hij maakte er idd wel wat van, maar of het genoeg is! Denk het niet zitten wel wat betere tussen...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef Franneh het volgende:
Moest wel lachen om lollipop. Hij probeert het in ieder geval goed te doen.
Ben benieuwd wie er uit liggen.
Hetty doet me trouwens niets.. mijn aandacht wordt ook elke keer weer naar haar tanden toe getrokken als ze haar waffel open doet.
quote:
jeejquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYY!!!! ik kan verder kwijlen in de live shows!![]()
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Daar gaat zijn ego. Boem, flushed through a russian toilet.
Ooooooh ik kreeg de slappe lach toen hij daar rende!!!quote:
Beter wie niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Mederiacvm het volgende:
Heeft iemand bijgehouden wie er nu in de liveshows zitten? Ben even afgeleid geweest.
Chico was heel goed, en heel goed in partnering qua sterkte zag je vooral in die laatste lift, veel vertrouwen en sterke armen waardoor die lift er gewoon stond.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:49 schreef livelink het volgende:
Jeffrey eruit, ik moest wel even gniffelen. Ik denk objectief gezien dat het niet helemaal terecht is dat hij niet door is, maar ja. Chico vond ik wel erg goed in die pas-de-deux. Op dit moment wel mijn favoriet.
Natascha en Enoraquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Chico was heel goed, en heel goed in partnering qua sterkte zag je vooral in die laatste lift, veel vertrouwen en sterke armen waardoor die lift er gewoon stond.
Alleen wat waren die dames slechtDe opkomst alleen al van veel vrouwen. Super grote passen, terwijl het heel klein moest. Dat vond ik echt lomp uitzien. En tijdens pirouettes hing het been ook ergens halverwege het onderbeen i.p.v. de knie.
Nee sorry
ik zat steeds te kijken naar hem "er is iets met hem!" idd, die beentjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond Eldrick er tijdens de partnering er ook maar knullig uitzien hoor, met die korte uit elkaar staande beentjes alla eend. Bij zijn eigen stijl viel dat niet op maar ik denk dat het tijdens de liveshows ook gaat opvallen.
In de Pas de deux vond ik hem tegenvallen, uit de maat, geen goede houding en nog een paar dingen wat ik even kwijt benquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
en wat een verrassing dat lorenzo door is
Ik dacht ook dat dit een shocker-eliminatie zou worden waarbij ze op het eind Chico en Lorenzo als laatste 2 overgebleven jongens naar de jury roepen en er maar 1 plaats nog over zou zijn in de top 18 en een van de twee dus door zou gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
In de Pas de deux vond ik hem tegenvallen, uit de maat, geen goede houding en nog een paar dingen wat ik even kwijt ben
Vind het overigens ook shocking dat Jeffreu eruit ligtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dit een shocker-eliminatie zou worden waarbij ze op het eind Chico en Lorenzo als laatste 2 overgebleven jongens naar de jury roepen en er maar 1 plaats nog over zou zijn in de top 18 en een van de twee dus door zou gaan.
Maar ja 't werd dus een anti-climaxje. Prima.
Was dit gepost toen Eldrick doorging? Dan ben ik het zwaar met je eens.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYY!!!! ik kan verder kwijlen in de live shows!![]()
![]()
ik ging een feestje gevenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat heerlijk dat we van die eigengeilerd van een Jeffrey verlost zijn
ik voor danquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf zo'n zwak houden voor Yevgenya
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Stefano de verwijfde prima ballerina
jezusquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat ze zijn ballen gingen terugplaatsen in het ziekenhuis
wat is er met jouquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Dans was niet slecht... maar ik ben allergisch voor hem
Mja, leuke vent wel ja, maar dit is echt heel erg slecht... dat voetenwerk.quote:
jammer van het voetenwerk iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mja, leuke vent wel ja, maar dit is echt heel erg slecht... dat voetenwerk.
Althans, dat vind ik.Houterig gedoe, hij had net zo goed klompen aan kunnen doen.
mag ik ook?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
Zeg, knal die reclame er eens in. Ik wil ananas en latte macchiato pakken.
Om reclame vragen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
quote:
u vraagt en het komtquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
ik ookquote:
that's a NO for me?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik zou een keer keihard afgewezen willen worden door Dan Karaty.
10-10-10quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik ga er ook maar voor zitten. Wat te laat, maar he, een vijfjarig huwelijk van mezelf kan ik moeilijk negeren
Nee, 10-10-05quote:
Thank youquote:
weet ikquote:
Ik ga wel een herhaling later bekijken.quote:
hoe zegt ze gefeliciteerd?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
"Don't boo, I know you guys didn't like it either." Dan
Jaja Yevgenya, ze moeten lieren.
volgens mij welquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft Lorenzo nou nog steeds wat met Oona? De audities deden ze ook samen en nu is ze er ook weer.
Leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |