De lapo en de fipo pikken! Kom maar met de tett-o!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niks vindenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De lapo en de fipo pikken! Kom maar met de tett-o!
wat is hgquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:08 schreef IrishBastard het volgende:
Die posts van swarma
Trouwens swarma, ipv een ongediertebedrijf te bellen, haal gewoon een zak muizenkorrels. Net zo effectief, en veel goedkoperVaak gewoon te vinden in je supermarkt bij de HG producten ofzo
uhu, maar toen keek ik wss nog geen glee want komt me verder niet bekend voor dat jij het al gepost hadquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:20 schreef morgane het volgende:
Die had ik laatst ook al gepost...uit Glee toch?
Ja, mooi!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:16 schreef morgane het volgende:
Er zat bij Ik Hou van Holland afgelopen weekend een mooie dame in het panel...Lauren Verster heet ze geloof ik. Kan nu ff geen mooie/pikante foto's posten want ik zit midden in de Refter
Eens.quote:
Eens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik word er niet niet echt heel nat van hoor
Jij ook al een kut dag?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, mooi!![]()
[ afbeelding ]
[..]
Eens.
[..]
Eens.
Werken ging niet zo lekker. Verder voel ik me niet zo vrolijk als normaal. Moe. Gaat wel weer over. Morgen is vast een betere dag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij ook al een kut dag?
Difficult en Rituals, wat scheelt er aan?
van mn buurmeisjes ?quote:
Hoe kun je nou niet weten dat je 50 wordtquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zo party tijd hier, baas is 50 geworden. Hij wist van niets
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet weten dat je 50 wordt
Mag ook, maar bedoelde van hoe de muizen door je kamer heen rende. Combinatie van buurmeisje en muizen mag ook.quote:
Daarvoor moet je even naar KPD.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Mag ook, maar bedoelde van hoe de muizen door je kamer heen rende. Combinatie van buurmeisje en muizen mag ook.
plamuurmes?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef LastRequest het volgende:
Hoe heet zo'n stuk gereedschap waarmee je eh dingen smeert? Zo'n soort geval:
[ afbeelding ]
En ik ben me er van bewust dat het meer op iets met poep lijkt maar jullie snappen hopelijk wat ik bedoel
Dus zo'n plat metalen stuk met een handvat...
Aaah thanks, held! Kon er echt niet op komenquote:
Failquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben me er van bewust dat het meer op iets met poep lijkt maar jullie snappen hopelijk wat ik bedoel
Altijd handig zo'n ding:quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen balen van arbeidsrecht en strafrecht op dezelfde dag, moet ik nog even contact opnemen met de studieadviseur.quote:Bachelorvakken:
Straf(proces)recht I: Maandag 20 december
Uitvoering en handhaving: Donderdag 27 Januari
Mastervakken:
Arbeidsrecht: Maandag 20 december
Ondernemingsrecht verdiept: Donderdag 6 januari
Internationaal Privaatrecht: maandag 17 januari
hoe kan je nu een foto maken waar rennende muizen op staan!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Mag ook, maar bedoelde van hoe de muizen door je kamer heen rende. Combinatie van buurmeisje en muizen mag ook.
Klote geslapen, werk was beroerd alles zat tegen en me fiets had een lekke bandquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij ook al een kut dag?
Difficult en Rituals, wat scheelt er aan?
mooi maar niet zo veel tiet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Vind haar echt heel mooi, ze heeft echt iets..![]()
En ergens heeft ze ook wel iets van Scarlett Johanson maar dan mooier
Lekker!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
mooi maar niet zo veel tiet.
vandaag uberchef in de keuken3 kg stamppot op het fornuis
Ja, dat heb ik dus ook, en in juni was dat ook al waardoor ik er dus één automatisch moest herren.. Maar nu wil ik van geen van beide de eerste kans al "opgeven" dus even kijken wat ze voor me kunnen doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef morgane het volgende:
Wat die tentamenroosters betreft...ik he weer eens twee tentamens tegelijkben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden.
Fiona zat net Floris te wassen!![]()
wortelstampquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker!Ik ben jaloers. Wat voor stamppot heb je gemaakt?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wortelstamp1 kg wortels, 1 kg gefruitte uien, en ik denk 2 kg aardappelen
Had misschien nog iets meer wortels gemogen maargoed
Dit is ook al lekker. Beetje peper en zout er bij, kookvocht, mengen en klaar
Staat nu af te koelen, ben benieuwd hoeveel porties er uiteindelijk uit komen!
Gaat direct de vries in, handig voor als ik geen tijd/zin heb om te kokenHaal morgen bij C1000 een kilo verse worst voor 2.80e, die bak ik en gaat in 5 stukken de vries in. Dan heb ik voor 4 euro misschien wel 8 maaltijden
Epicquote:Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Vanaf 19 oktober 2010 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog langer niet! Moet nog lezenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:02 schreef Stefka het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg slapen hier? Het lijkt wel maandag!
hoelaat zijn we welkom ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:55 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ook weer thuis. Ik ga morgen ook maar weer eens een lekker potje koken.
Ik weet nog niet eens wát ik ga makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoelaat zijn we welkom ?
ik kijk nog een jamesbondfilm
dit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nog langer niet! Moet nog lezen
Oh ik keek gewoon net op dat moment op 't forum...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef Stefka het volgende:
Ja, ik moet ook nog presentatie voorbereiden, dus ben ook nog wel ff wakker.
Teh fuck, wat reageer jij snel trouwens
zijn we volgende week ook weer bij jou welkom?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoelaat zijn we welkom ?
ik kijk nog een jamesbondfilm
Hij kan niet op de meetquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zijn we volgende week ook weer bij jou welkom?
weer of geen weer, bbq kan altijdquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij kan niet op de meet. Bovendien is BBQ'en wel een beetje koud nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |