Spawntrapsquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:44 schreef FreezePop het volgende:
Godverdomme, was net level 66 en had chopper gunner gehaald. Normaal ben ik niet zo goed maar ik merk dat ik de laatste tijd een stuk beter ben geworden. Ik had echt zo een game waarin je team op het punt staat te verliezen en dat jij er voor zorgt dat dat toch niet gebeurt. Was bezig op highrise en het stond iets van 5500 - 7100. Ik reeg me toch een killstreak snel achter elkaar door, zat al op 4 en ging van predator naar harrier naar chopper gunner.
Spawn van de tegenstander was naar de zijkant van zo een gebouwtje geswitched. Ze kwamen in een groepje naar buiten rennen. Tik tik tik. stuk of wat neer, wij winnen.
Wat een gevoel, echt geen zin om nu naar bed te gaan. En dat door een game
duplo heeft zijn scharrel vandaag 450 miljoen zaadjes gegeven, dat vond zij echt fantastisch!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef dreamzk het volgende:
tvp, reden waarom ik vanavond niet meer online ben gekomen is omdat mn scharrel opeens besloot langs te komen. Sex blijft leuker dan MW2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
ik wil wel eens een cage match van jou zien tegen sandy ravagequote:Op maandag 4 oktober 2010 00:00 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer dat die 25e kill van mij ook de laatste was. Weg nukeGelukkig het potje erna wel op tijd. Met die tegenstanders moest het ook wel
Moest net ook nog 1 kill voor de nuke, maakt Pierre de laatste kill.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:00 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer dat die 25e kill van mij ook de laatste was. Weg nukeGelukkig het potje erna wel op tijd. Met die tegenstanders moest het ook wel
Valt wel mee toch? Gister de 500 headshots met de Scar gehaald, en think fast stunquote:
Nee, valt niet meequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Gister de 500 headshots met de Scar gehaald, en think fast stun
Daar kan ik natuurlijk niet bij ontbrekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:04 schreef Parvus het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond even wat riot shield fun gaan capturen. For old times sake
Ben er zelf wel pas vanaf 9 uur / half 10, maar dan hebben we nog wel tijd genoeg denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk niet bij ontbreken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:04 schreef Parvus het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond even wat riot shield fun gaan capturen. For old times sake
zeker bovenin de toren?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eindelijk een nuke gehaald op Rust al waren de eerste 7 kills het moeilijkst omdat de noobtubes me om de oren vlogen. Chopper gunner op Rust
Welke killstreaks ga je gebruiken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zeker bovenin de toren?
deze zaterdag real life cod op de paintballbaan500 kogels voor 40! euro
CHOPPAAAA GUNNAAAAHHH!!!1!11!1quote:
Nee gewoon in de hoek blijven met die 4 hoge vaten kun je goed over de rest van de map te krijgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zeker bovenin de toren?
deze zaterdag real life cod op de paintballbaan500 kogels voor 40! euro
Hoe neukend lang speel jij CoD per dag?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb bijna 1000 kills met de M4A1, en dan ben ik wel weer lvl. 41, zodat ik kan knallen met de M16.
Dit is mijn eerste keer dat ik prestige doe. Ik hoorde dat je de tweede keer wel alle challenges houdt? Of moet je echt elke keer opnieuw die challenges doen? Dan lukt het toch nooit om bv. 2500 kills te halen met 1 wapen?
Iemand hier een antwoordje op?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik prestige doe. Ik hoorde dat je de tweede keer wel alle challenges houdt? Of moet je echt elke keer opnieuw die challenges doen? Dan lukt het toch nooit om bv. 2500 kills te halen met 1 wapen?
Nee, je hebt de challenges van je wapens voor bijv. attachments en headshots, die resetten als je prestige gaat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb bijna 1000 kills met de M4A1, en dan ben ik wel weer lvl. 41, zodat ik kan knallen met de M16.
Voor dat geld zou je hem zeker kunnen proberen. Kijk wel ff of geluid van chat en geluid van de game zelf apart te regelen zijn (zie op de foto volgens mij maar 1 apart volume-regelaartje).quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Iemand hier een antwoordje op?
Vanaf woensdag staat deze headset bij Aldi in de verkoop....
Ik ben al langer op zoek naar een betaalbare 5.1 headset met usb...dus voor 39,99 valt het wel te proberen!
[ afbeelding ]
of heeft iemand er slechte ervaringen mee
Is er ook een PS3 event? ooitquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef -SG- het volgende:
vanavond riot shield? Klinkt goed
wil ik zeker niet missn
gewoon in de groep gooien, maar ik moet toegeven, xbob voert hier wel de bovenhandquote:
Xbox is dan ook de shit, YEAH!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
gewoon in de groep gooien, maar ik moet toegeven, xbob voert hier wel de bovenhand
Hoe laat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
Oproerschilden verenigt U!
Dan doe ik als secondairy een usp die ik dan als sniper ga gebruiken![]()
en C4 en stun 14.gif.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
Oproerschilden verenigt U!
Dan doe ik als secondairy een usp die ik dan als sniper ga gebruiken![]()
Wowquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
Dat moet je niet aan mij vragen.Ik heb alle tijd.
Jij trots natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wasbeer grapjes in ONZ makenZoveel dat er een naamtopic over je geopend wordt
Uiteraard, ik beschouw het als een grote eer!quote:
Ik las "patricia voorbereiden".quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Practica. Voorbereiden
Ofwel, vanavond ben ik er inderdaad niet bij
Ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik las "patricia voorbereiden".
Ik dacht "wat heb jij een vunzige bezigheden in gedachte dan"
Heb je je tuigje al opgehangen in de kelder FS?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zijn jullie al bezigquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:04 schreef -SG- het volgende:
Maar michhas, flauw hoor, dat je niet meekomt.
Helaas, ik mag "Hoofdopdracht: Bepaal de emissiefactor van de zwarte zijkant en één van de andere drie zijkanten van de Lesley-kubus door middel van meting van de temperatuurstraling als functie van dequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik denk eerder dit ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:30 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Deze baas heeft voor komende maand nog MW2 gekocht?![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 18:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Reach en over twee weken F1 moeten wel heel erg tegenvallen, wil ik hier weer mee verdergaan.
Volgens mij is het echtquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Reach is tof, maar MW2 ook op een andere manier.
Oh ja, ik heb die disc niet echt door midden gebroken, dus misschien dat ik eens in de zoveel tijd nog eens meedoe.
quote:
quote:
natuurkunde, spanning ende sensatiequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Helaas, ik mag "Hoofdopdracht: Bepaal de emissiefactor van de zwarte zijkant en één van de andere drie zijkanten van de Lesley-kubus door middel van meting van de temperatuurstraling als functie van de
temperatuur."
Oftewel, lol ende plezier!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.ps3.ign.com/articles/112/1125489p1.html
Neee!! niet die 3D bullshit bij black ops!!!
MoHquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef mrPanerai het volgende:
Gaan jullie allemaal voor de Black Ops of voor de nieuwe Medal of honor...Ik heb enige twijfel bij Trearch maar dan ook weer dan Medal of Honor Call of duty niet is, en MoH is er eerder....
Allebei zou kunnen maar dan ligt er na 9 november toch sowieso eentje te liggen...
Ik had in de planning staan om MoH te kopen, maar toen ik een tijd terug de beta zag vond ik hem er grafisch niet heel best uitzien in vergelijking met black ops. Ik wacht nu dus maar tot na de release, dan maar eens kijken hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef mrPanerai het volgende:
Gaan jullie allemaal voor de Black Ops of voor de nieuwe Medal of honor...Ik heb enige twijfel bij Trearch maar dan ook weer dan Medal of Honor Call of duty niet is, en MoH is er eerder....
Allebei zou kunnen maar dan ligt er na 9 november toch sowieso eentje te liggen...
1 wasbeer voor je opmerkingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
MoH
Niet mijn game zullen we maar zeggen
Ik kreeg het zo warm dat de stralingsdetector erin faalde een spanning bij mijn handstraling te koppelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:47 schreef Auditore het volgende:
[..]
natuurkunde, spanning ende sensatie
Dat zei je ook over Reach.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik kreeg het zo warm dat de stralingsdetector erin faalde een spanning bij mijn handstraling te koppelen
Maar voor mij wordt het ook waarschijnlijk BlackOps en niet MoH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |