abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87495954
Ik vind Natascha O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:40:35 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87498169
Ik ben nog niet zo goed in de namen.
Wie is Natascha? Wat danste ze afgelopen zondag?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_87498232
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nog niet zo goed in de namen.
Wie is Natascha? Wat danste ze afgelopen zondag?
Ze danst met Eldrick (gevangenisdude)... volgens mij koppel 6 of 7....
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:44:50 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87498328
Never mind, weet 't al. Die met Eldrick danste.

Ja, die vind ik ook erg leuk.
En fijn. En mooi. ^O^

Verder mijn favorieten:

Eldrick.... gvd wat een mooie vent, maar iets miner vaak "hij was een crimineel" mag wel. Ie-de-re keer.
Plus een cursus angermanagement zou niet verkeerd zijn. Ik denk steeds dat ie iemand van frustratie OF vruegde voor z'n bek gaat rossen.

Floris... jong hip, mooie stijl-combi.

Enora... wat een sierlijke mooie vrouw zeg!
L'Amour menaçant:
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:47:18 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87498401
Ik vind dat stukje rennen door Lise en dan opgevangen worden door Chico (0.33-0.36) zo mooi O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87498425
Enora vind ik ook O+

Samen met Natascha mijn favoriet bij de vrouwen... bij de heren heb ik er nog 4: Chico, Eldrick, Floris en Lorenzo
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:47:53 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87498430
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat stukje rennen door Lise en dan opgevangen worden door Chico (0.33-0.36) zo mooi O+.
Katy & Joshua, USA ;)
L'Amour menaçant:
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:48:35 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87498450
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Enora vind ik ook O+

Samen met Natascha mijn favoriet bij de vrouwen... bij de heren heb ik er nog 4: Chico, Eldrick, Floris en Lorenzo
Chico vond ik goed, maar zit op de 1 of andere manier nog niet bij m'n fav.
Eldrick en Floris wel. Lorenzo............ nee. Ik ben hem beu.
L'Amour menaçant:
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:49:20 #259
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87498473
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Katy & Joshua, USA ;)
Ja, daar deed het me aan denken :P.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:59:20 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87498784
Mis jij hier trouwens ook die lappen tekst van Mallie & co? :D
Ik weet nu niet of ik een dans wel goed vond. Want Cee en mallie en de rest heb ik niet gelezen :P
L'Amour menaçant:
pi_87519902
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef Ang3l het volgende:
En ja hoor, ik kan me weer gaan ergeren aan het camerawerk van de liveshow :')

Edit: Nah wat een ROTZOOI tijdens die eerste hiphop zeg. Close-ups van voeten? Zwiepen met de camera langs een muur...... TIJDENS de dans?! What the hell?
[..]

EN natuurlijk is niemand minder dan Cee dat met me eens :D

Dat viel me ook al op. Als er NL talentenshows zijn weet ik al dat ik me zal gaan ergeren aan het camerawerk omdat de regisseurs cool willen overkomen. En ja hoor...shots van voeten, om zijn as draaiende camera's die de dansers kwijtraken, en dusdanig snel bewegende camera's over de vloer heen dat de flow van de dans verloren gaat 8)7

Als ik dan weer een Amerikaanse clip zie waarin elke dans perfect uitgeregisseerd wordt met closeups op de juiste momenten en het hele plaatje daar waar nodig (als ze synchroon moeten dansen bijv.)... hoe moeilijk kan het zijn? Als leek zou ik het precies zo in beeld brengen.

Serieus, je krijgt als regisseur de beschikking over 1.5 minuut dansmateriaal, genomen met een camera of 5 en je kiest voor een closeup van de zijkant van de schoenen... tot 5x toe :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_87522259
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef Knipoogje het volgende:

Serieus, je krijgt als regisseur de beschikking over 1.5 minuut dansmateriaal, genomen met een camera of 5 en je kiest voor een closeup van de zijkant van de schoenen... tot 5x toe :')
dan was het camerawerk van de overige cameras nog meer ruk , ik erger me ook aan, ;inzoemen naar de hoofden van juryleden (in hollands got talent) terwijl me dat totaal niet boeid
  ESF Reporter donderdag 14 oktober 2010 @ 07:40:58 #263
87554 Cee
Welluk?
pi_87522269
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Mis jij hier trouwens ook die lappen tekst van Mallie & co? :D
Ik weet nu niet of ik een dans wel goed vond. Want Cee en mallie en de rest heb ik niet gelezen :P
Oeps, sorry. :@ Ik zat tijdens deze aflevering zondag m'n vakantiefotoboek in elkaar te hutseflutselen dus kon niet uitgebreid in gaan op de kwaliteit ervan, voor zover mijn lekenmening daar ook enig relevant inzicht op heeft. :') Maar, zondag ga ik 't weer proberen, alhoewel ik 's middags met de meiden op pad ga en misschien wat later thuis ben. We shall see!

In ieder geval weet ik wel dat ik het eens ben met de bottom 3 koppels en over 't algemeen vond ik het qua choreografie een verbetering t.o.v. voorgaande jaren! ^O^
  donderdag 14 oktober 2010 @ 09:21:03 #264
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_87523660
Ga morgen naar de open dag van het Haags conservatorium met m'n talentvolle nageslacht (voor de dansacademie), dus ik denk zondag het vast nog beter te weten wie goed kan dansen, mag ik ook een poging doen tot lappen tekst? :+
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_87525187
De dans van Lorenzo en Enora was nog niet eens afgelopen, gaan ze 10 seconden lang een onbekende juichende kerel laten zien en mis je als kijker het hele einde. Echt WTF. Leuk dat ze daarna uitleggen dat dat z'n papa is die blijkbaar alleen z'n zoon komt opzoeken als hij op televisie een geregisseerd emo-momentje mag beleven, maar ik zit toch verdorie niet naar So You Think You're My Dad te kijken?
Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:05:12 #266
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87526319
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef Sequencial het volgende:
De dans van Lorenzo en Enora was nog niet eens afgelopen, gaan ze 10 seconden lang een onbekende juichende kerel laten zien en mis je als kijker het hele einde. Echt WTF. Leuk dat ze daarna uitleggen dat dat z'n papa is die blijkbaar alleen z'n zoon komt opzoeken als hij op televisie een geregisseerd emo-momentje mag beleven, maar ik zit toch verdorie niet naar So You Think You're My Dad te kijken?
:D _O-
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:31:19 #267
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87527141
:D
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:29:07 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87530836
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat viel me ook al op. Als er NL talentenshows zijn weet ik al dat ik me zal gaan ergeren aan het camerawerk omdat de regisseurs cool willen overkomen. En ja hoor...shots van voeten, om zijn as draaiende camera's die de dansers kwijtraken, en dusdanig snel bewegende camera's over de vloer heen dat de flow van de dans verloren gaat 8)7

Als ik dan weer een Amerikaanse clip zie waarin elke dans perfect uitgeregisseerd wordt met closeups op de juiste momenten en het hele plaatje daar waar nodig (als ze synchroon moeten dansen bijv.)... hoe moeilijk kan het zijn? Als leek zou ik het precies zo in beeld brengen.

Het lijkt er op alsof de regisseur geen fuck verstand heeft van de materie. En dan bedoel ik niet cameravoering, dan bedoel ik dans. Alsof ie niet ziet dat knap voetenwerk in beeld brengen met een close-up echt niet boeiend is, maar dat dit als dans veel beter tot recht komt als je ook de benen ziet en heet lijf wat die moves maakt.

Close-ups van gezichten e.d. tijdens een dans... expressie is leuk, maar we kijken naar het GEHEEL.
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:31:47 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87530939
quote:
Precies ja! We kijken naar de DANS gvd, niet naar de jury, naar heet publiek etc. Dat komt daarna wel, tijdens de boordeling. Niet TIJDENS de fucking dans. Bij een Hollands got talent kan ik me nog voorstellen dat ze een reactie van het jurylid laat zien. Bij een lied van 3 min kun je wel eens wegdraaien, want je hoort de stem nog.

Dans is visueel. Als je daar wegdraairt met je klotecamera dan MIS je het gewoon.
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:27:47 #270
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_87543886
quote:
:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_87546806
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het lijkt er op alsof de regisseur geen fuck verstand heeft van de materie. En dan bedoel ik niet cameravoering, dan bedoel ik dans. Alsof ie niet ziet dat knap voetenwerk in beeld brengen met een close-up echt niet boeiend is, maar dat dit als dans veel beter tot recht komt als je ook de benen ziet en heet lijf wat die moves maakt.

Close-ups van gezichten e.d. tijdens een dans... expressie is leuk, maar we kijken naar het GEHEEL.
Ik heb er op het RTL forum nog een discussie over gehad met een cameraman. die wuifde eerst (terecht overigens) de schuld naar de regisseur en legde vervolgens uit dat het een beetje energiek gebracht moet worden omdat de kijker anders zijn aandacht kwijt raakt 8)7
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:38:40 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87547206
En dat daarbij de dans sneuvelt, waar het toch wel omdraait, is niet erg? :{
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 14 oktober 2010 @ 21:34:40 #273
87554 Cee
Welluk?
pi_87550033
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik heb er op het RTL forum nog een discussie over gehad met een cameraman. die wuifde eerst (terecht overigens) de schuld naar de regisseur en legde vervolgens uit dat het een beetje energiek gebracht moet worden omdat de kijker anders zijn aandacht kwijt raakt 8)7
Totale minachting van de kijkers, dus. Er vanuit gaan dat 'we' een stel ADHD'ers zijn die de attentiespanne hebben van een draaikolk en ons 6x per seconde een ander camerastandpunt (bij voorkeur een bewegende) geven.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:40:12 #274
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_87559631
En als een regiseur allemaal bewegende cameraspeeltjes krijgt van de producent, moeten die wel flink gebruikt worden...anders mag hij volgend seizoen z;n speelgoed inleveren. En dat willen we natuurlijk niet ;(
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_87567530
Gelukkig kun je in de clip van Don Diablo ook niet zien hoe ze dansen door het camerawerk...

http://vtm.be/so-you-thin(...)ou-can-dance-dansers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')