oh leuk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:45 schreef kirsten. het volgende:
Lief aanbod Trui, ik had het gedaan maar ik zit in Stockholm voor een half jaartje
Ja, die vind ik ook heerlijk! Ik ben nu gewoon bezig met Zeeman acryl, want het is toch niet iets wat ik op mn blote huid draag. Anders zou ik idd ook iets natuurlijkers hebben gepaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef trui het volgende:
ja pziez... maar acryl kan bijv. ook heel zacht zijn, en toch niet/minder duur. of menggarens, dus een beetje acryl/polyamide en een beetje 'echte' wol/katoen. ik vind phildar partner 6 bijvoorbeeld ook echt heel fijn.
Het is dan ook een briljante winterset die echt perfect past!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik kreeg vandaag van nectarientje een berg wol als dank voor de winterset.
oh ik heb juist al een paar keer hele goede ervaringen met ze!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef Eska het volgende:
Ja, een mengdraad zou idd ook kunnen. Al vraag ik me dan wel af of 't mooi in model blijft en zo, na verloop van tijd. Ook na wassen en zo. Maar zou heel goed kunnen dat er prima garens tussen zitten hoor. Ik moet nog zoveel ontdekken!
(overigens heb ik geen beste ervaring met die site waar jij naar toe linkt....zeer slechte klantenservice)
dat is goed, ik ga even kijken wat ik lekker mee kan nemen... iets borreligs in ieder geval...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:10 schreef trui het volgende:
ik ben van plan om vanavond nog lucy's 'tiffin' te maken, dus haal maar niet teveel koekjesachtigs meer hoor mijsje. 't is al gauw te veel! en als je dan toch graag iets mee wil nemen misschien eerder wat hartigs zoals olijfjes ofzoiets?
SPOILER: over de situatie hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: voor mijsjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie Senseo? Dan neem ik wel koffie en thee mee (heb nog lekkere Celestial Seasons) en een paar pakken sap oid?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:30 schreef trui het volgende:
inu, ook prima. wat precies? dan koop ik dat zometeen minder in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |