Als je je hoofd in een muur steekt, overleef je het ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die van de semtex kan trouwens wel, met painkiller ()
Wow. Net opgezocht, en nog nooit iets van gehoord of last van gehad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ook. Sowieso vind ik dat ze slecht omgaan met bugs/glitches.
Waarom ze bijvoorbeeld nog nooit die steenglitch in Fuel hebben opgelost is mij echt een raadsel.Leuke map maar ik speel hem nooit omdat er altijd wel 2 lui zitten te campen in die steen
carepackage glitch anyone?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ook. Sowieso vind ik dat ze slecht omgaan met bugs/glitches.
Waarom is die kwaliteit van dat filmpje zo laagquote:
Youtube zal hem nog ff moeten verwerken denk ik, staat er net op. Hij is in HDquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom is die kwaliteit van dat filmpje zo laag? Dacht dat je veel scherper kon opnemen? Maar eindelijk eens een een echte game play filmpje.
Jammer van die muziek.
Ok.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Youtube zal hem nog ff moeten verwerken denk ik, staat er net op. Hij is in HD
echt hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ok.
Die kill op 2.50_ Michhas has 3 nipples
.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb mezelf vanvaf nu voorgenomen dat dit de laatste keer dat ik hardop klaag over hitmarkers, of killcam gedonder.
Kan hij nog wachten tot 9 november....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Mis die legendarische potjes wel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |