hij maakte er idd wel wat van, maar of het genoeg is! Denk het niet zitten wel wat betere tussen...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef Franneh het volgende:
Moest wel lachen om lollipop. Hij probeert het in ieder geval goed te doen.
Ben benieuwd wie er uit liggen.
Hetty doet me trouwens niets.. mijn aandacht wordt ook elke keer weer naar haar tanden toe getrokken als ze haar waffel open doet.
quote:
jeejquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYY!!!! ik kan verder kwijlen in de live shows!![]()
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Daar gaat zijn ego. Boem, flushed through a russian toilet.
Ooooooh ik kreeg de slappe lach toen hij daar rende!!!quote:
Beter wie niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Mederiacvm het volgende:
Heeft iemand bijgehouden wie er nu in de liveshows zitten? Ben even afgeleid geweest.
Chico was heel goed, en heel goed in partnering qua sterkte zag je vooral in die laatste lift, veel vertrouwen en sterke armen waardoor die lift er gewoon stond.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:49 schreef livelink het volgende:
Jeffrey eruit, ik moest wel even gniffelen. Ik denk objectief gezien dat het niet helemaal terecht is dat hij niet door is, maar ja. Chico vond ik wel erg goed in die pas-de-deux. Op dit moment wel mijn favoriet.
Natascha en Enoraquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Chico was heel goed, en heel goed in partnering qua sterkte zag je vooral in die laatste lift, veel vertrouwen en sterke armen waardoor die lift er gewoon stond.
Alleen wat waren die dames slechtDe opkomst alleen al van veel vrouwen. Super grote passen, terwijl het heel klein moest. Dat vond ik echt lomp uitzien. En tijdens pirouettes hing het been ook ergens halverwege het onderbeen i.p.v. de knie.
Nee sorry
ik zat steeds te kijken naar hem "er is iets met hem!" idd, die beentjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond Eldrick er tijdens de partnering er ook maar knullig uitzien hoor, met die korte uit elkaar staande beentjes alla eend. Bij zijn eigen stijl viel dat niet op maar ik denk dat het tijdens de liveshows ook gaat opvallen.
In de Pas de deux vond ik hem tegenvallen, uit de maat, geen goede houding en nog een paar dingen wat ik even kwijt benquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
en wat een verrassing dat lorenzo door is
Ik dacht ook dat dit een shocker-eliminatie zou worden waarbij ze op het eind Chico en Lorenzo als laatste 2 overgebleven jongens naar de jury roepen en er maar 1 plaats nog over zou zijn in de top 18 en een van de twee dus door zou gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
In de Pas de deux vond ik hem tegenvallen, uit de maat, geen goede houding en nog een paar dingen wat ik even kwijt ben
Vind het overigens ook shocking dat Jeffreu eruit ligtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dit een shocker-eliminatie zou worden waarbij ze op het eind Chico en Lorenzo als laatste 2 overgebleven jongens naar de jury roepen en er maar 1 plaats nog over zou zijn in de top 18 en een van de twee dus door zou gaan.
Maar ja 't werd dus een anti-climaxje. Prima.
Was dit gepost toen Eldrick doorging? Dan ben ik het zwaar met je eens.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYY!!!! ik kan verder kwijlen in de live shows!![]()
![]()
ik ging een feestje gevenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat heerlijk dat we van die eigengeilerd van een Jeffrey verlost zijn
ik voor danquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf zo'n zwak houden voor Yevgenya
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Stefano de verwijfde prima ballerina
jezusquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat ze zijn ballen gingen terugplaatsen in het ziekenhuis
wat is er met jouquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Dans was niet slecht... maar ik ben allergisch voor hem
Mja, leuke vent wel ja, maar dit is echt heel erg slecht... dat voetenwerk.quote:
jammer van het voetenwerk iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mja, leuke vent wel ja, maar dit is echt heel erg slecht... dat voetenwerk.
Althans, dat vind ik.Houterig gedoe, hij had net zo goed klompen aan kunnen doen.
mag ik ook?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
Zeg, knal die reclame er eens in. Ik wil ananas en latte macchiato pakken.
Om reclame vragen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
quote:
u vraagt en het komtquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
ik ookquote:
that's a NO for me?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik zou een keer keihard afgewezen willen worden door Dan Karaty.
10-10-10quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik ga er ook maar voor zitten. Wat te laat, maar he, een vijfjarig huwelijk van mezelf kan ik moeilijk negeren
Nee, 10-10-05quote:
Thank youquote:
weet ikquote:
Ik ga wel een herhaling later bekijken.quote:
hoe zegt ze gefeliciteerd?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
"Don't boo, I know you guys didn't like it either." Dan
Jaja Yevgenya, ze moeten lieren.
volgens mij welquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft Lorenzo nou nog steeds wat met Oona? De audities deden ze ook samen en nu is ze er ook weer.
Leuk!quote:
is ook de reden waarom hij zo blessure gevoelig is. Dat free-runnen en wat die allemaal bij x-move doet is echt killing voor je lichaam.quote:
niets aan toe te voegenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:43 schreef IV_Xample het volgende:
wie gaan er uit denken jullie?
ik vond die broadway dans echt niets...dus ik denk dat die wel in de dance-for-your-life zitten
quote:
Ik weet nog dat er vorig jaar toen iets fout ging [Lorenzo viel uit] vòòr die groepschoreo en toen bleek hij helemaal niet live te zijn maar die middag al opgenomen,quote:
iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
Het lijkt wel of hij twee keer zo lang mag dansen.
Geen idee. Haar site is wel supermooi!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
Wat is er trouwens met Els (winnares seizoen 2) gebeurd? Wat doet ze tegenwoordig?
Hahah,quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Haar site is wel supermooi!
http://elssmekens.com/
dat is nu ook, want ze hebben in 10 tellen elke keer andere outfit aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er vorig jaar toen iets fout ging [Lorenzo viel uit] vòòr die groepschoreo en toen bleek hij helemaal niet live te zijn maar die middag al opgenomen,. (Er moest even gemeld worden dat het niet helemaal klopte omdat in die groepschoreo Lorenzo nog gewoon meedanste)
Ja, en het is zo jammer, want hij is technisch volgens mij wel heel goed. Alleen qua persoon zo vervelend.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:13 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
dat is nu ook, want ze hebben in 10 tellen elke keer andere outfit aan
ben wel benieuwd wie er gaan afvallen hoor...ik vind die stefan zooooooooooooooooooooo uber uber uber...euhm overdreven
en zijn handjes hangen telkens zo slapjes....ff net iets te hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en het is zo jammer, want hij is technisch volgens mij wel heel goed. Alleen qua persoon zo vervelend.
MIJN GOD MIJN OGEN COMIC SANS ALERT COMIC SANS ALERT STOP HET STOP HET.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Haar site is wel supermooi!
http://elssmekens.com/
Hij kan zich nu in alle rust wassen.quote:
Was dat niet Secrets van One Republic?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:37 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoe het nr heet welke Evelien solo deed?
Soort van klassiek was het.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was dat niet Secrets van One Republic?
Haha, klopt wel inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stefano doet me denken aan die Janice van Project Catwalk.
Ik irriteerde me aan hem toen ie in handstand van de trap kwam... te overdrevenquote:
Dit vond ik vorig jaar al verschrikkelijk. En nu weer, dat huilen op het einde van zijn dans, die handstand inderdaad bij het aflopen van de trap.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Lorenzo moet wat mij betreft gaan uitkijken met zijn gedrag.. het zit tegen het 'neppe' aan. Eerst kwam het nog als enthousiast over, maar het wordt mij nu al te arrogant/nep.. hij komt niet oprecht over
Idd, vooral met die handstand toen die door was. Vond dat wel echt verschrikkelijk. Hij moet oppassen dat hij Jeffrey niet achterna gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Lorenzo moet wat mij betreft gaan uitkijken met zijn gedrag.. het zit tegen het 'neppe' aan. Eerst kwam het nog als enthousiast over, maar het wordt mij nu al te arrogant/nep.. hij komt niet oprecht over
het is niet nep , maar hij overdrijft het, doet teveel z'n best , niet alleen op de trap en in dat rondje waar alle dansers even kort op het podium stonden maar ook op het eind van de show, beetje dansend camerageil.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Deze zomer heeft ze enkele maanden in de VS gezeten. Stage, lessen gevolgd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
Wat is er trouwens met Els (winnares seizoen 2) gebeurd? Wat doet ze tegenwoordig?
http://www.rtl.nl/compone(...)ryourlifeEvelyne.xmlquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:37 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoe het nr heet welke Evelien solo deed?
Omg, en die ik hierboven zette?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
De duo's + gekozen nummers:
Stefano & Raquel - disco op 'Boogie Wonderland' van Earth, Wind & Fire
Floris & Hettie - Jazz op 'Rehab' van Amy Winehouse
Lorenzo en Enora - moderne dans op 'Sorry Seems To Be the Hardest Word' van Elton John
Chico & Lise - moderne dans op 'One' van Johnny Cash
Jesse & Agar - Cha cha op 'Let's Get Loud' van Jennifer Lopez
Caggie & Stéphanie - Weense wals op 'Hijo de la Luna' van Mecano
Junes & Cheroney - hip hop fast op 'The Way I Are' van Timbaland ft Keri Hilson
Eldrick en Natasha - hip hop lyrical op 'Love The Way You Lie' van Rihanna & Eminem
Groepschoreo - hip hop op 'Animale' van Don Diablo
newborn van muse maar dan andersquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ryourlifeEvelyne.xml
Deze bedoel ik dus.
Deze heb ik via facebook gevonden, er stond een link van, met ook de vraag of ze de solos wilden toevoegen. Ff kijken of t is aangepast.quote:
ja vond ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteerde me aan hem toen ie in handstand van de trap kwam... te overdreven
Zijn dans was wel enorm goed en ontroerend... die Enora is echt een bloedmooie vrouw en een goeie danseres
Ja he, dat vond ik idd ook! Kwam heel onecht over soms.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:16 schreef monic27 het volgende:
Jan Kooyman vond ik wel erg hyper, leek wel of hij iets geslikt had.
Zeer overdreven reacties
hoe gaat het met jou en michael (van sytycd)quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Ang3l het volgende:
O ja, net net dus ff de laatste bootcamp gekeken.
Jeffrey? Neee ne neee ne neeeeeeee neeeeeehhh
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou en michael (van sytycd)?
yayquote:
EN natuurlijk is niemand minder dan Cee dat met me eensquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Wordt de show gesponsord door een schoenenmerk of zo? Zie vaker de voeten in beeld dan de dans.
Dit jaar meer dan vorig jaar lijkt 't welquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:44 schreef Chickert het volgende:
Wat is die Dennis toch een irritant kijk-mij-eens-leuk-en-populair-en-bijdehand-zijn-mannetje... bah
Snap ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt ENORME last van Lorenzo-moeheid...............
Ik vind het sneu voor z'n partner en ik zag hara ook af en toe verveelde bekken trekken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vind ook dat ie veel te veel gehyped wordt en je wordt bijna opgedragen hem leuk en favoriet te vinden.
.
Oooh ok, dan heb ik niks gezegd. Mijn gaydar werkt niet nl.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Jesse is gay en dat kusje op de voorhoofd was dus zegmaar meer "aww lief"
ik begin me wel steeds meer te ergeren aan Jan Kooijman.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:44 schreef Chickert het volgende:
Wat is die Dennis toch een irritant kijk-mij-eens-leuk-en-populair-en-bijdehand-zijn-mannetje... bah
En de jury kiest ook nog dteeds diegenen waravan ze denken dat mensen daarop gaan stemmen en naar willen kijken. Kijkcijfersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bij de live shows absoluut, maar tjdens bootcamp koos de jury.
Ja, dat dusquote:Dan hebben ze het misschien erger gevonden als een ballroomer slecht was met hip hop workshops, dan als een hip hopper het slecht deed bij ballroom. Jammmer, maar ik denk dat ze ook alvast kozen wie er commercieel aantrekkelijker waren. Het blijft een TV show, dus zo gek is dat (helaas) niet.
USA heeft seizoen 7 afgesloten net, dus het zou kunnenquote:Over 7 jaar gaat er een latin danser meedoen waar ik hoge verwachtingen van heb...hoop dat het programma dan nog bestaat
Mooi, hij wil nu al meedoen, maar ja, nog 11 dus het mag nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
USA heeft seizoen 7 afgesloten net, dus het zou kunnen
Ja, en een paar hele goede. Zo'n jongetje wat modern danstequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Hij kan vast zo'n nep auditie doen
Waren wel meer kindjes dit jaar!
Inderdaadquote:
Ze danst met Eldrick (gevangenisdude)... volgens mij koppel 6 of 7....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nog niet zo goed in de namen.
Wie is Natascha? Wat danste ze afgelopen zondag?
Katy & Joshua, USAquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat stukje rennen door Lise en dan opgevangen worden door Chico (0.33-0.36) zo mooi.
Chico vond ik goed, maar zit op de 1 of andere manier nog niet bij m'n fav.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Enora vind ik ook
Samen met Natascha mijn favoriet bij de vrouwen... bij de heren heb ik er nog 4: Chico, Eldrick, Floris en Lorenzo
Ja, daar deed het me aan denkenquote:
Dat viel me ook al op. Als er NL talentenshows zijn weet ik al dat ik me zal gaan ergeren aan het camerawerk omdat de regisseurs cool willen overkomen. En ja hoor...shots van voeten, om zijn as draaiende camera's die de dansers kwijtraken, en dusdanig snel bewegende camera's over de vloer heen dat de flow van de dans verloren gaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef Ang3l het volgende:
En ja hoor, ik kan me weer gaan ergeren aan het camerawerk van de liveshow
Edit: Nah wat een ROTZOOI tijdens die eerste hiphop zeg. Close-ups van voeten? Zwiepen met de camera langs een muur...... TIJDENS de dans?! What the hell?
[..]
EN natuurlijk is niemand minder dan Cee dat met me eens
dan was het camerawerk van de overige cameras nog meer ruk , ik erger me ook aan, ;inzoemen naar de hoofden van juryleden (in hollands got talent) terwijl me dat totaal niet boeidquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
Serieus, je krijgt als regisseur de beschikking over 1.5 minuut dansmateriaal, genomen met een camera of 5 en je kiest voor een closeup van de zijkant van de schoenen... tot 5x toe
Oeps, sorry.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Mis jij hier trouwens ook die lappen tekst van Mallie & co?
Ik weet nu niet of ik een dans wel goed vond. Want Cee en mallie en de rest heb ik niet gelezen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef Sequencial het volgende:
De dans van Lorenzo en Enora was nog niet eens afgelopen, gaan ze 10 seconden lang een onbekende juichende kerel laten zien en mis je als kijker het hele einde. Echt WTF. Leuk dat ze daarna uitleggen dat dat z'n papa is die blijkbaar alleen z'n zoon komt opzoeken als hij op televisie een geregisseerd emo-momentje mag beleven, maar ik zit toch verdorie niet naar So You Think You're My Dad te kijken?
Het lijkt er op alsof de regisseur geen fuck verstand heeft van de materie. En dan bedoel ik niet cameravoering, dan bedoel ik dans. Alsof ie niet ziet dat knap voetenwerk in beeld brengen met een close-up echt niet boeiend is, maar dat dit als dans veel beter tot recht komt als je ook de benen ziet en heet lijf wat die moves maakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Als er NL talentenshows zijn weet ik al dat ik me zal gaan ergeren aan het camerawerk omdat de regisseurs cool willen overkomen. En ja hoor...shots van voeten, om zijn as draaiende camera's die de dansers kwijtraken, en dusdanig snel bewegende camera's over de vloer heen dat de flow van de dans verloren gaat
Als ik dan weer een Amerikaanse clip zie waarin elke dans perfect uitgeregisseerd wordt met closeups op de juiste momenten en het hele plaatje daar waar nodig (als ze synchroon moeten dansen bijv.)... hoe moeilijk kan het zijn? Als leek zou ik het precies zo in beeld brengen.
Serieus, je krijgt als regisseur de beschikking over 1.5 minuut dansmateriaal, genomen met een camera of 5 en je kiest voor een closeup van de zijkant van de schoenen... tot 5x toe
Precies ja! We kijken naar de DANS gvd, niet naar de jury, naar heet publiek etc. Dat komt daarna wel, tijdens de boordeling. Niet TIJDENS de fucking dans. Bij een Hollands got talent kan ik me nog voorstellen dat ze een reactie van het jurylid laat zien. Bij een lied van 3 min kun je wel eens wegdraaien, want je hoort de stem nog.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef Sequencial het volgende:
De dans van Lorenzo en Enora was nog niet eens afgelopen, gaan ze 10 seconden lang een onbekende juichende kerel laten zien en mis je als kijker het hele einde. Echt WTF. Leuk dat ze daarna uitleggen dat dat z'n papa is die blijkbaar alleen z'n zoon komt opzoeken als hij op televisie een geregisseerd emo-momentje mag beleven, maar ik zit toch verdorie niet naar So You Think You're My Dad te kijken?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef Sequencial het volgende:
Ik heb er op het RTL forum nog een discussie over gehad met een cameraman. die wuifde eerst (terecht overigens) de schuld naar de regisseur en legde vervolgens uit dat het een beetje energiek gebracht moet worden omdat de kijker anders zijn aandacht kwijt raaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt er op alsof de regisseur geen fuck verstand heeft van de materie. En dan bedoel ik niet cameravoering, dan bedoel ik dans. Alsof ie niet ziet dat knap voetenwerk in beeld brengen met een close-up echt niet boeiend is, maar dat dit als dans veel beter tot recht komt als je ook de benen ziet en heet lijf wat die moves maakt.
Close-ups van gezichten e.d. tijdens een dans... expressie is leuk, maar we kijken naar het GEHEEL.
Totale minachting van de kijkers, dus. Er vanuit gaan dat 'we' een stel ADHD'ers zijn die de attentiespanne hebben van een draaikolk en ons 6x per seconde een ander camerastandpunt (bij voorkeur een bewegende) geven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik heb er op het RTL forum nog een discussie over gehad met een cameraman. die wuifde eerst (terecht overigens) de schuld naar de regisseur en legde vervolgens uit dat het een beetje energiek gebracht moet worden omdat de kijker anders zijn aandacht kwijt raakt
Epilepsie-alert!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:53 schreef Miendientje het volgende:
Gelukkig kun je in de clip van Don Diablo ook niet zien hoe ze dansen door het camerawerk...
http://vtm.be/so-you-thin(...)ou-can-dance-dansers
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:57 schreef leukerdje het volgende:
Vanavond een interview met Dan Karatybij Peter van de Vorst ziet Sterren.
Die rare bekken die sommige trekken zien er al helemaal niet uit.. wat een flutclip. Jammer hoor, had wel een stuk leuker kunnen zijn denk ik. De choreo vond ik dan weer wel leuk bedacht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:53 schreef Miendientje het volgende:
Gelukkig kun je in de clip van Don Diablo ook niet zien hoe ze dansen door het camerawerk...
Floris is 20x te zien en dat lelijke belgische wijf nooitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die rare bekken die sommige trekken zien er al helemaal niet uit.. wat een flutclip. Jammer hoor, had wel een stuk leuker kunnen zijn denk ik. De choreo vond ik dan weer wel leuk bedacht.
speciaal voor jouquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Floris is 20x te zien en dat lelijke belgische wijf nooit
Wie is die KUT die na hem komt vertellen?!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
speciaal voor jou
http://vtm.be/so-you-thin(...)michael-in-antwerpen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is die KUT die na hem komt vertellen?!
Junes kijkt/playbackt geil op 1:25quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:53 schreef Miendientje het volgende:
Heb je een link?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik heb er op het RTL forum nog een discussie over gehad met een cameraman. die wuifde eerst (terecht overigens) de schuld naar de regisseur en legde vervolgens uit dat het een beetje energiek gebracht moet worden omdat de kijker anders zijn aandacht kwijt raakt
Niet meer. Het RTL forum is compleet onvindbaar. Degene die het forum vindt via de RTL website verdient van mij een pluim. Degene die via google het RTL forum vindt zonder eerst op de GTST forum te zijn uitgekomen ook.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dan![]()
I'm melting........................ @rtl4
quote:Op zondag 17 oktober 2010 08:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
echt interessant vond ik het interview niet.
goh...met zo een opmerking krijg ik een erg hoog Justin B gehaltequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dan![]()
I'm melting........................ @rtl4
quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:11 schreef rubje het volgende:
[..]
goh...met zo een opmerking krijg ik een erg hoog Justin B gehalte
Ik doe het hem niet na hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:51 schreef megamandy het volgende:
Ben de dansen van vorige week nog eens aan het bekijken, maar dat commentaar van Kooijman op Chico
"..en dan doe je ondertussen ook nog zo'n hele moeilijke attitude draai zo heel even op een been..."
Nounou, die draai is toch zo moeilijk!
Een terechte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |