NC10?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik heb nog een Samsung N10, welke ik nauwelijks heb gebruikt.. het is een blauwe..
interesse?
580quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:03 schreef SpookY22 het volgende:
Wat zou je voor de iPad willen hebben in gewoon ¤ (dus geen laptop te ruil)
Dan haal ik hem wel nieuw gezien dat hij dan 599 kost......succes met de verkoopquote:
deze is met case en camera kit.. Ik sta ook altijd open voor een goed redelijk bod.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Dan haal ik hem wel nieuw gezien dat hij dan 599 kost......succes met de verkoop
quote:Geachte Huntjens,
Zou U deze prachtige ipad willen ruilen voor een St Bernard? het betreft een zwanger teefje, zij is vriendelijk en de pupjes brengen gemiddeld zo'n 250 euro per stuk op.
Met een beetje geluk werpt ze er zeker 3-4, dus je houd er nog winst aan over ook!
Groetjes
Jaimy
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:28 schreef ahuntjens het volgende:
Mensen willen zelfs al de hond ervoor inruilen... Gaat me wel iets te ver...:
[..]
Holy crap; dat is wel heel ernstig inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:28 schreef ahuntjens het volgende:
[..]
Ik zou er heel serieus op ingaan, om hem daarna vol in z´n gezicht uit te lachen. Dit gaat echt nergens overquote:
Mijn god zeg. Da's wel erg ziek.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:28 schreef ahuntjens het volgende:
[..]
Ik heb een foto gevraagdquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:56 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Ik zou er heel serieus op ingaan, om hem daarna vol in z´n gezicht uit te lachen. Dit gaat echt nergens over
WTF die mensen zelf zijn in ieder geval geen dieren waardquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:28 schreef ahuntjens het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om even een apart topic aan te maken. Hier gaan we nog heel erg veel lol aan beleven gok ik ;-)quote:
Dat zit er niet standaard in (geloof ik) maar kan altijd met een dongle natuurlijk ;-)quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:59 schreef ahuntjens het volgende:
[..]
NC10?
Is dat er 1 met 3G mogelijkheid of niet?
Whatquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:28 schreef ahuntjens het volgende:
[..]
Misschien interessant! Enige wat me een beetje tegenzit is dat ie uit 2007 komt, toch al een wat ouder beestje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:08 schreef MaikelS het volgende:
[TK] Dell XPS M1530 laptop
+ 100euro
Of ipv de 100euro mijn Canon camera (zie mijn actieve posts) is een recente topic van.
EN ja er zit bij de batterij een 3g sleuf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |