Ze danst met Eldrick (gevangenisdude)... volgens mij koppel 6 of 7....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nog niet zo goed in de namen.
Wie is Natascha? Wat danste ze afgelopen zondag?
Katy & Joshua, USAquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat stukje rennen door Lise en dan opgevangen worden door Chico (0.33-0.36) zo mooi.
Chico vond ik goed, maar zit op de 1 of andere manier nog niet bij m'n fav.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Enora vind ik ook
Samen met Natascha mijn favoriet bij de vrouwen... bij de heren heb ik er nog 4: Chico, Eldrick, Floris en Lorenzo
Ja, daar deed het me aan denkenquote:
Dat viel me ook al op. Als er NL talentenshows zijn weet ik al dat ik me zal gaan ergeren aan het camerawerk omdat de regisseurs cool willen overkomen. En ja hoor...shots van voeten, om zijn as draaiende camera's die de dansers kwijtraken, en dusdanig snel bewegende camera's over de vloer heen dat de flow van de dans verloren gaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef Ang3l het volgende:
En ja hoor, ik kan me weer gaan ergeren aan het camerawerk van de liveshow
Edit: Nah wat een ROTZOOI tijdens die eerste hiphop zeg. Close-ups van voeten? Zwiepen met de camera langs een muur...... TIJDENS de dans?! What the hell?
[..]
EN natuurlijk is niemand minder dan Cee dat met me eens
dan was het camerawerk van de overige cameras nog meer ruk , ik erger me ook aan, ;inzoemen naar de hoofden van juryleden (in hollands got talent) terwijl me dat totaal niet boeidquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
Serieus, je krijgt als regisseur de beschikking over 1.5 minuut dansmateriaal, genomen met een camera of 5 en je kiest voor een closeup van de zijkant van de schoenen... tot 5x toe
Oeps, sorry.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Mis jij hier trouwens ook die lappen tekst van Mallie & co?
Ik weet nu niet of ik een dans wel goed vond. Want Cee en mallie en de rest heb ik niet gelezen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef Sequencial het volgende:
De dans van Lorenzo en Enora was nog niet eens afgelopen, gaan ze 10 seconden lang een onbekende juichende kerel laten zien en mis je als kijker het hele einde. Echt WTF. Leuk dat ze daarna uitleggen dat dat z'n papa is die blijkbaar alleen z'n zoon komt opzoeken als hij op televisie een geregisseerd emo-momentje mag beleven, maar ik zit toch verdorie niet naar So You Think You're My Dad te kijken?
Het lijkt er op alsof de regisseur geen fuck verstand heeft van de materie. En dan bedoel ik niet cameravoering, dan bedoel ik dans. Alsof ie niet ziet dat knap voetenwerk in beeld brengen met een close-up echt niet boeiend is, maar dat dit als dans veel beter tot recht komt als je ook de benen ziet en heet lijf wat die moves maakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Als er NL talentenshows zijn weet ik al dat ik me zal gaan ergeren aan het camerawerk omdat de regisseurs cool willen overkomen. En ja hoor...shots van voeten, om zijn as draaiende camera's die de dansers kwijtraken, en dusdanig snel bewegende camera's over de vloer heen dat de flow van de dans verloren gaat
Als ik dan weer een Amerikaanse clip zie waarin elke dans perfect uitgeregisseerd wordt met closeups op de juiste momenten en het hele plaatje daar waar nodig (als ze synchroon moeten dansen bijv.)... hoe moeilijk kan het zijn? Als leek zou ik het precies zo in beeld brengen.
Serieus, je krijgt als regisseur de beschikking over 1.5 minuut dansmateriaal, genomen met een camera of 5 en je kiest voor een closeup van de zijkant van de schoenen... tot 5x toe
Precies ja! We kijken naar de DANS gvd, niet naar de jury, naar heet publiek etc. Dat komt daarna wel, tijdens de boordeling. Niet TIJDENS de fucking dans. Bij een Hollands got talent kan ik me nog voorstellen dat ze een reactie van het jurylid laat zien. Bij een lied van 3 min kun je wel eens wegdraaien, want je hoort de stem nog.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef Sequencial het volgende:
De dans van Lorenzo en Enora was nog niet eens afgelopen, gaan ze 10 seconden lang een onbekende juichende kerel laten zien en mis je als kijker het hele einde. Echt WTF. Leuk dat ze daarna uitleggen dat dat z'n papa is die blijkbaar alleen z'n zoon komt opzoeken als hij op televisie een geregisseerd emo-momentje mag beleven, maar ik zit toch verdorie niet naar So You Think You're My Dad te kijken?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef Sequencial het volgende:
Ik heb er op het RTL forum nog een discussie over gehad met een cameraman. die wuifde eerst (terecht overigens) de schuld naar de regisseur en legde vervolgens uit dat het een beetje energiek gebracht moet worden omdat de kijker anders zijn aandacht kwijt raaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt er op alsof de regisseur geen fuck verstand heeft van de materie. En dan bedoel ik niet cameravoering, dan bedoel ik dans. Alsof ie niet ziet dat knap voetenwerk in beeld brengen met een close-up echt niet boeiend is, maar dat dit als dans veel beter tot recht komt als je ook de benen ziet en heet lijf wat die moves maakt.
Close-ups van gezichten e.d. tijdens een dans... expressie is leuk, maar we kijken naar het GEHEEL.
Totale minachting van de kijkers, dus. Er vanuit gaan dat 'we' een stel ADHD'ers zijn die de attentiespanne hebben van een draaikolk en ons 6x per seconde een ander camerastandpunt (bij voorkeur een bewegende) geven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik heb er op het RTL forum nog een discussie over gehad met een cameraman. die wuifde eerst (terecht overigens) de schuld naar de regisseur en legde vervolgens uit dat het een beetje energiek gebracht moet worden omdat de kijker anders zijn aandacht kwijt raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |