Als je je hoofd in een muur steekt, overleef je het ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die van de semtex kan trouwens wel, met painkiller ()
Wow. Net opgezocht, en nog nooit iets van gehoord of last van gehad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ook. Sowieso vind ik dat ze slecht omgaan met bugs/glitches.
Waarom ze bijvoorbeeld nog nooit die steenglitch in Fuel hebben opgelost is mij echt een raadsel.Leuke map maar ik speel hem nooit omdat er altijd wel 2 lui zitten te campen in die steen
carepackage glitch anyone?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ook. Sowieso vind ik dat ze slecht omgaan met bugs/glitches.
Waarom is die kwaliteit van dat filmpje zo laagquote:
Youtube zal hem nog ff moeten verwerken denk ik, staat er net op. Hij is in HDquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom is die kwaliteit van dat filmpje zo laag? Dacht dat je veel scherper kon opnemen? Maar eindelijk eens een een echte game play filmpje.
Jammer van die muziek.
Ok.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Youtube zal hem nog ff moeten verwerken denk ik, staat er net op. Hij is in HD
echt hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ok.
Die kill op 2.50_ Michhas has 3 nipples
.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb mezelf vanvaf nu voorgenomen dat dit de laatste keer dat ik hardop klaag over hitmarkers, of killcam gedonder.
Kan hij nog wachten tot 9 november....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Mis die legendarische potjes wel een beetje
Herkenbaar. De meeste spelers zijn zo debiel. Soms denk ik dat mijn teammates allemaal op een mongolendagverbijf een lanparty houden ofzo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:33 schreef DrMarten het volgende:
Dan heb je het echt niet begrepen volgens mij
quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:33 schreef DrMarten het volgende:
Zo, vanavond ging wel weer even lekker. Wasteland met sniperrifle ging verbazingwekkend goed.
Potje in Trailerpark was minder. Heeft het andere team een harrier en een choppergunner achter elkaar in de lucht hangen, blijven al mijn teamgenoten maar naar buiten rennen en met hun assault rifles op die dingen schieten terwijl ze geen cold blooded gebruiken. Dan heb je het echt niet begrepen volgens mij
Ik zat echt te kijken van WTFquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Herkenbaar. De meeste spelers zijn zo debiel. Soms denk ik dat mijn teammates allemaal op een mongolendagverbijf een lanparty houden ofzo.
of staatsmongolen die een keer over je claymore heenlopen en daarna 10 keer doodgaan doordat ze wraak willen nemen en steeds over de zelfde claymore lopenquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat echt te kijken van WTF
Ik zat lekker binnen met een claymore bij de ene ingang en m'n vizier op de andere ingang. M'n teamgenoten spawnden daar ook iedere keer. De score van de de tegenstanders ging van 1500 ineens naar iets van 4000 door die prutsers (TDM). Volgens mij ben ik de enige die nog wat kills heeft gemaakt in die periode, 3 keer dezelfde gast die met een riotshield naar binnen kwam rennen maar vergat z'n voeten af te schermen
Ik kom zo online.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik kom zo online.
En net 2500 M4A1 kills gehaaldNu nog iets van 400 Famas kills voor 2500 en iets van 70 met AA-12 voor de 1000
Voor 1 maandje zou ik ze ook niet meer nemen...en in maart Homefrontquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heb ook even over die mappacks nagedacht maar straks komen er weer genoeg nieuwe spellen uit.
Verbinding naar de klotequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:26 schreef tliciouz het volgende:
Ik wou net even online, maar hij blijft maar zoeken naar een game. Wat is er mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |