks niet twee auto's zouden hebben had ik hem gewoon gehouden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wil je hem verkopen, of naar de sloop brengen?
Nee, de deuk is te diep. De lak is er niet doorheen en bij de deuk eruit drukken springt de lak waarschijnlijk. Deuk eruit halen zou betekenen strippen, uitdeuken, plamuren en spuiten!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef IrishBastard het volgende:
Kun je de deuk er niet uitdrukken ofzo?
En als het alleen een deuk is kun je er vast nog wel een euro of 500 minstens voor krijgenEen 306 toch? Ik zou hem gewoon op marktplaats gooien
Ik zal eens kijken. Het scheelt gewoon in de kosten om dat ding sowieso nog rijdende te houden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
In dat geval zou ik hem zo te koop aanbieden
Dat dus. Fok, Speurders, Marktplaats, 2ehands, Autoscout24 etc. En dan niet voor de hoofdprijs, maar voor een relatieve dumpprijs. Mijn auto is ook voor 20% minder weggegaan dan waarvoor ze op Internet staan. Maar er was dan ook een slot kapot en wat lakschade enzo. Mja, daar moet je in de prijs wat mee doen, zodat het aantrekkelijk wordt voor iemand die niet zoveel om het uiterlijk geeftquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
In dat geval zou ik hem zo te koop aanbieden
Ik zal t.z.t. eens even kijken maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Fok, Speurders, Marktplaats, 2ehands, Autoscout24 etc. En dan niet voor de hoofdprijs, maar voor een relatieve dumpprijs. Mijn auto is ook voor 20% minder weggegaan dan waarvoor ze op Internet staan. Maar er was dan ook een slot kapot en wat lakschade enzo. Mja, daar moet je in de prijs wat mee doen, zodat het aantrekkelijk wordt voor iemand die niet zoveel om het uiterlijk geeft.
Maar die zijn vaak minder aantrekkelijk als ze tweedehands zijn en al een paar jaar bereden zijn... Afhankelijk van de chauffeur maken ze dan zo'n uitgewoonde, afgeleefde indruk...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan heb je zn importbruid nog niet gezien
Of meer gaan werken. Illegaal taxiën op zaterdagavond?quote:
Hoelang woonde je al in Nijmegen. We liggen in de vliegroute van die jongens. Standaard heb je na de zomer een heleboel trainingsvluchten over ons heen. Vind het altijd gaaf om ze te horen en zienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef vogelkooi het volgende:
En nog wat, weet iemand wat die straaljagers de hele dag boven Nijmegen doen?![]()
Que? Verkeerd adres of heb jij er wat mee te maken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik krijg een mailtje van een geneeskundestudent. Dat ie nu pas afziet van het maken van een toets! (Algemene Pathofysiologie!) en dat ie mijn colleges zo interessant vond!![]()
Verder wel, maar die krijgt dus een
Ik zit niet voor niets in het geneeskunde draadje swine!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Que? Verkeerd adres of heb jij er wat mee te maken?
Sinds februari en ik woon bij Heyendaal dus af en toe hoor ik ze, ik lig ook op de route van de trauma helikopter.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoelang woonde je al in Nijmegen. We liggen in de vliegroute van die jongens. Standaard heb je na de zomer een heleboel trainingsvluchten over ons heen. Vind het altijd gaaf om ze te horen en zien
Me tooooooooquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Sinds februari en ik woon bij Heyendaal dus af en toe hoor ik ze, ik lig ook op de route van de trauma helikopter.
Ja als lijdend voorwerp en professioneel provocateur toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit niet voor niets in het geneeskunde draadje swine!
Gewoon iemand die de verkeerde had gemaild!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja als lijdend voorwerp en professioneel provocateur toch?![]()
Wat verder dan?
Ahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon iemand die de verkeerde had gemaild!
Vraag me alleen af hoe die in mijn postvak terecht is gekomen.quote:
Ik zat me al af te vragen wie je wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon iemand die de verkeerde had gemaild!
Waarom heb je nog maar 13 dagen om te kiezen? Heb je per die datum je abonnement afgezegd dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm volgens mij zag ik vanmiddag in de Hi shop dat een legend nu gratis is bij een 2 jarig abbo, Abbo in de winkel is 22,50 maar je krijgt dan studentenkorting dus is het uiteindelijk weer goedkoper en voordeliger dan op de site. Maar op de site zie ik nu dat je 20 euro voor het toestel moet betalen dan.. Maar meen toch echt dat er stond *gratis bij een 2 jarig abbo blabla* en voor de HTC wildfire 1 jarig 20 abbo.. Ik zit nog te twijfelen tussen die 2, ik vind de wildfire er wat speelser uit zien, en het schijnt ook echt een snelle en goede telefoon te zijn.. Maar Dupje heeft de legend en die voelde wel fijn toen ik er spelletjes meedeed enzoen ook die alluminium behuizing lijkt me wel fijn, en het scherm is wat groter dacht ik
Moeilijk moeilijk, maar ik heb nog 13 dagen om te kiezen
owh! dat is lang geleden! dat moet ik 1 keer per jaar drinken om het even lekker te vinden en daarna weer te beseffen dat 't fakking zoet isquote:
En dat doe je vanwege een nieuwe telefoon? Anders gewoon laten doorlopen dat abonnement!quote:
Ik heb al sinds vorig jaar augustus IB zijn oude tel, zelfs even een oude nokia tussendoor gehad in italia, Nu is het klepje van de batterij kwijt geraakt bij de telefoon uit mijn broek halen op de fietsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat doe je vanwege een nieuwe telefoon? Anders gewoon laten doorlopen dat abonnement!
Je mag niets, daar betaal je gewoon voor, met wat kortingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb al sinds vorig jaar augustus IB zijn oude tel, zelfs even een oude nokia tussendoor gehad in italia, Nu is het klepje van de batterij kwijt geraakt bij de telefoon uit mijn broek halen op de fietsen valt de batterij er om de haverklap uit.. Ook heb ik op de een of andere manier niet echt schik met deze tel, dus als ik nu toch over 2 weken een nieuwe mag
I knowquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag niets, daar betaal je gewoon voor, met wat korting
Zat je denk ik net op het verkeerde momentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
o hai!
ik had trouwens een afwijzing van jouw werk gehadze hadden op 't moment niets
![]()
En voor week 39 heb ik weer TE VEEL per uur uitbetaald gekregenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Californium het volgende:
Over loonstrookjes gesproken...Had nu ineens 7,17 uitbetaald gekregen voor vakantieuren??? en nu hadden ze het gecorrigeerd naar 8,17....
zal nog eens bellen dat dat nog steeds niet helemaal goed is
maakt niet uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zat je denk ik net op het verkeerde moment
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maakt niet uitgisteren tweede gesprek gehad bij een bedrijf in Arnhem en vandaag weer gebeld voor een andere baan die ik érg graag wil hebben
dus er zit allemaal schot in
Ik heb nu gewoon een niet zo dure telefoon en een niet zo duur abonnement. Vroeger was dat andersom. Ik vond een telefoon met duizend applicaties die ik niet gebruik met traag internet ook niet echt wat toevoegen eigenlijk. Ik ben gewoon een bejaardje!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
I knowmaar heb even uitgerekend dat dat toch goedkoper is dan het toestel los kopen
ik zit bij kpn met de mijne, kan gewoon hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |