quote:Op zondag 12 september 2010 18:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Reach en over twee weken F1 moeten wel heel erg tegenvallen, wil ik hier weer mee verdergaan.
Volgens mij is het echtquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Reach is tof, maar MW2 ook op een andere manier.
Oh ja, ik heb die disc niet echt door midden gebroken, dus misschien dat ik eens in de zoveel tijd nog eens meedoe.
quote:
quote:
natuurkunde, spanning ende sensatiequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Helaas, ik mag "Hoofdopdracht: Bepaal de emissiefactor van de zwarte zijkant en één van de andere drie zijkanten van de Lesley-kubus door middel van meting van de temperatuurstraling als functie van de
temperatuur."
Oftewel, lol ende plezier!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.ps3.ign.com/articles/112/1125489p1.html
Neee!! niet die 3D bullshit bij black ops!!!
MoHquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef mrPanerai het volgende:
Gaan jullie allemaal voor de Black Ops of voor de nieuwe Medal of honor...Ik heb enige twijfel bij Trearch maar dan ook weer dan Medal of Honor Call of duty niet is, en MoH is er eerder....
Allebei zou kunnen maar dan ligt er na 9 november toch sowieso eentje te liggen...
Ik had in de planning staan om MoH te kopen, maar toen ik een tijd terug de beta zag vond ik hem er grafisch niet heel best uitzien in vergelijking met black ops. Ik wacht nu dus maar tot na de release, dan maar eens kijken hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef mrPanerai het volgende:
Gaan jullie allemaal voor de Black Ops of voor de nieuwe Medal of honor...Ik heb enige twijfel bij Trearch maar dan ook weer dan Medal of Honor Call of duty niet is, en MoH is er eerder....
Allebei zou kunnen maar dan ligt er na 9 november toch sowieso eentje te liggen...
1 wasbeer voor je opmerkingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
MoH
Niet mijn game zullen we maar zeggen
Ik kreeg het zo warm dat de stralingsdetector erin faalde een spanning bij mijn handstraling te koppelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:47 schreef Auditore het volgende:
[..]
natuurkunde, spanning ende sensatie
Dat zei je ook over Reach.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik kreeg het zo warm dat de stralingsdetector erin faalde een spanning bij mijn handstraling te koppelen
Maar voor mij wordt het ook waarschijnlijk BlackOps en niet MoH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |