Er gaat een nachttrein naar Hamburg Hbf en Koebenhavn H., die zou je kunnen pakken dan.quote:Socios, ik neem vanavond de ICE naar Düsseldorf, daarna wil ik richting Hamburg/Koebenhavn.. Lukt dit nog of zal ik ergens moeten overnachten?

Omdat socios van stevige lovehandles houdt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
maar als je dat weet van jezelf he, waarom doe je er niet wat aan dan? lijkt me niet prettig, wetend dat iedereen mij dik en vies vindt. ff serieus

Zorg dat je in Zwolle in de stoptrein stapt dan kan ik je in bargeres ophalenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Soos, hoelang ben je onderweg vanuit Amsterdam naar Emmen?

Ik ga mijn best doen. Mits ik niet te lang moet wachten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dat je in Zwolle in de stoptrein stapt dan kan ik je in bargeres ophalen

Ghehequote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Mits ik niet te lang moet wachten.

Is dat relevant voor dit topic?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:22 schreef JanPiraat het volgende:
Welke soort merk sportsokken draagt de conducteur die op maandag van 12 tot 4 dienst heeft in de trein van Dordrecht naar Geldermalsen ?

Jaquote:

Thnx bro.quote:

Ik denk merkloze wibrasportsokkenquote:

Vrij saai. Als ik daar langs kom, is het er snel voorbij in een Intercity.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Socios wat vind je van het traject tussen utrecht en culemborg?

quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk merkloze wibrasportsokken
Paupertrein is dat zeg

jij wint
  jij wint

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |