dat heeft hij al jaren ... immers "joods-christelijk cultuur"quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:15 schreef Janetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wilders lijkt geloof gevonden te hebben.
Dat is een beetje een pleonasme.quote:
Dat zie je goed, de schijn van partijdigheid van de rechtbank is gewekt, dat is de opzet. Een eventuele nieuwe rechtbank zal uiterst voorzichtig worden om maar niet opnieuw partijdigheid te doen vermoeden, de huidige Rechtbank is besmet. 1-0 voor Bram hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat, volgens mij is het volledig irrelevant of die wraking aangenomen gaat worden of niet.
Ietwat persoonlijk? Het was van: "Zo meneer Wilders, gaat u hier nou ook al uw mond houden?"quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
De mening van de rechter is ietwat persoonlijk naar mijn gevoel, maar heeft in mijn ogen niks over de inhoud waarvoor wilders terecht staat.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Che_ het volgende:
Wilders heeft les gehad van de Israelische overheid. Dat zie je in alles terug.
Opzet? Ben erg benieuwd hoe je aan die informatie komt. Lijkt mij wat moeilijk, aangezien de rechter zélf over de schreef is gegaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zie je goed, de schijn van partijdigheid van de rechtbank is gewekt, dat is de opzet.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Men nu heb ik niets te doen tijdens m'n werk.
De rechter beschreef alleen maar het beeld dat in de media ontstaat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ietwat persoonlijk? Het was van: "Zo meneer Wilders, gaat u hier nou ook al uw mond houden?"
Nou, dat komt érg onpartijdig over hoor.
Goed lezen; De opzet van Bram Moscowitz is geslaagd, er was al twijfel over de onpartijdigheid van de Rechterlijke macht door de uitspraken van het Amsterdamse Hof. Moscowitz heeft nu de uitspraak van deze Rechter dankbaar gebruikt om die schijn van partijdigheid te versterken. Of er nu een nieuwe Rechtbank komt zal hem waarschijnlijk een biet zijn. Bram heeft het goed gedaan, vandaar 1-0 voor Bram. Duidelijker ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Opzet? Ben erg benieuwd hoe je aan die informatie komt. Lijkt mij wat moeilijk, aangezien de rechter zélf over de schreef is gegaan.
En dat moet hij niet doen. Een rechter mag alleen handelen met de stukken die hem aangereikt zijn in het dossier, het is niet de bedoeling dat hij zelf zaken aandraagt in een proces.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De rechter beschreef alleen maar het beeld dat in de media ontstaat.
En gaf aan met de woordjes "ook weer" in de zin "Het lijkt er op dat u dat nu ook weer doet" eens te zijn met dat geschapen beeld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of er al twijfel was of niet over de onpartijdigheid van de rechtbank: ik volgde dit nu live (heb het voorafgaande allemaal niet gevolgd) en schrik van de manier waarop de rechter tegen Wilders spreekt en wát hij zegt. En enkel door deze woorden en beelden snap ik het wrakingsverzoek.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed lezen; De opzet van Bram Moscowitz is geslaagd, er was al twijfel over de onpartijdigheid van de Rechterlijke macht door de uitspraken van het Amsterdamse Hof. Moscowitz heeft nu de uitspraak van deze Rechter dankbaar gebruikt om die schijn van partijdigheid te versterken. Of er nu een nieuwe Rechtbank komt zal hem waarschijnlijk een biet zijn. Bram heeft het goed gedaan, vandaar 1-0 voor Bram. Duidelijker ?
Maar het wrakings verzoek kwam wel een uur te laat...quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:19 schreef Bierie het volgende:
Ik vind Wilders ver staan van mijn politieke voorkeur. Maar het wrakingsverzoek was gewoon terecht. Wat een kneus ben je dan als rechter als je een dergelijke oneliner denkt te kunnen maken met een beladen rechtzaak als deze.
Overigens vind ik dat in geen enkele rechtzaak dat soort opmerkingen gemaakt zouden mogen worden door de rechter. Klein of groot van omvang.
Nee, hij gaf hier mee aan dat meneer Wilders, mocht hij dit maal niet aan dit beeld willen voldoen, hij ook niet zou kunnen zwijgen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
En gaf aan met de woordjes "ook weer" in de zin "Het lijkt er op dat u dat nu ook weer doet" eens te zijn met dat geschapen beeld.
En dit staat daar volkomen los van.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:25 schreef Wokkel het volgende:
[..]
En dat moet hij niet doen. Een rechter mag alleen handelen met de stukken die hem aangereikt zijn in het dossier, het is niet de bedoeling dat hij zelf zaken aandraagt in een proces.
Ja, en dat mag dus niet. Rechters mogen uitsluitend dossierkennis gebruiken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |