quote:
Ik wilde je niet wegsturen, ik verbaasde me enkel over het feit dat je aangeeft blij te zien dat die verwijder-functie er is, maar er vervolgens niks mee doet?
Overigens verbaas je jezelf erover dat de baasjes niet even bellen naar TS om te horen hoe het gaat. Ik doe dat nooit, bij ons geldt altijd, geen bericht is goed bericht'. Ik bel dus nooit naar de oppas van mijn konijntjes en cavia's om te horen hoe het gaat.
Ik bel zelfs niet naar m'n ouders als ik op vakantie ben. Ik denk dat ze een hartverzakking krijgen als ik bel op vakantie, ze denken dan vast dat er god weet wat aan de hand is. Geen bericht is goed bericht immers.
Wat ik wil zeggen is dat niet iedereen hetzelfde nadenkt. Ik sta er niet bij stil dat ik de oppassen moet bellen of het goed gaat. Vind dat ook niet nodig. Maakt dit me nu een heel slechte eigenaar?
Ondanks dat het gros van de honden liever onder de mensen/honden is, kan het best zo zijn dat deze Teckel daar helemaal niet gelukkig van wordt. Dan is het beter om hem alleen thuis te laten. Dat hij zich niet helemaal lekker voelde staat daar denk ik los van, aangezien de baasjes aangaven dat hij al een beetje buikpijn had.
En dat telefoonnummer. Aan de ene kant is het slordig, aan de andere kant, hoe vaak overkomt het jou niet dat je denkt dat een nummer in je telefoon staat, maar dat toch niet zo is? Het digitale tijdperk is niet onfeilbaar, en als je het per ongeluk wist, heb je nog niks. Het kan gebeuren.
En als de nood echt aan de man is, en een hulpvraag op Fok! niks meer uithaalt, kun je altijd familie bellen, andere buren vragen of zij het nummer weten, 1850 inschakelen. Echt, je komt er heus wel aan.
Omdat iets niet precies gedaan wordt zoals jij het zou doen, wil dat echt niet zeggen dat het slecht is, of dat er meteen kwade bedoelingen in het spel zijn.
[b]Op
zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef
Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*