Je hebt vrijwel altijd of avonden dat alles mee zit, of avonden dat echt alles tegenzitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef DrMarten het volgende:
Spawn.... direct dood door choppergunner, spawn.... direct dood door bom van stealth bomber, spawn.... direct dood door noobtube,
Dat was de zoveelste ragequit van vanavond
Je verwoord het perfect, geen toevoegingen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:01 schreef Auditore het volgende:
[..]
Je hebt vrijwel altijd of avonden dat alles mee zit, of avonden dat echt alles tegenzit
Gisteren gemerkt dat bier de MW2-prestaties verhoogtal maakte ik later op wasteland echt belachelijk domme fouten
Arme pierrequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
92x woordwaarde![]()
Net 7e prestige, maar het gaat ruk
Denk dat ik er wel ben vanavond, even onder voorbehoud nog... misschien moet ik ook nog even biertjes gaan tikkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Arme pierreBen je vanavond online? Als er vanavond genoeg lui zijn activeer ik dan al mijn trial
Jij! Je hebt het gore lef om mij een troll te noemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga ook eerst pilzen, als ik geen jonge deerne aan de haak sla vanavond dan kom ik nog wel online. Weet alleen niet in welke staat ik dan zal zitten, maar het is toch maar MW2, geen skills voor nodig
Zal ik wat citaten van je opzoeken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij! Je hebt het gore lef om mij een troll te noemen
Doe maar, vind ik wel leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal ik wat citaten van je opzoeken?
Ragequitte je nou net?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nu overal een hitmarker voor gekregen!
Een keer voor een throwing knife, twee keer voor een gestuckte semtex en nu ook voor een knife!
dat kan niet eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef KoningStoma het volgende:
Een keer voor een throwing knife, twee keer voor een gestuckte semtex en nu ook voor een knife!
Nee. Ik was die campende teammates zat.quote:
Staat genoeg van op youtube...quote:
Bij dat filmpje gebruikt die gast Last Stand. Ik weet niet of het dan wel moet kunnen, maar dat lijkt me een plausibele verklaring in dit gevalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Ik was die campende teammates zat.Ze zaten nog op de spawn dus toen ging ik maar tdm doen.
[..]
Staat genoeg van op youtube...
Kan ook. Sowieso vind ik dat ze slecht omgaan met bugs/glitches.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef KoningStoma het volgende:
Lijkt me een bug veroorzaakt door last stand.
Ik heb mezelf vanvaf nu voorgenomen dat dit de laatste keer dat ik hardop klaag over hitmarkers, of killcam gedonder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef KoningStoma het volgende:
die van de semtex kan trouwens wel, met painkiller (quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef KoningStoma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |