Ja jij was ook al heel jong getrouwd toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ING* - dat duurde wel ffe
Jep, thats me!
Heb daar anderhalf jaar geleden vertelt dat ik een dochter had gekregen
ook?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij was ook al heel jong getrouwd toch?
quote:
Wat is jong... ik was al 22 hoor, 18 dat is jong...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij was ook al heel jong getrouwd toch?
Ik wil niet verslaafd raken ofzo. Af en toe om mij wakker te houden (bloedarmoede sucks) ga ik het drinken.quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:
Ik ben ook getrouwd geweestquote:
Dat vind ik best jong jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat is jong... ik was al 22 hoor, 18 dat is jong...
Oh gos, die ogenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
@ wok ik hoef geen dochters, die zijn nog erger dan jongens
@suikertaartje... hangerig .... [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil niet verslaafd raken ofzo. Af en toe om mij wakker te houden (bloedarmoede sucks) ga ik het drinken.
Ja, zie!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze zijn afgelopen vakantie een week met opa en oma wezen kamperen.
dat was echt f*cking lang
Ik zal em een smakkerd geven straksquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh gos, die ogen![]()
Dikke (maar zachte) kus op Koen
Lekker biefstukkie *jum*quote:
Oh ja, toen sliep ik ook wel hele nachten doorquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
Jawel hoorEen prachtige dochter van ruim anderhalf
op zich niks maar vaak gaat dat foutquote:
zie jequote:
18 jaar lang? of was ze 18?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op zich niks maar vaak gaat dat fout![]()
[..]
zie je![]()
wokkin is ook eerder getrouwd geweest, 18 jaar.
Wat fijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:46 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Net ff bij mn werk langsgeweest, ze waren superaardig.Ga nu 3 ochtenden in de week therapeutisch werken, lichte dingetjes enzo. Deze week dinsdag, woensdag en vrijdag.
Ben benieuwd..
En zo lekker fysio
Ohneee, kusje op je hoofd dan en sterktequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:38 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Niet, op dit momentmaar dat is maar goed ook, want ik voel barstende koppijn opkomen
Nog maar een kop thee pakken dus
Het gaat ook vaak genoeg fout bij mensen die ouder zijnquote:
Oh, wat fijn zegquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:46 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Net ff bij mn werk langsgeweest, ze waren superaardig.Ga nu 3 ochtenden in de week therapeutisch werken, lichte dingetjes enzo. Deze week dinsdag, woensdag en vrijdag.
Ben benieuwd..
En zo lekker fysio
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ohneee, kusje op je hoofd dan en sterkte
Ik heb enorm veel pijn in mijn heup sinds gisterquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist met jou? Hoe was je nacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |