Nee... dit is gewoon een goed topic. Dat zie je toch zelf ook wel?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:22 schreef Michhas het volgende:
Socios heeft goedemorgen teruggezegd
Slotje?
Nee, tis gewoon pure baggerquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... dit is gewoon een goed topic. Dat zie je toch zelf ook wel?
Nou..quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... dit is gewoon een goed topic. Dat zie je toch zelf ook wel?
Verkapte Lactasyd-reklame.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef cerror het volgende:
Wat een hardcore bagger zo gelijk op de ochtend. Ga je vagina spoelen vrouwmensch.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft socios' locomotiefje al stoom afgeblazen op jouw stationnetje, Myreala?
Zou zijn stootblok al haar stootkussen beroerd hebben?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef LudoSanders het volgende:
de nachttrein was prima op tijd. Nu nog wachten op de ochtendtrein.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef LudoSanders het volgende:
Wachten op het moment dat de conductrice op het fluitje blaast.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
de nachttrein was prima op tijd. Nu nog wachten op de ochtendtrein.
Ze pijpt voor een Railrunner.quote:
Ik las even over dat woordje 'voor' heen en dat was echt hilarisch!quote:
Binnen 5 minutenquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef LudoSanders het volgende:
Nog voordat hij de tunnel in was.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:19 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Nog voordat hij de tunnel in was.
Binnen de marge die de NS ook aanhoudt dusquote:
[..]
[..]
Succes alvast deze winterquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
de nachttrein was prima op tijd. Nu nog wachten op de ochtendtrein.
Beetje jammer dat jij dan zelf die goede reactie niet kan leverenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef ouyevoli het volgende:
dit topic verdient een goede reactie..
goed topic
Goed idee.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
Nu vraag ik me ook af of Myr haar schaamhaar in de vorm van een treinrails heeft.
Ik meende ergens een foto van een zekere meet onlangs te hebben gezien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop ze post vermoed ik inderdaad van wel.
Nee.quote:
Daar tussenin.quote:
Nee.quote:
ga toch weg man, ze is gewoon dik. niks tegen dikke mensen verder hoor. maar je kan jezelf toch niet wijs maken dat ts niet dik is?quote:
Dan heb jij nog nooit echt dikke mensen gezienquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:53 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
ga toch weg man, ze is gewoon dik. niks tegen dikke mensen verder hoor. maar je kan jezelf toch niet wijs maken dat ts niet dik is?
je hebt dik (wat door al die dikke vrouwen 'volslank' wordt genoemd) en je hebt gewoon superdikquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit echt dikke mensen gezien
ik wou eigenlijk geen pics postenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef HappyBob het volgende:
Wat een discussiePlaatjes zijn veel duidelijker
[ afbeelding ]
maar als je dat weet van jezelf he, waarom doe je er niet wat aan dan? lijkt me niet prettig, wetend dat iedereen mij dik en vies vindt. ff serieusquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon dik. /care. Nog nooit ontkend. Laten we het ergens anders over hebben.
Krijg ik modrechten als ik je een koekje geeft?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon dik. /care. Nog nooit ontkend. Laten we het ergens anders over hebben.
Nee. Maar koekje?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Fox. het volgende:
[..]
Krijg ik modrechten als ik je een koekje geeft?
Nee laten we dat niet doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:00 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, daar heb ik geen ervaring mee.quote:
Kwaliteits topic.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen ervaring mee.
Verschil in mening dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
je hebt dik (wat door al die dikke vrouwen 'volslank' wordt genoemd) en je hebt gewoon superdik
die flippie is op die foto gewoon normaal. myraela is gewoon dik, klaar daar kun je toch niet over discussieren
Dude, wtf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
maar als je dat weet van jezelf he, waarom doe je er niet wat aan dan? lijkt me niet prettig, wetend dat iedereen mij dik en vies vindt. ff serieus
quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verschil in mening dan.
[..]
Dude, wtf.
Jij hoopt hard dat je een keer op Myraela mag kruipen volgens mij,quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verschil in mening dan.
[..]
Dude, wtf.
quote:
Been there, done that. Tenminste, hangt af van de definitie trouwens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij hoopt hard dat je een keer op Myraela mag kruipen volgens mij,.
Dat zal wel meevallen, wanneer het een kwaliteitstopic betrof had je die overbodige spatie wel uit je post gelaten.quote:
Er gaat een nachttrein naar Hamburg Hbf en Koebenhavn H., die zou je kunnen pakken dan.quote:Socios, ik neem vanavond de ICE naar Düsseldorf, daarna wil ik richting Hamburg/Koebenhavn.. Lukt dit nog of zal ik ergens moeten overnachten?
Omdat socios van stevige lovehandles houdt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
maar als je dat weet van jezelf he, waarom doe je er niet wat aan dan? lijkt me niet prettig, wetend dat iedereen mij dik en vies vindt. ff serieus
Zorg dat je in Zwolle in de stoptrein stapt dan kan ik je in bargeres ophalenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Soos, hoelang ben je onderweg vanuit Amsterdam naar Emmen?
Ik ga mijn best doen. Mits ik niet te lang moet wachten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dat je in Zwolle in de stoptrein stapt dan kan ik je in bargeres ophalen
Ghehequote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Mits ik niet te lang moet wachten.
Is dat relevant voor dit topic?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:22 schreef JanPiraat het volgende:
Welke soort merk sportsokken draagt de conducteur die op maandag van 12 tot 4 dienst heeft in de trein van Dordrecht naar Geldermalsen ?
Jaquote:
Thnx bro.quote:
Ik denk merkloze wibrasportsokkenquote:
Vrij saai. Als ik daar langs kom, is het er snel voorbij in een Intercity.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Socios wat vind je van het traject tussen utrecht en culemborg?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk merkloze wibrasportsokken
Paupertrein is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |