ik jou ook!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:44 schreef mijsje het volgende:Anitra, ik hoop dat het goed gaat, ik wil je graag eens ontmoeten...
Hoop dat je je gauw weer beter voelt... was de huisarts wel positief?
Poezelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:52 schreef trui het volgende:
ik wilde net even een foto maken van de 2 sjaals-in-wording naast elkaar, maar dat valt nog niet mee:
[ afbeelding ]
nou hij is op 't moment vreselijk bijterig en stoeierig, ik zou bijna zeggen 'kom 'm maar halen'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
En ik wil je kat wel overnemen hoor
Ik word er bijna bang vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:05 schreef trui het volgende:
[..]
nou hij is op 't moment vreselijk bijterig en stoeierig, ik zou bijna zeggen 'kom 'm maar halen'maar ik denk dat ik dan ruzie zou krijgen met de rest van de family. zo en nu aan 't werk, wij allebei! [/strenge blik]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mn mutshij zit heerlijk!
EsseEi, ik heb m ook met vrij dikke wol gehaakt (Wonderwool van Schoeller&Stahl), en heb het met enkele draad gedaan. Volgens patroon met dubbele draad werd ie me veel te stug
Heb je al een hoesje gehaakt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:42 schreef mmascha het volgende:
(oeh mijn eerste bericht met mijn iphone)
ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar er bestaan wel 'achteruit-steken' zoals de 'reversed single crochet'. zie bijv. maar ik denk dat dat van 'rechts naar links' erbij staat om alle misverstanden te voorkomen. bovendien kunnen linkshandigen natuurlijk prima precies andersom haken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:16 schreef phluphy het volgende:
Ik loop steeds te piekeren over iets, jullie kunnen me vast helpen met het antwoord!![]()
Al een paar keer heb ik zien schrijven over "van rechts naar links haken", werk omdraaien, weer "van rechts naar links haken". Dat snap ik. Duh.![]()
Maar! Door wat jullie schrijven lijkt het alsof hier een variant op is, dus dat je ook "van links naar rechts" kunt haken. Hoe ik ook nadenk, ik begrijp niet wat jullie hiermee zouden kunnen bedoelen! Of neem je dan ook de haaknaald in de andere hand? (Wat ik me niet kan voorstellen!!)
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]I
![]()
heb je n linkje? heb de rest van t topic gemist.
Oh maar die heeft wel een beter boordje vind ik! Misschien dat ik de mijne nog wel even uithaal om dit boordje eraan te maken.... het zijn nu gewoon allemaal vasten, en dat vind ik zo fantasieloosquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef trui het volgende:
hij is superleuk, lady-black!
ik wil altijd nog deze gaan maken, die lijkt er veel op zie ik nu.
Lief aanbod Trui, ik had het gedaan maar ik zit in Stockholm voor een half jaartjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef trui het volgende:
kirsten, handig zo iemand dichtbij. en anders kom je ook naar de meet morgen, doen wij 't je even voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |