Ja niks mis meequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen
Dat is een fijn begin van de maandagochtend
Veel plezier met wachten totdat je naar huis mag danquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja niks mis meeBen alleen bang dat het vanmiddag niet veel spectaculairder zal zijn
Jeetje dan gaat de tijd ook niet snel neequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja niks mis meeBen alleen bang dat het vanmiddag niet veel spectaculairder zal zijn
Lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk mij nou eens even vrij zijn zeg
Ehm...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik wist het
Meerderheid mannen werkt te veel
He bah, mijn kind gaat echt zooooooooo ten koste van mijn vrije tijd, en mijn man ook al...de eikelsquote:Naast werk blijkt ook het huishouden een roofbouw op de tijd, net als relaties, familie en kinderen
Morgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Wanneer mag je met je nieuwe baan beginnen baaideweej?
Bastardsquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...
[..]
He bah, mijn kind gaat echt zooooooooo ten koste van mijn vrije tijd, en mijn man ook al...de eikels
Niet ....quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen![]()
Hoe is het vannacht gegaan bij jullie?![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ow, goed om te weten... tijd om af te bouwen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik wist het
Meerderheid mannen werkt te veel
Primaquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen![]()
Hoe is het vannacht gegaan bij jullie?![]()
vooral die kinderen, maar die halen some het beste in je bovenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...
[..]
He bah, mijn kind gaat echt zooooooooo ten koste van mijn vrije tijd, en mijn man ook al...de eikels
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben best een lekker ding met blauwe oogschaduw en roze lippenstift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Woohoooquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik zal ze eens flink de waarheid vertellen!quote:
Ojee...en hoe is het met Koen nu?quote:Niet ....![]()
Jij hebt zeker geen kinderen?quote:
Hahahahaha. Ik wil ze wel hebben hoor, maar dan ben je binnen een week terug om te smeken of je ze terug magquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vooral die kinderen, maar die halen some het beste in je boven![]()
[..]
Danku, danku!quote:
ze zijn afgelopen vakantie een week met opa en oma wezen kamperen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahahaha. Ik wil ze wel hebben hoor, maar dan ben je binnen een week terug om te smeken of je ze terug mag
Jawel hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen kinderen?
Oh tering * LovelyLady hoort het kwartje vallenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel hoorEen prachtige dochter van ruim anderhalf
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh tering * LovelyLady hoort het kwartje vallen
Jij kwam ook in grtojw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |