quote:
Pure jaloezie Aronis, pure jaloezie. Zo'n getalenteerde man kunnen ze niet handelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik mag niet zingen op mijn werk... en dat terwijl ik zo goed zing!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:43 schreef nectarientje het volgende:
Pure jaloezie Aronis, pure jaloezie. Zo'n getalenteerde man kunnen ze niet handelen
Echt he, ze zijn jaloersquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Pure jaloezie Aronis, pure jaloezie. Zo'n getalenteerde man kunnen ze niet handelen
Geweldigquote:
Je hebt nog anderhalf uur...... doen ze expres joh, om te zien of de manager stressbestendig is!quote:
Of ze testen de pro-activiteit en faalt 'ie dik omdat 'ie zich al een paar dagen aan het lijntje laat houden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je hebt nog anderhalf uur...... doen ze expres joh, om te zien of de manager stressbestendig is!
"waarom belde je ons niet als wij zeggen voor het weekend te bellen"?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze testen de pro-activiteit en faalt 'ie dik omdat 'ie zich al een paar dagen aan het lijntje laat houden.
Heb ik idd ook nog ff aan gedacht ja, maar ben tot de conclusie gekomen dat dat het niet is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze testen de pro-activiteit en faalt 'ie dik omdat 'ie zich al een paar dagen aan het lijntje laat houden.
Ze kunnen 's avonds ook nog bellenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt nog anderhalf uur...... doen ze expres joh, om te zien of de manager stressbestendig is!
Dan duimen we gewoon nog ff door. Ambtenaar toch? Dan kunnen we over drie minuten stoppen met duimen ook, dan is de werkdag voorbij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik idd ook nog ff aan gedacht ja, maar ben tot de conclusie gekomen dat dat het niet is.
Da's nog vrij laatquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan duimen we gewoon nog ff door. Ambtenaar toch? Dan kunnen we over drie minuten stoppen met duimen ook, dan is de werkdag voorbij.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:34 schreef Flappekz het volgende:
Nou gaan er weer mailtjes in de rondte dat ze verwachten deze week de boel bekend te kunnen maken. Dussssss
Welkom in het kantoor levenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef GotC het volgende:
Vind het echt te kansloos voor woordenStelletje eikels daar af en toe..
Dus dit is die geheime 'assertiviteitstest' ? Trap er niet in!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:34 schreef Flappekz het volgende:
Nou gaan er weer mailtjes in de rondte dat ze verwachten deze week de boel bekend te kunnen maken. Dussssss
Zo herkenbaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Welkom in het kantoor leven![]()
Niets nieuws onder de zon (hoe irritant het ook is)
Je kan ze terugmailen:quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:34 schreef Flappekz het volgende:
Dat zal best, maar ik vind t nog altijd achterlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Welkom in het kantoor leven![]()
Niets nieuws onder de zon (hoe irritant het ook is)
Ja en stukje riolering ook geloof ik. Ze zouden dit al ergens in maart doen, maar toen kon het niet door het weer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:13 schreef Atreidez het volgende:
En waar is t allemaal voor vraag ik me dan af... Vervanging tramrails ofzo?
Je kan er heel boos om worden, maar dat verandert er niet veel aan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik vind t nog altijd achterlijk.
Wel lief toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Flappekz het volgende:
Heb ff een van die lui gebeld en zn voicemail volgespamd
Ik heb netjes gevraagd of hij me kan vertellen wanneer ik de uitslag kan verwachten, want afhankelijk van de situatie wil ik een paar vrije dagen inplannen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wel lief toch?Maar groot gelijk
Duidelijkheid is in dit geval wel echt heel prettig.
'Ja, het zit zo. Afhankelijk van de uitslag ga ik of kamperen in Wageningen-Hoog of ik boek een luxe suite in een vijfsterrenhotel op de Maagdeneilanden.'quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb netjes gevraagd of hij me kan vertellen wanneer ik de uitslag kan verwachten, want afhankelijk van de situatie wil ik een paar vrije dagen inplannen...
Best lief toch?
Voor die paar tientjes hoef ik het helaas niet te doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ja, het zit zo. Afhankelijk van de uitslag ga ik of kamperen in Wageningen-Hoog of ik boek een luxe suite in een vijfsterrenhotel op de Maagdeneilanden.'
Gelukkig doe je het niet voor het geld.
De wethouder probeert zo het fietsen te bevorderen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo dit was een leuke, moest even op stadsdeelkantoor zijn en daarna moest ik terug naar huis. Prins Willemstraat is dicht, je kan niet meer terug de Scheveningseweg op of richting de Duinstraat....dus dan moet je de Badhuisstraat in....daar was een ongeluk gebeurd ter hoogte van de Heemraadstraat en blokkeerde 2 ambu's en 2 politiewagen de doorgang...dus door de Vijzelstraat, Haringkade op, Badhuiskade om zo eindelijk richting de Keizerstraat te rijden. Hele tour de Scheveningen en 15 minuten later. Terwijl als ik gewoon de Duinstraat op had gekund ik in nog geen 2 minuten thuis was geweest.
* Dankjewel wethouder Smit! *
Stort ze dan maar maandelijks naar mij als je er toch niets mee doetquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor die paar tientjes hoef ik het helaas niet te doen
Ik zeg niet dat ik er niets mee doequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Stort ze dan maar maandelijks naar mij als je er toch niets mee doet
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er niets mee doe
Bedenk het zo : Straks kom je iedere maand iets minder tientjes te kort!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom iedere maand wel meer dan een paar tientjes tekort
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:06 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Bedenk het zo : Straks kom je iedere maand iets minder tientjes te kort!
Dan wordt ik helemaal doodgeredenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De wethouder probeert zo het fietsen te bevorderen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:31 schreef Atreidez het volgende:
MoggeJe laat t wel meteen ff weten he flap, we zitten hier op me werk ook met 16 man in spanning op de uitslag te wachten..
Ze weten wel de spanning op te bouwen hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:02 schreef Flappekz het volgende:
Heb helemaal geen zin om zo naar school te gaan eigenlijk
Te veelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze weten wel de spanning op te bouwen he
Hoeveel kanshebbers zijn er voor die functie eigenlijk?
Ik wil ook douchen..... maar kan hier niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eens... ik ga maar eens douchen, moet over 3 kwartier de deur uit
Voor een paar tientjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij kan nu lekker flink gaan shoppen!!!
Een euroknallertje hamburgert, heb ik trek inquote:
Je hebt ze ook met een spray (ik weet niet wat voor een spul erin zit , dus klok/klepelverhaal), die vind ik niet zo fout denk ik ... dat lijkt me meer een schrikeffect geven..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Atreidez het volgende:
Echt, superfout die bandjesDat t uberhaupt verkocht mag worden.. Wel stoer dat je m zelf ff uittest
Superfout.. schande! Ik heb moeders ook duidelijk gemaakt dat dit geen optie isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Atreidez het volgende:
Echt, superfout die bandjesDat t uberhaupt verkocht mag worden.. Wel stoer dat je m zelf ff uittest
Op puppycursus en gewoon een paar keer tsssst a la Cesar doen om het blaffen af te leren. Calm and Assertive Packleaderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo dan.. waarom wil ik altijd weten OF iets werkt en als het werkt HOE het werkt?
Mijn moeder heeft een hondje gekocht afgelopen weekend, een chihuahuapup.
Afijn, nu blaft deze nogal en ze had gehoord dat zo'n electrische band helpt tegen het blaffen. Het idee is, dat een hond zo'n band om heeft en als hij dan blaft krijg hij 'stroomstootjes' waardoor hij zou stoppen.
Nu ben ik dus principieel tegen dit soort dingen maar die discussie hebben we thuis al gevoerd. Afijn, vandaag lag het bandje dus op tafel en ik vraag of het werkt... wist ze niet.
Dus RB doet het bandje om, zet hem aan en blaft.....GODVERDOMME!! dat geeft een flinke schok! Helemaal niet relaxed voor een hond en moeders is er dan ook toch wel van overtuigd dat we dat diertje dit niet aan kunnen doen. Die springt dwars door het plafond als hij een schok krijgt.... wat een kutding en schande dat mensen het kopen!
Nou.....sommige kinderen zou ik toch graag zo'n bandje omdoenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Atreidez het volgende:
En bv. een kind doe je toch ook geen bandje om als het veel krijst![]()
Die van mij doet dus echt helemaal niks , die wijst een inbreker alles aan ben ik bangquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Atreidez het volgende:
Het zal ook meer gaan om het effect idd.. Waar bv. schreeuwen tegen je hond weer averechts werkt. Maar op zich valt alles af te leren zonder hulpmiddelen.. En bv. een kind doe je toch ook geen bandje om als het veel krijstEn met zo'n bandje heb je ws. ook dat de hond dromerig een inbreker aan blijft staren ipv te blaffen!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die van mij doet dus echt helemaal niks , die wijst een inbreker alles aan ben ik bang. Hij springt als een chihuahua in het rond terwijl hij rond de 55 kg weegt
.
Ach lief en sullig gedrag hoeft van mij ook niet afgeleerd te worden . Ik hou van mijn teddybeestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:16 schreef Atreidez het volgende:
Die staat kwispelend naast de IpadSommige honden zijn gewoon goedsullen, misschien is toch niet alles af te leren.
Geniet lekker van het mooie weer!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Barretje80 het volgende:
Vanuit een Zonnig Kreta..
Flap!! gefeliciteerd!!
( nu kan je je huidige baan aan Chep overdoen)
En R_B.. ik red het prima hier zonder je.. nog niet verbrand!!
Verder zitten we echt NAAST Cherso.. hebben al de nodige oh oh Cherso "hotspots" gelokaliseerd
Morgen lekker met een autootje de bergen in..
Veel plezier in NL!!
![]()
Ik vond de Ja toch redelijk overtuigendquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef Flappekz het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
Het is nog niet helemaal geland hoor...
Dat wel, maar toch...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vond de Ja toch redelijk overtuigend
Neem je maandag toch vrij als je de baan krijgt... kwestie van delegerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch...
Maandag meteen melden bij introductie. En aangezien ik donderdag en vrijdag vrij ben, moet ik morgen mn huidige werkplekkie maar opruimen
Neh, dat zal helaas niet gaan. Heb dinsdag overigens nog wel gewoon een tentamen, en ik moet dan ook een paper inleveren. Drukke tijdenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Neem je maandag toch vrij als je de baan krijgt... kwestie van delegeren
quote:Seks op spannende plek
Een stelletje werd woensdagochtend 6 oktober om 02.10 uur betrapt tijdens hun zoektocht naar een spannende plek om de liefde te bedrijven. De 27-jarige Haagse en haar 29-jarige vriend uit Ouddorp kozen Madurodam aan het George Maduroplein als geschikte locatie. Omdat de beveiligers van de miniatuurstad hier anders over dachten waarschuwden zij de politie, waarna het duo mee moest naar het politiebureau. Met een mini proces-verbaal op zak konden de twee hun zoektocht voortzetten.
Troost je met de gedachte dat ik zaterdag en zondag wel moet werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Tsk.....sommige mensen moeten nog twee hele lange dagen
Oh, jij hebt dus helemaal geen weekend! Maar HTM is meer een gezelligheidsberoep toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Troost je met de gedachte dat ik zaterdag en zondag wel moet werken![]()
_!
Het is dan ook zo dat ik minder verdien als dat ik fulltime zou werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:39 schreef Atreidez het volgende:
Belachelijk he, van die parttimers die hier woensdags ons lekker gaan maken over hun aanstaande weekend .. Ik zit pas net op de helft, en doe nog steeds t werk van 3 in me eentje
Dat WAS het bij HTMquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, jij hebt dus helemaal geen weekend! Maar HTM is meer een gezelligheidsberoep toch?
Gaat je lief ook mee de 30e A_A ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat WAS het bij HTMnu moet je echt werken voor je geld
![]()
_!
Mijn eerst vrije weekend is pas vanaf 30 oktober
Nee, heeft teamuitje danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Gaat je lief ook mee de 30e A_A ?
Arme Jillquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Tsk.....sommige mensen moeten nog twee hele lange dagen
Is dat om 8 uur brengen en rond 3 uur weer halen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Arme Jill, ruilen breng jij minitegel naar school en je haalt haar weer op en dan ga ik wel rapportages maken voor je
.
En tussen de middag natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Is dat om 8 uur brengen en rond 3 uur weer halen?![]()
Nouja mag niet klagen op woensdag. Kan uitslapen en werk maar een half dagje
En deze week is de rust weer teruggekeerd. Geen extra bijlages etc. Gewoon weer de normale gang van zaken.
Volgende zaterdagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Ohja...das waar ook. Ben echt helemaal uit die schooltijden. Laatst wilde iemand ook een stukje geplaatst hebben in de week voor de herfstvakantie....ja uh wanneer is die dan?
quote:
er is geen "aai over bol smiley" dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:52 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben sinds vandaag toch ook een beetje aan het snotteren, misschien dat ik toch ook nog aan de beurt kom
[..]
4 dagen achter elkaar studerenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:52 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben sinds vandaag toch ook een beetje aan het snotteren, misschien dat ik toch ook nog aan de beurt kom
[..]
God, echt weer een een reactie des kerels hoor "Ik snotter, misschien word ik wel ziek"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nee, een mannenopmerking is (zoals mijn broertje afgelopen week tegen zn vriendin zei toen ie een beetje verkouden was): "Ik voel me echt heel beroerd, dit is echt wel erger dan als andere mensen verkouden zijn hoor."quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
God, echt weer een een reactie des kerels hoor "Ik snotter, misschien word ik wel ziek"![]()
Het zag er zeker heel erg mooi uit!quote:
De zon is omgevallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat is het vroeg donker... of ligt het aan mij?
Dat krijg je in het najaar hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat is het vroeg donker... of ligt het aan mij?
Is heul niet erg , donkere avondenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja maar toch niet zo vroeg al... ken je nagaan hoe dat aan het einde van deze maand is... bah! In het donker naar je werk en in het donker weer terug....
kaarsjes aan, dekentje op de bank. Je kan het ook positief benaderen hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja maar toch niet zo vroeg al... ken je nagaan hoe dat aan het einde van deze maand is... bah! In het donker naar je werk en in het donker weer terug....
Wij snappen het welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:54 schreef tuintegel het volgende:
Is heul niet erg , donkere avonden. thee en dekentjes tijd
![]()
![]()
Ben je al iets opgeknapt?
Een leuke serie of een goed boek erbij en de avond is gewoon mooiquote:
Goed boek... ik heb er nog 2 liggen waar ik nog aan moet beginnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:02 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Een leuke serie of een goed boek erbij en de avond is gewoon mooi
'quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee, een mannenopmerking is (zoals mijn broertje afgelopen week tegen zn vriendin zei toen ie een beetje verkouden was): "Ik voel me echt heel beroerd, dit is echt wel erger dan als andere mensen verkouden zijn hoor."
Je hebt het gelezenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goed boek... ik heb er nog 2 liggen waar ik nog aan moet beginnen
Mensen die de 'staf anekdote' gewoon weer ff online zetten
Troost je, over een half jaar is het alweer lente.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Toen ik zwanger was kreeg ik van een oom een mailtje met een labyrinth en toen kwam ineens dat meisje van de exorcist te voorschijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Lovechild het volgende:
Ik ga Juno kijken.
Die kwam uit toen ik in verwachting was van Jongste Dochter, toen leek het me geen goed idee om hem te kijken.
Oe goede! Ik moet mn was nog ophangen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:17 schreef tuintegel het volgende:
Al gezien , ik verveel mij en mini slaapt al ... nu kan ik computeren of opruimen... opruimen bestaat uit de was opvouwen , geen zin in
Dat is belangrijker als opvouwen , anders gaat het muf ruiken!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oe goede! Ik moet mn was nog ophangen!
Precies, gelijk maar even gedaan ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef tuintegel het volgende:
Dat is belangrijker als opvouwen , anders gaat het muf ruiken!
Ik weet globaal over een tienermeisje dat zwanger raakt en d'r baby afstaat. Maar het schijnt juist niet 'zo'n sentimentele film te zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was kreeg ik van een oom een mailtje met een labyrinth en toen kwam ineens dat meisje van de exorcist te voorschijn, de lul!
maar stiekem moest ik erna wel om lachen
Waar gaat Juno over?
Zelfmoord volgens nu.nlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef tuintegel het volgende:
Ik las het! Ben benieuwd wat de doodsoorzaak is?
redelijk, dank je!quote:
Zo zie je maar, ... buitenkant is schijn. Als je niet weet wat er in iemand zijn 'mind' omgaat kun je nooit een goede inschatting van iemand maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Lovechild het volgende:
Brrr ben ook danig onder de indruk van het nieuws
Zekers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ... buitenkant is schijn. Als je niet weet wat er in iemand zijn 'mind' omgaat kun je nooit een goede inschatting van iemand maken.
Als ik zo de krant lees deed hij meer dan ik ooit zou denken. Vooral zijn werk in het musical gebeuren is hem zwaar gevallen (aldus wat ik lees). Maar dan nog.... je vrouw.. je kids... ik zou het niet kunnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef Atreidez het volgende:
Das wel een WTF'je ja.. Maar waarom overwerkt R_b? Zoveel deed hij nou ook weer niet toch.. Lees wel dat ze uit interviews konden halen dat ie depressed was. Verwacht je weer niet zo snel bij hem, kwam altijd wel over als een vrolijk en spontaan iemand.
quote:
Je hebt dan ook nog nooit een depressie gehad denk ik dan. En gelukkig maar natuurlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als ik zo de krant lees deed hij meer dan ik ooit zou denken. Vooral zijn werk in het musical gebeuren is hem zwaar gevallen (aldus wat ik lees). Maar dan nog.... je vrouw.. je kids... ik zou het niet kunnen.
Zo zie je toch maar weer dat mensen die spontaan en vrolijk zijn tegen de buitenwereld kunnen best wel issues hebben zeg maar.
Nee nooit gehad maar dan nog.... zelfmoord... ik bedoel... laat je desnoods een jaar ergens opsluiten. Ga op een eiland zitten ... doe een Joling... ik weet niet maar zelfmoord? Dan moet je er wel héél slecht aan toe zijn. Afijn, ik hoop het uiteraard nooit mee te maken, niet zelf en niet in mijn omgeving.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog nooit een depressie gehad denk ik dan. En gelukkig maar natuurlijk.
Het idee niets waard te zijn, niks te kunnen, dat anderen beter af zijn zonder jou; ik ken het gevoel zo goed.
Want als je jezelf een jaar laat opsluiten gaat dat gevoel wel over?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee nooit gehad maar dan nog.... zelfmoord... ik bedoel... laat je desnoods een jaar ergens opsluiten. Ga op een eiland zitten ... doe een Joling... ik weet niet maar zelfmoord? Dan moet je er wel héél slecht aan toe zijn. Afijn, ik hoop het uiteraard nooit mee te maken, niet zelf en niet in mijn omgeving.
Weer een gezin met problemen en schulden...... ben benieuwd waar de man des huizes nu is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:10 schreef Flappekz het volgende:
Nu weer een moeder en een dochter dood gevonden in Rijswijk ... gaat lekker de laatste tijd
Tondeuzequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef Flappekz het volgende:
Betaal je 27,50 om je haar te laten knippen, doen ze het nóg niet goed
Dat heb ik ooit 1 keer gedaan, en toen kwam ik er meteen achter hoe ik ben geborenquote:
euhm.. wil ik dit weten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Flappekz het volgende:
Dat heb ik ooit 1 keer gedaan, en toen kwam ik er meteen achter hoe ik ben geboren
Net even gevoeld aan mini haar hoofd ... gelukkig geen coneheadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nix boeiends hoor. Maar zo'n ontstopper op je kop laat sporen na
conehead is ook wel weer wat overdreven natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Net even gevoeld aan mini haar hoofd ... gelukkig geen conehead
Ik weet hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
conehead is ook wel weer wat overdreven natuurlijk
Gewoon irritant dus , terwijl een ander vaak vind dat je haar juist leuk zit als je het zelf niks vindquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:12 schreef Flappekz het volgende:
Maar goed, zo kort is dus voor mij geen optie. En omdat ik debiel dik haar heb, is laten groeien ook geen optie
Ook dat ja. Maar nu is ze echt slordig bezig geweest. En dat voor 27,50quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Gewoon irritant dus , terwijl een ander vaak vind dat je haar juist leuk zit als je het zelf niks vind
Ik kan er ook niks van terugzien/voelen bij m'n oudste kind.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Net even gevoeld aan mini haar hoofd ... gelukkig geen conehead.
Altijd zonde als je bijna dertig euro kwijt bent en het zit nog niet naar je zin , gelukkig blijft haar altijd groeien .
Normaal gesproken trekt het ook helemaal wegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks van terugzien/voelen bij m'n oudste kind.
Pas maar op voor mijn bowlingkunsten , voor je het weet heb je een deuk in je hoofd ipv een bultquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Normaal gesproken trekt het ook helemaal weg
Of we liggen in een deuk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:29 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Pas maar op voor mijn bowlingkunsten , voor je het weet heb je een deuk in je hoofd ipv een bult
Wat is daar dan vandaag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een gezelligheid op het Malieveld! Veel ME en de hele Utrechtsebaan dicht.
Beetje jammer.... ik had gehoopt op krakersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is daar dan vandaag?
EDIT: http://www.nu.nl/binnenla(...)tatie-malieveld.html
Gun die gasten ook hun lolletje johquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:30 schreef Atreidez het volgende:
Gaat weer nergens over, met die molukkersDelft - Den Haag, normaal 25min. en nu 1u18min
Het is altijd wat met die gasten, toen ook die hele stationsbuurt waar alle ruiten eruit lagen.. Geef mij maar indo'squote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het is altijd wat met die gasten, toen ook die hele stationsbuurt waar alle ruiten eruit lagen.. Geef mij maar indo's
Iedereen weet nu wel dat ze aan het demonstreren zijn geweest. Ik bijvoorbeeld had geen idee van de demonstratie, totdat ik het nieuws lag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik snap niet dat je moet gaan rellen als je aan het demonstreren bent. Immers haalt dat heel je demonstratie onderuit en heeft dat dus geen nut gehad.
Op die manier wel maar of ze er ook sympathie mee vergaren ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Iedereen weet nu wel dat ze aan het demonstreren zijn geweest. Ik bijvoorbeeld had geen idee van de demonstratie, totdat ik het nieuws lag.
Heeft het toch nog zin
Bleek niet al te ernstig te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
En op Arnold Spoelplein (loosduinen) iemand onder de tram
Weet er het fijne even niet van, ben vrij vandaag maar snap het niet
Vanmiddag ook een ambulance bij tram 2 op de La Reyweg. Maar dat heeft niet heel lang geduurd denk ik, stonden maar 2 of 3 trams achter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Bleek niet al te ernstig te zijn.
Meppelweg nu een auto onder de tram.
Die hing best heel laag ja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:39 schreef GotC het volgende:
Vanmiddag was er ook een politiehelicopter tussen Zuiderpark en Leyenburg aan t rondhangen
Dat hoeft ook niet per séquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Op die manier wel maar of ze er ook sympathie mee vergaren ?
Die hing ook boven het centrum toen ik daar vandaan naar het Zuiderpark ging. Toeval?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:39 schreef GotC het volgende:
Vanmiddag was er ook een politiehelicopter tussen Zuiderpark en Leyenburg aan t rondhangen
nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef AirwiN het volgende:
Die hing ook boven het centrum toen ik daar vandaan naar het Zuiderpark ging. Toeval?
Uit het feit dat ik nog post kun je opmerken dat ik heb weten te ontsnappen.quote:
Wat een held ben je ook! Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Uit het feit dat ik nog post kun je opmerken dat ik heb weten te ontsnappen.
In principe wel, ware het niet dat ik enkele plekjes heb waar ik liever niet wordt aangeraakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:52 schreef nectarientje het volgende:
Wat een held ben je ook! Mag ik je aanraken?
Ik zal van je haar en je oorlellen afblijven, beloofd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:52 schreef AirwiN het volgende:
In principe wel, ware het niet dat ik enkele plekjes heb waar ik liever niet wordt aangeraakt.
Er is meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:58 schreef nectarientje het volgende:
Ik zal van je haar en je oorlellen afblijven, beloofd!
Daar mocht ik de vorige keer anders wel aankomenquote:
Dan heb je mij 'daar' nog niet aangeraakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef nectarientje het volgende:
Daar mocht ik de vorige keer anders wel aankomen
Dat was voor de eerste date. Bij de volgende dates mag je 'verder'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef nectarientje het volgende:
Dat kan zijn ja, maar de enige restricties die je stelde waren je oorlellen en je haar.
ah dan is het niet echt logisch dat er dan restricties bijkomen he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Dat was voor de eerste date. Bij de volgende dates mag je 'verder'.
Ik ben dan ook verre van logisch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef nectarientje het volgende:
ah dan is het niet echt logisch dat er dan restricties bijkomen he?
Je maakt me nu wel heel benieuwd waar we gaan eindigenquote:
Het Mauritshuis ! Maar mijn hart is verkocht aan het Louvrequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je maakt me nu wel heel benieuwd waar we gaan eindigen![]()
tip voor de mensen thuis die er eens uit willen: Mauritshuis! Vandaag geweest met mijn paps en we hebben echt hele mooie schilderijen gezien!
Oh damn, weer gemist! Moet ik weer wachten tot de online versie er staat..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een bazen bij Oh Oh ... voor 500 euro drank kopen en niet 1 feestganger
De schilderijen in het Louvre zijn erg mooi maar de beelden Nique en Venus de Miloquote:
Amen to that!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht tegen de voorgenomen bezuinigingen in de cultuursector, als ik mij niet vergis.
Ja als je die foto's zietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:26 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)olitie-achtervolging![]()
Als je het bericht leest, verwacht je er toch geen Prius bij
Hmmz, da's wat voor GotCquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik ga vandaag naar www.bodyworlds.nl
Ben erg benieuwd, wilde dit al zien toen de show nog in Duitsland rond ging dus blij dat ze nu in Rotterdam zitten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
En op Arnold Spoelplein (loosduinen) iemand onder de tram
Weet er het fijne even niet van, ben vrij vandaag maar snap het niet
quote:Voetganger aangereden door tram
Een 18-jarige vrouw uit Delft zag donderdag 7 oktober rond 17.00 uur een tram over het hoofd toen ze wilde oversteken op het Arnold Spoelplein. De trambestuurder kon niet meer op tijd stoppen voor de vrouw en reed haar aan. De vrouw kwam onder de tram terecht, nog net vóór de wielen. Met behulp van ambulancepersoneel is ze weer onder de tram vandaan gehaald en naar het ziekenhuis vervoerd. Haar verwondingen bleken mee te vallen. Politieagenten zetten het Arnold Spoelplein tijdelijk af om de hulpdiensten de ruimte te geven hun werk te kunnen doen.
quote:
Niet gaan rellen hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gaan jullie vandaag ook naar het protest?
Het ligt eigenlijk zelden aan de tram/RR-bestuurder. Zijn toch vaak mensen die een tram over het hoofd zien (vind dat altijd erg knap) of denken er nog even snel voor langs te kunnen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
thanks, kon al nergens info vinden erover. Gelukkig maar dat het goed afgelopen is. Ook het ongeluk op erasmusweg/zuidwoldepad viel gelukkig mee en gelukkig geen schuld aan de RR bestuurder
De trambestuurder kan volgens mij weinig fout doen toch? Nu ben ik wel niet op de hoogte van hoe een tram werkt maar volgens mij kan hij vooruit en achteruit... gas en remmenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het ligt eigenlijk zelden aan de tram/RR-bestuurder. Zijn toch vaak mensen die een tram over het hoofd zien (vind dat altijd erg knap) of denken er nog even snel voor langs te kunnen.
Uitwijken zit er voor een tram idd niet echt in...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De trambestuurder kan volgens mij weinig fout doen toch? Nu ben ik wel niet op de hoogte van hoe een tram werkt maar volgens mij kan hij vooruit en achteruit... gas en remmen. Kortom... als je er dan voor gaat staan..tja dan win je het niet. Kijk, een bestuurder van een tram heeft ook regels waar hij zich aan moet houden (en ik weet niet of er een maximum snelheid op een tram zit??) maar zolang hij stopt voor rood en rijd bij groen kan hij verder weinig fout doen..... toch?
Het verhaal erachter.....nog minder medelijden....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja als je die foto's ziet
Maarja das het risico he als je vlucht voor de politie. Kan er geen medelijden mee hebben
quote:Verdachte diefstal auto verongelukt
Een 29-jarige automobilist uit Rijswijk verongelukte vrijdag 8 oktober op de Lindelaan toen hij vermoedelijk de macht over het stuur verloor.
Omstreeks 00.40 uur zagen agenten op de Van Ruysbroekstraat in Den Haag een auto rijden waarvan zij wisten dat deze gestolen was en dat deze de vorige dag was doorgereden na een aanrijding. De agenten gaven de bestuurder een stopteken. Dit negeerde hij waarna hij er vandoor ging. Politieagenten achtervolgde de bestuurder. De automobilist reed richting Rijswijk.
Op de Lindenlaan aangekomen zagen de agenten dat de verdachte, vlak voor de Haagweg, kennelijk de macht over het stuur was verloren en daarbij frontaal op een boom was gebotst. Het slachtoffer overleed ter plaatse. De technische ongevallen dienst van Politie Rotterdam-Rijnmond verrichte onderzoek.
Wow daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Door de druk ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff net bij de opticien geweest ik heb een gekneusd oog..... nooit geweten dat dat kon......
Ik stond ook te knipperen met mijn ogen te klapperen met mijn oren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het verhaal erachter.....nog minder medelijden....
[..]
[..]
Wow daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Door de druk ofzo?
Oh dat kende ik dan weer wel. Nouja dat ze dan gele smurrie in je oog druppen...maar dat is dus fluor. Je leert elke dag weer watquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik stond ook te knipperen met mijn ogen te klapperen met mijn oren.
Maar het komt inderdaad door de vele druk die van binnenuit is uitgeoefend. Kan er nog wel een aantal dagen last van houden. Gelukkig zou ik er met het bowlen geen last meer van moeten hebben
Nog iets wat ik niet wist... dat ze fluor in je ogen doen om te zien of je hoornvlies beschadigd is... dat is vaag joh
Was het een stil protest?quote:
Ik wist ook niet wat hij zei... fluor? Ik ben toch niet bij de tandartsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh dat kende ik dan weer wel. Nouja dat ze dan gele smurrie in je oog druppen...maar dat is dus fluor. Je leert elke dag weer wat
Volgens mij zijn er ook maar weinig mensen die het écht kan boeien. Het is voor velen alleen een maatregel waarover ze weer lekker kunnen schreeuwen op het internet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was het een stil protest?Ik reed een uurtje geleden langs het Malieveld en daar was echt helemaal niemand
.
Volgens mij is het pas vanavond. Logisch toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was het een stil protest?Ik reed een uurtje geleden langs het Malieveld en daar was echt helemaal niemand
.
Oh ik lees het nu ook... en dan ook in het zwart gekleed gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas vanavond. Logisch toch?
Hoewel...dat topic heeft het dan weer over een maandagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh ik lees het nu ook... en dan ook in het zwart gekleed gaanDan val je toch niet op?
En ook spontaan in pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb me toch zo'n vreselijke trek in verse oliebollen
Op nu.nl staat wat andersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas vanavond. Logisch toch?
Ik zie nu op nu.nl ook meteen dat ik een nieuwe baas hebquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op nu.nl staat wat anders. Iets over ontspannen sfeer en muziek? Nou, als ze daarmee de ene tractor bedoelen die op het veld staat...?
Heel erg trek in zelfs!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef tuintegel het volgende:
Pannekoeken, nu heb ik daar ook trek in!
Ik heb besloten dat ik morgen pannekoeken ga maken ! Dalijk met mini naar zwemles dus dat hem nietquote:
Wij gaan straks pannenkoeken etenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik morgen pannekoeken ga maken ! Dalijk met mini naar zwemles dus dat hem niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:02 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga een boterham eten en zwemspullen inpakken
Weet je wel voor hoeveel mensen "cultuur" hun vak is? Ik zie heel veel mensen die het echt boeit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat hij zei... fluor? Ik ben toch niet bij de tandarts![]()
[..]
Volgens mij zijn er ook maar weinig mensen die het écht kan boeien. Het is voor velen alleen een maatregel waarover ze weer lekker kunnen schreeuwen op het internet.
Hier bedoel ik Mel natuurlijk niet mee want ik weet dat die echt 'leeft' voor toneel.
Feit is dat overal op bezuinigd moet (en gaat) worden. Dus ook op cultureel gedoequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Weet je wel voor hoeveel mensen "cultuur" hun vak is? Ik zie heel veel mensen die het echt boeit.
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Feit is dat overal op bezuinigd moet (en gaat) worden. Dus ook op cultureel gedoe
Mij boeit het persoonlijk ook weinig. Ik zie het niet als één van de dingen die perse in stand gehouden moet worden dmv subsidiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.
Ik reageer op R_B die denkt te weten dat het maar weinig mensen zal boeien.
Dus televisie, radio, theater, films hoeven niet perse in stand gehouden te worden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mij boeit het persoonlijk ook weinig. Ik zie het niet als één van de dingen die perse in stand gehouden moet worden dmv subsidies
Niet door middel van subsidies nee. Er zijn veel belangrijker zaken dan datquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dus televisie, radio, theater, films hoeven niet perse in stand gehouden te worden?
Het begon rond 11.00 uur, denk dat ze een uurtje of 2 hebben gedemonstreerd ofzo. Zal iig wel weer ontzettend veel invloed hebben op de beslissing om de subsidie te minderenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op nu.nl staat wat anders. Iets over ontspannen sfeer en muziek? Nou, als ze daarmee de ene tractor bedoelen die op het veld staat...?
Dat kan wel zo zijn, maar in deze tijden moet de politiek zich gaan focussen op belangrijker dingen als zorg, onderwijs en veiligheid op straat. En dat zal logischerwijs ten koste moeten gaan van andere zakenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef Atreidez het volgende:
Een meisje op de radio vanmorgen zei wel iets treffends, dat als bepaalde cultuur niet gesubsidieerd wordt het zich moet commercialiseren wat dan weer ten koste gaat van de creativiteit ... wat de commercie wil is vaak niet wat een artiest voor ogen heeftNou ben ik zelf ook nogal een cultuurbarbaar als t aankomt op moderne dans en sculptuur enzo, maar ik had wel zoiets van ja, wat je zegt dat klopt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar in deze tijden moet de politiek zich gaan focussen op belangrijker dingen als zorg, onderwijs en veiligheid op straat. En dat zal logischerwijs ten koste moeten gaan van andere zaken
Ik vind jou niet lief ! Je mag geen pannenkoeken meer schrijvenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:40 schreef Flappekz het volgende:
Straks als GotC terug is ga ik lekker pannenkoeken bakken![]()
![]()
![]()
transformers??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:45 schreef nectarientje het volgende:
Hoezeeee schietpartij op het kruispunt Escamplaan-Zuiderparklaan. Auto op auto,
Geen idee, dat wist de buurvrouw ook niet.. Ik was te laat thuis, heb alleen maar last van de afzettingen gehad.quote:
Okee, sorrie... GotC heeft verse oliebollen meegenomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik vind jou niet lief ! Je mag geen pannenkoeken meer schrijven
Edit : Lekker weer zo een schietpartij :S . Ik begrijp werkelijk niet waarom het nodig is.. mensen schijnen tegenwoordig een soort van zero tolerance beleid te voeren.
Euh...hoe reageer ik dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
LC, ik vind echt dat je overdreven reageert.... alles wat in stand wordt gehouden door subsidies loopt het risico dat de subsidies (gedeeltelijk) weg zullen vallen. Je mag niet de continuïteit af laten hangen van giften.
Daarnaast, als er zoveel mensen het heel belangrijk vinden zijn er vast wel sponsoren te vinden die de tekorten zullen aanvullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |