quote:
Pure jaloezie Aronis, pure jaloezie. Zo'n getalenteerde man kunnen ze niet handelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik mag niet zingen op mijn werk... en dat terwijl ik zo goed zing!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:43 schreef nectarientje het volgende:
Pure jaloezie Aronis, pure jaloezie. Zo'n getalenteerde man kunnen ze niet handelen
Echt he, ze zijn jaloersquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Pure jaloezie Aronis, pure jaloezie. Zo'n getalenteerde man kunnen ze niet handelen
Geweldigquote:
Je hebt nog anderhalf uur...... doen ze expres joh, om te zien of de manager stressbestendig is!quote:
Of ze testen de pro-activiteit en faalt 'ie dik omdat 'ie zich al een paar dagen aan het lijntje laat houden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je hebt nog anderhalf uur...... doen ze expres joh, om te zien of de manager stressbestendig is!
"waarom belde je ons niet als wij zeggen voor het weekend te bellen"?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze testen de pro-activiteit en faalt 'ie dik omdat 'ie zich al een paar dagen aan het lijntje laat houden.
Heb ik idd ook nog ff aan gedacht ja, maar ben tot de conclusie gekomen dat dat het niet is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze testen de pro-activiteit en faalt 'ie dik omdat 'ie zich al een paar dagen aan het lijntje laat houden.
Ze kunnen 's avonds ook nog bellenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt nog anderhalf uur...... doen ze expres joh, om te zien of de manager stressbestendig is!
Dan duimen we gewoon nog ff door. Ambtenaar toch? Dan kunnen we over drie minuten stoppen met duimen ook, dan is de werkdag voorbij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik idd ook nog ff aan gedacht ja, maar ben tot de conclusie gekomen dat dat het niet is.
Da's nog vrij laatquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan duimen we gewoon nog ff door. Ambtenaar toch? Dan kunnen we over drie minuten stoppen met duimen ook, dan is de werkdag voorbij.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:34 schreef Flappekz het volgende:
Nou gaan er weer mailtjes in de rondte dat ze verwachten deze week de boel bekend te kunnen maken. Dussssss
Welkom in het kantoor levenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef GotC het volgende:
Vind het echt te kansloos voor woordenStelletje eikels daar af en toe..
Dus dit is die geheime 'assertiviteitstest' ? Trap er niet in!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:34 schreef Flappekz het volgende:
Nou gaan er weer mailtjes in de rondte dat ze verwachten deze week de boel bekend te kunnen maken. Dussssss
Zo herkenbaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Welkom in het kantoor leven![]()
Niets nieuws onder de zon (hoe irritant het ook is)
Je kan ze terugmailen:quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:34 schreef Flappekz het volgende:
Dat zal best, maar ik vind t nog altijd achterlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Welkom in het kantoor leven![]()
Niets nieuws onder de zon (hoe irritant het ook is)
Ja en stukje riolering ook geloof ik. Ze zouden dit al ergens in maart doen, maar toen kon het niet door het weer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:13 schreef Atreidez het volgende:
En waar is t allemaal voor vraag ik me dan af... Vervanging tramrails ofzo?
Je kan er heel boos om worden, maar dat verandert er niet veel aan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik vind t nog altijd achterlijk.
Wel lief toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Flappekz het volgende:
Heb ff een van die lui gebeld en zn voicemail volgespamd
Ik heb netjes gevraagd of hij me kan vertellen wanneer ik de uitslag kan verwachten, want afhankelijk van de situatie wil ik een paar vrije dagen inplannen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wel lief toch?Maar groot gelijk
Duidelijkheid is in dit geval wel echt heel prettig.
'Ja, het zit zo. Afhankelijk van de uitslag ga ik of kamperen in Wageningen-Hoog of ik boek een luxe suite in een vijfsterrenhotel op de Maagdeneilanden.'quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb netjes gevraagd of hij me kan vertellen wanneer ik de uitslag kan verwachten, want afhankelijk van de situatie wil ik een paar vrije dagen inplannen...
Best lief toch?
Voor die paar tientjes hoef ik het helaas niet te doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ja, het zit zo. Afhankelijk van de uitslag ga ik of kamperen in Wageningen-Hoog of ik boek een luxe suite in een vijfsterrenhotel op de Maagdeneilanden.'
Gelukkig doe je het niet voor het geld.
De wethouder probeert zo het fietsen te bevorderen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo dit was een leuke, moest even op stadsdeelkantoor zijn en daarna moest ik terug naar huis. Prins Willemstraat is dicht, je kan niet meer terug de Scheveningseweg op of richting de Duinstraat....dus dan moet je de Badhuisstraat in....daar was een ongeluk gebeurd ter hoogte van de Heemraadstraat en blokkeerde 2 ambu's en 2 politiewagen de doorgang...dus door de Vijzelstraat, Haringkade op, Badhuiskade om zo eindelijk richting de Keizerstraat te rijden. Hele tour de Scheveningen en 15 minuten later. Terwijl als ik gewoon de Duinstraat op had gekund ik in nog geen 2 minuten thuis was geweest.
* Dankjewel wethouder Smit! *
Stort ze dan maar maandelijks naar mij als je er toch niets mee doetquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor die paar tientjes hoef ik het helaas niet te doen
Ik zeg niet dat ik er niets mee doequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Stort ze dan maar maandelijks naar mij als je er toch niets mee doet
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er niets mee doe
Bedenk het zo : Straks kom je iedere maand iets minder tientjes te kort!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom iedere maand wel meer dan een paar tientjes tekort
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:06 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Bedenk het zo : Straks kom je iedere maand iets minder tientjes te kort!
Dan wordt ik helemaal doodgeredenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De wethouder probeert zo het fietsen te bevorderen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:31 schreef Atreidez het volgende:
MoggeJe laat t wel meteen ff weten he flap, we zitten hier op me werk ook met 16 man in spanning op de uitslag te wachten..
Ze weten wel de spanning op te bouwen hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:02 schreef Flappekz het volgende:
Heb helemaal geen zin om zo naar school te gaan eigenlijk
Te veelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze weten wel de spanning op te bouwen he
Hoeveel kanshebbers zijn er voor die functie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |