Arabist Jansenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:56 schreef muzas het volgende:
Wie is die oude baas achter bram/geert ook al weer? met dat grijze baardje en bruine pak... ik ken hem ergens van...
quote:
Is het niet arabist Hans Jansen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:56 schreef muzas het volgende:
Wie is die oude baas achter bram/geert ook al weer? met dat grijze baardje en bruine pak... ik ken hem ergens van...
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Is het niet arabist Hans Jansen?
[ afbeelding ]
natuurlijk. Domme fout van de rechter en een gehaaide zet van Bramquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lijkt het er op dat bram zijn gelijk gaat krijgen?
Inderdaad. Het ging Bram om z'n momentje om te schelden op de rechterlijke macht vanwege dat eerdere arrest van het hof. Benadrukken dat het een politiek proces is waarbij de schuld van de verdachte al vast staat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef IHVK het volgende:
'Geen oordeel over de schuld of onschuld'
Pittig kapsel heeft gelijk.
Nope brammetje heeft helaas pech gehadquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neuh.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet echt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Meer een hele domme rechter, eerlijk gezegd.
Lijkt mij wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
'Het lijkt erop'
Voor die mensen dan..
Dus geen visie.
"dat u het WEER gaat doen"quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
'Het lijkt erop'
Voor die mensen dan..
Dus geen visie.
Is niet relevant, want de rechter er van vindt dat Wilders zich er op beroept. Het is een oordeel ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lijkt mij wel.
Hij geeft zijn visie over dat wilders zich op zijn zwijgrecht beroept.
en dat mag nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Precies: de rechter heeft zijn zwijgrecht becommentarieerd.
ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:06 schreef gnilrednoz het volgende:
Wie hoopt er hier btw dat Wilders verliest?
wat moeten ze dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De herhaling begint weer hoor op Ned1
Ah ik was dus niet de enige die het is opgevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |