Daar kan ik natuurlijk niet bij ontbrekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:04 schreef Parvus het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond even wat riot shield fun gaan capturen. For old times sake
Ben er zelf wel pas vanaf 9 uur / half 10, maar dan hebben we nog wel tijd genoeg denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk niet bij ontbreken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:04 schreef Parvus het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond even wat riot shield fun gaan capturen. For old times sake
zeker bovenin de toren?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eindelijk een nuke gehaald op Rust al waren de eerste 7 kills het moeilijkst omdat de noobtubes me om de oren vlogen. Chopper gunner op Rust
Welke killstreaks ga je gebruiken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zeker bovenin de toren?
deze zaterdag real life cod op de paintballbaan500 kogels voor 40! euro
CHOPPAAAA GUNNAAAAHHH!!!1!11!1quote:
Nee gewoon in de hoek blijven met die 4 hoge vaten kun je goed over de rest van de map te krijgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zeker bovenin de toren?
deze zaterdag real life cod op de paintballbaan500 kogels voor 40! euro
Hoe neukend lang speel jij CoD per dag?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb bijna 1000 kills met de M4A1, en dan ben ik wel weer lvl. 41, zodat ik kan knallen met de M16.
Dit is mijn eerste keer dat ik prestige doe. Ik hoorde dat je de tweede keer wel alle challenges houdt? Of moet je echt elke keer opnieuw die challenges doen? Dan lukt het toch nooit om bv. 2500 kills te halen met 1 wapen?
Iemand hier een antwoordje op?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik prestige doe. Ik hoorde dat je de tweede keer wel alle challenges houdt? Of moet je echt elke keer opnieuw die challenges doen? Dan lukt het toch nooit om bv. 2500 kills te halen met 1 wapen?
Nee, je hebt de challenges van je wapens voor bijv. attachments en headshots, die resetten als je prestige gaat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb bijna 1000 kills met de M4A1, en dan ben ik wel weer lvl. 41, zodat ik kan knallen met de M16.
Voor dat geld zou je hem zeker kunnen proberen. Kijk wel ff of geluid van chat en geluid van de game zelf apart te regelen zijn (zie op de foto volgens mij maar 1 apart volume-regelaartje).quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Iemand hier een antwoordje op?
Vanaf woensdag staat deze headset bij Aldi in de verkoop....
Ik ben al langer op zoek naar een betaalbare 5.1 headset met usb...dus voor 39,99 valt het wel te proberen!
[ afbeelding ]
of heeft iemand er slechte ervaringen mee
Is er ook een PS3 event? ooitquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef -SG- het volgende:
vanavond riot shield? Klinkt goed
wil ik zeker niet missn
gewoon in de groep gooien, maar ik moet toegeven, xbob voert hier wel de bovenhandquote:
Xbox is dan ook de shit, YEAH!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
gewoon in de groep gooien, maar ik moet toegeven, xbob voert hier wel de bovenhand
Hoe laat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
Oproerschilden verenigt U!
Dan doe ik als secondairy een usp die ik dan als sniper ga gebruiken![]()
en C4 en stun 14.gif.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
Oproerschilden verenigt U!
Dan doe ik als secondairy een usp die ik dan als sniper ga gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |