abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87150113
Het vorige deel: Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 75

De dreumessen:

21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 05-10-2010 08:31:53 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87150197
oeps ik sloot hem.

Laatste posts:

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef Ca.ra het volgende:
Foei, wat een stout stinkend pakketje :)

Ik was nog vergeten: Thomas geeft tegenwoordig kushandjes bij het naar bed brengen. Te schattig!
En hij deed vandaag voor het eerst zelf de chauffeur en een van de blokjes in de vormenstoof-bus. En dan ging hij voor zichzelf klappen. O+
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja, heel moe!
[..]

Ha, hier staat meneer ook met mijn sleutelbos in zo'n laag slot te poeren.
Hij wil ook niet aan de borst, daar wordt hij meestal wel rustig van.
En ik wil zo graag een wijntje drinken. ;(
En rust!
Nouja, het duurt niet lang meer, ik laat hem maar een beetje uitrazen. 2 dutjes op een dag is echt teveel slaap, dat is duidelijk.
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:07 schreef huuphuup het volgende:
ahw wat poepig die kushandjes O+
en och ze zit me verder niet in de weg 's avonds gelukkig. Ze is niet zielig of mopperig, ze speelt gewoon lief, alleen ze slaapt niet :P nouja goed, ik hoef toch nergens vroeg voor op te staan :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87150205
En toen wassie vol:

ik zei:

Aaah Thomas, was lief die kushandjes! O+ en voor zichzelf klappen _O- goed bezig!

Amélie, ga maar lekker slapen joh! :Z
Ko ook! :Z

Lars doet ook spelletjes, dan gaat hij zich verstoppen om het hoekje in de keuken....dan hoor je hem steeds zachtjes "buh buh" zeggen en dan komt ie breed grijnzend tevoorschijn....mijn clown :+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87150303
hahaha jaaa Karin dat is zo leuk :D O+
Amélie doet haar handjes voor haar gezicht als ik zeg "waar is Amélie? :? :o "
en dan zie ik haar zo door de vingertjes heen gluren en dan doet ze haar handjes weer open, met een hele grote grijns. Té leuk gewoon :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87150665
Hihi, ik dacht al, waar is het topic ineens? :P

Leuk die spelletjes! Ko kwam net al aan met een kussentje om een kussengevecht te doen. :D
En als ik Thomas was zou ik ook voor mezelf klappen, knap hoor!
Ik sprak vandaag iemand in de kinderboerderij met een kindje ong net zo oud als Ko, dat we deze leeftijd toch wel heel erg leuk vinden. Echt karaktertjes met grapjes en spelletjes en knuffelarijtjes. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87151166
Ja deze leeftijd is echt zooo leuk...ik wou dat ik de tijd even kon stilzetten.
Het is gewoon echt zo genieten.....
Vanavond heb ik hem ook 45 min later dan normaal op bed gebracht, omdat hij zoooo leuk aan het spelen was....en schaterlachen om niks. wat een heerlijkheid
Of dan zit hij wat te rommelen in de speelgoedkist, net zolang totdat hij een boekje heeft gevonden, dan gaat hij er eens lekker voor zitten en bladert het boekje helemaal door O+
pi_87159752
Ik ben het zo met je eens, Karin, het is een geweldige leeftijd!
We hebben hier ook wel ineens weer wat probleempjes met slapen, maar het is niet dramatisch ofzo. Soms lukt het in slaap komen niet zo goed, en komt ze er nog even uit. Soms heeft ze een tijdje geslapen en lukt het dan ineens niet meer en belandt ze bij ons in bed. En ze is ontzettend in de mama-fase, ze hangt enorm aan me, letterlijk en figuurlijk. Gisteren had ze een 'huuuu'-dagje: liep ze telkens 'huuuu'-roepend achter me aan, om vervolgens aan mijn benen te gaan hangen om opgepakt te worden. Nou ja, zal ook wel weer over gaan he ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:38:31 #8
11682 Moonah
Jolie femme
pi_87160088
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben het zo met je eens, Karin, het is een geweldige leeftijd!

En het blijft maar leuker worden! Echt! :Y
Het klinkt wel heel schattig hier in het topic. O+

Huuuuu! :D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_87160109
hahaha huuuuu :') herkenbaar :P
Ik vind nog steeds alle fases tot nu toe wat hebben, dat totale afhankelijke als baby'tje en dan zo in de doek enzo, echt ik kijk er nu al naar uit voor nummer 2 <3 O+ maar deze fase idd zoals Karin en Oeke het zeggen, superleuk O+ En och, slaapproblemen tsja. t valt ook niet mee allemaal als je zo klein bent haha.
Ik probeer er achter te komen wat er vannacht was want we zijn weer ieder uur bezig geweest en met flesjes en troosten en zetpillen en luiers enzo maar eigenlijk kon ik niet zo vaststellen wat t nou was. Misschien toch weer een kiesje? Maar goed, wat miss al zegt, t gaat vanzelf wel weer over.

Ik zag gister trouwens ook oudere kindjes in het bos, leeftijd 2 tot 5 ofzo, en die hadden allemaal tassen met takken mee :D en doosjes met steentjes en kastanjes enzo O+ ik werd er gewoon helemaal mushy van hahahha hoe ontzettend fout. Maar dat zijn de middaagjes die ik straks ook hoop te hebben met mn gezin.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 4 oktober 2010 @ 09:48:39 #10
5428 crew  miss_sly
pi_87160288
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:38 schreef Moonah het volgende:

[..]

En het blijft maar leuker worden! Echt! :Y
Het klinkt wel heel schattig hier in het topic. O+

Huuuuu! :D
Ow Moon, ik wilde al de hele tijd even laten weten dat het Sesamstraat kegelspel een regelrechte hit is :D
Alle poppetjes zijn geweldige, hoewel ze een voorkeur heeft voor Ieniemienie (iemelemememeee) O+ De popjes worden geknuffeld, ze gaan lopen (tappetappetappetap) en gaan samen met Senna dansen op de muziek O+ Het enige dat er niet mee gebeurt, is dat ze worden omgekegeld met de bijbehorende bal, die is gewoon leuk om mee te spelen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87160310
Wij vertrekken zo voor een paar daagjes naar Eindhoven. Lekker naar de bossen O+ En mijn ouders gaan mee zodat lief en ik nog een paar dagen naar Praag kunen O+ En het wordt dus gewoon heel mooi nazomerweer de komende week! Heerlijk!

Oh en ik had het er vanmorgen met mijn lief over dat ik dit zo'n leuke leeftijd vind. Alles gaat ze ontdekken en leren. Ik ben geloof ik meer een dreumesmama dan een babymama :@
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:53:42 #12
11682 Moonah
Jolie femme
pi_87160392
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow Moon, ik wilde al de hele tijd even laten weten dat het Sesamstraat kegelspel een regelrechte hit is :D
Alle poppetjes zijn geweldige, hoewel ze een voorkeur heeft voor Ieniemienie (iemelemememeee) O+ De popjes worden geknuffeld, ze gaan lopen (tappetappetappetap) en gaan samen met Senna dansen op de muziek O+ Het enige dat er niet mee gebeurt, is dat ze worden omgekegeld met de bijbehorende bal, die is gewoon leuk om mee te spelen :D
O+ Leuk! En herkenbaar! Wij hebben er ook heel veel mee gespeeld en pas later als kegelspel gebruikt. En ik heb het spel in een tasje de deur uit moeten smokkelen want anders had ik gegarandeerd een probleem gehad. :D

Veel plezier in Eindhoven de bossen Stiemie!
Edit: Oh, en in Praag! :o Mooie stad!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_87162644
Stiemie wat heerlijk. Heel veel plezier!

Wat een schetige verhalen O+ Amelie met d'r handjes en er stiekum doorheen kijken, Ko met kussengevecht, Lars die zich gaat verstoppen, Thomas die voor zichzelf klapt... Lief O+

Xeentje speelt ook verstoppertje. Als ze in haar bedje staat en je vraagt of ze zich gaat verstoppen, laat ze zich razendsnel op haar hurkjes zakken achter het schot van het bedje. Dan zie je alleen haar handjes er bovenuit komen. En als je dan vraagt waar ze is, komt ze is een duveltje uit een doosje schaterlachend omhoog O+

Gisteren viel ze op de fiets in slaap. Schrok me wild, heb het verhaal dat Serpente laatst vertelde over het kindje met gebroken nek nog helder in gedachten. Dus we zijn afgestapt en naar huis gelopen. Xeentje snurkend in het zitje en mama krom ernaast lopend om haar hoofdje te ondersteunen enzo. Had twee lamme armen toen we eenmaal thuis waren :')
pi_87164666
Veel plezier in de bossen Stiemie! En in Praag? Blijven je ouders en de meiden in het bos? :) Geniet ervan in elk geval!

Xenia, volgens mij was dat een broodje aap verhaal want er waren er meer die dat verhaal gehoord hadden. Maar ik kan me je angst heel goed voorstellen.
En wat gezellig zo verstoppertje spelen in bed. O+

Oh, ik vind ook alle fases zo leuk, maar nu hij zo door het huis loopt en het ook echt als zijn thuis beschouwt, overal lievelingsplekjes en ritueeltjes heeft, vind ik dat zo mooi om te zien.
We zijn echt met zijn drietjes en de derde heeft echt zijn eigen karaktertje. O+

Ineens heeft hij door dat papa 'papa' heet. De hele dag zegt hij 'papa'. Het woord mama heb ik al een paar dagen niet meer gehoord. :D
Hij wijst dan naar P. en zegt 'Papa!' O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87165209
Ohhh! Ik hoop dat het inderdaad een broodje aap verhaal is. Het liet me sinds ik het las niet los, vond het zo vreselijk voor het kindje en de ouders.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:48:54 #16
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87165423
Xeentje al een dreumes!? gefeliciteerd moederX! :*
in de haak.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:53:44 #17
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_87165595
*binnensluipt*

Dag mama's van dreumessen. Ik kom me hier officieel ook maar melden met Alexa :W

Van:

Naar:

Ik ben geen superactieve poster, maar houd jullie lekker allemaal wel bij en doe soms ook nog eens mijn bijdrage :P :@
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_87166200
ahw Takkembah O+ welkom! Wat gaat dat hard zeg. Leuke dag gehad?

Xenia kan me voorstellen dat je schrikt van zoiets hoor! Amélie is nog nooit op de fiets in slaap gevallen maar ik geloof dat ik ook liever lopend verder zou gaan ofzo dan.

We hebben hier een vrij hardnekkig gevalletje eczeem weer :{
ik weet niet zo goed of ik af zal wachten tot 2 nov. dan is de cb-afspraak of dat we toch iets eerder even langs de HA gaan ermee. Het is sprekend dit, maar dan rond de mond, op de kin, rond de neus en rond haar linkeroog. De ene keer is het wat roder dan anders. Ik heb niet heel erg de indruk dat ze er veel jeuk aan heeft trouwens hoor, ze zit er verder niet aan ofzo.

Geen flauw idee waar het eventueel mee samen kan hangen. Het zit er nu een maandje ofzo, soms lijkt het even weg te trekken om dan een dag later weer terug te zijn. Reden waarom we tot nu toe afgewacht hebben is omdat ik zelf ook bij vlagen last van eczeem heb, zonder duidelijke reden en waar ik van de HA over het algemeen ook niets voor kreeg, hooguit een vaseline-achtige crème tegen de jeuk, maar het jeukte bij mij nooit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87166774
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:48 schreef trui het volgende:
Xeentje al een dreumes!? gefeliciteerd moederX! :*
Dank :* <3

Alexa en Takkembah gefeliciteerd :* Wat een prachtige blauwe ogen heeft je meisje!

Ziet er naar uit Huup. Kun je de huisarts niet bellen, het omschrijven en wellicht receptje ophalen bij de apotheek? Dat probeer ik soms eerst. En dan vertelt de assistente wel of de dokter het toch liever even wil zien.
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:30:19 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87166996
Huup, Sasha heeft dat ook heel snel rond zijn mond, terwijl hij toch niet heel erg kwijlt ofzo.
CB adviseerde ons toen het lekker in te smeren met iets van balneum creme en daar gaat het wel redelijk vlot van weg, maar ik smeer wel vrijwel elke avond.

Rond haar ogen lijkt me vervelender, zou mss nog van traanvocht kunnen zijn? Heeft ze vaak natte oogjes oid?
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:36:13 #21
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87167192
huup, die vaseline-achtige creme (bijv. cetomacrogol, zo bij de apotheek te halen) werkt hier vooral preventief: het voorkomt uitdrogen van de huid, en daardoor ontstaan er ook minder eczeemplekjes. rond de ogen is 't natuurlijk niet zo handig smeren. maar wie weet, als je haar lijfje er verder goed mee insmeert af en toe, dat 't dan ook op andere plekken doorwerkt. en verder zou ik er wel mee naar de huisarts gaan inderdaad. die kan misschien toch even iets voorschrijven dat het nu doet stoppen, waarna je op 't preventieve beleid kunt overstappen. :)

xenia, aaah!! O+
in de haak.
pi_87167380
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, Sasha heeft dat ook heel snel rond zijn mond, terwijl hij toch niet heel erg kwijlt ofzo.
CB adviseerde ons toen het lekker in te smeren met iets van balneum creme en daar gaat het wel redelijk vlot van weg, maar ik smeer wel vrijwel elke avond.

Rond haar ogen lijkt me vervelender, zou mss nog van traanvocht kunnen zijn? Heeft ze vaak natte oogjes oid?
Ze heeft eigenlijk nog nooit natte ogen gehad ofzo. Behalve als ze huilt uiteraard :+ trui leest mee ik dek me in :P .
Wij dachten eerst ook dat het misschien van vochtigheid kwam, kwijl of door het speentje ofzo, maar dan zou het niet op en rond haar neus moeten zitten lijkt me, en idd bij haar oog.

Die zalf is wel een goeie trui. Ik heb hem al wel eens gehad voor haar, hielp inderdaad prima. Maar ik ben bovenop de tube gaan staan ooit. Kan ie nie tegen :') :X
En anders idd balneum, heb ik voor mezelf nog staan geloof ik.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87167744
T is op deze foto's wel een beetje te zien wat ik bedoel denk ik.
Niet heel duidelijk maar vooral rond de mond toch wel zichtbaar. Gisteravond was het erg rood en schilferig, vandaag valt het alweer alles mee eigenlijk.

1

2
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87168409
Is het geen krentenbaard Huup?
Wel sneu, heeft ze veel jeuk?

Takkembah ook welkom met je mooie stippenmeisje!

Ko die papa zegt...leuk is dat! helemaal als ze weten wat ze ermee bedoelen.
Zo zei mijn moeder laatst tegen Lars: "papa komt er zo aan!" en Lars in raptempo naar de tuindeuren, daarbij staan en maar "papa papa" roepen, en hij keek steeds maar naar de deur alsof hij er elk moment doorheen kon komen. Grappig
pi_87168663
huu nee krentenbaard geloof ik niet hoor. Dat ziet er ook wel wat heftiger uit enzo, dit duurt ook al wel een tijdje af en aan enzo hè. Ik ben zelf heel gevoelig voor huid-gedoetjes en heb al een aantal keer krentenbaard gehad, als zij het zou hebben denk ik dat ik het heel rap ook weer zou hebben.

Ze heeft er, voor zover ik kan beoordelen geen jeuk aan en ook geen last van.

Schattig is dat O+ Amélie doet dat ook, als ik zeg "hoor is wie daar komt?! :o " dan wordt ze helemaal wild en kruipt als een malle naar de deur toe. Vet lief <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')