En bedankt.quote:
ga je schamen en vlug, hup de hoek in, wie kent Cc nou nietquote:
Ikkequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je schamen en vlug, hup de hoek in, wie kent Cc nou niet
K, dat wilde ik dus weten. Maar waar moeten we je voor bedanken?quote:
Ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je schamen en vlug, hup de hoek in, wie kent Cc nou niet
Je moet me uitzwaaien. Omdat ik op vakantie ga. Nou ja, dat moet je niet van mij, wel van de TT. Dus doe je ding, Sneek!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef Snakey het volgende:
K, dat wilde ik dus weten. Maar waar moeten we je voor bedanken?
Ik bedoel, ik waardeer je bijdrage elke dag, maar wat heppie gedoan dan?
Ow fuck. Ik wil je best uitzwaaien, maar volgende keer verwacht ik dat je eerst bij mij langs komt om om vakantie te vragen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet me uitzwaaien. Omdat ik op vakantie ga. Nou ja, dat moet je niet van mij, wel van de TT. Dus doe je ding, Sneek!
Toen kreeg ik geen afscheidstopic.quote:
Zo! Die wisten duidelijk dat je in aantocht was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef Gert het volgende:
Thanks!
Een warm welkom, net als in de States!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks, ben echt een maand weggeweest hoor!quote:
Ja, gewoon geen bal aan!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks, ben echt een maand weggeweest hoor!
Hoe was Muse dan? Zeker weer volkomen kut?
Uhuh... samenvattend: dom groot.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, gewoon geen bal aan!
Twee uur staan springen, meezingen en uit je plaat gaan, echt booooring
USA zeker ook saai? Overweldigend en indrukwekkend saai?
Ja, precies, zo was het.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh... samenvattend: dom groot.
Na een paar nummers heb je dat uit je plaat gaan wel gehad hè. En dan moet je nog driekwart concert, en verwachten ze ook nog dat je gaat juichen bij de toegift.
Thanks! Hoe is 't weer in ZW?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
Cc, om 6.15 uur dacht ik nog ff aan je, dat je in de taxi zat. Veel plezier, gezond weer terug!
Gert, nogmaals, welkom terug!
behoorlijk donkerblauw zonetquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks! Hoe is 't weer in ZW?
Hier grijzig.
We waren maar twee dagen in en rond LA, da's blijkbaar te kort voor Zwart Snot.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet nog dat we in Londen na een week zwart snot hadden als we onze neus snoten, volgens mij kwam dat door de uitlaatgassen enzo, had je daar geen last van Gert?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk idee wel, een heel stel ventilators plaatsen om de smog weg te blazen
Wel Amerikaans ook. Gewoon met brute kracht het gevolg aanpakken en niet de oorzaak. Oe, politiek correct.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk idee wel, een heel stel ventilators plaatsen om de smog weg te blazen
laat die meid toch gewoon op vakantie gaan zonder haar lastig te vallen met vanalles...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Toverheks het volgende:
Iemand al wat van Cc gehoord, smsje of mailtje of wat dan ook??????????
doe ff normaal mafkees, echt in je bolletje geslagenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laat die meid toch gewoon op vakantie gaan zonder haar lastig te vallen met vanalles...
nee dit topique dan! volgens mij heeft ze wel wat beters te doen dan heel FOK! op de hoogte te houden met betrekking tot haar vakantie..quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ff normaal mafkees, echt in je bolletje geslagenmoet je niet ergens een zinloos
topic openen.
echt van het padje ben je af, was gewoon belangstelling misschien had ze iemand smsje gestuurd dat ze goed aangekomen was, en nee wij plempen niet alles het internet op maar hebben belangstelling voor elkaar, vreemd hequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee dit topique dan! volgens mij heeft ze wel wat beters te doen dan heel FOK! op de hoogte te houden met betrekking tot haar vakantie..
Maargoed, jullie zijn RLS SC-ers, plempen alles op het internet, misschien is het voor jullie wel normaal.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:38 schreef Gert het volgende:
Cc heeft gisteren in een toeristenbar heerlijk staan swingen op de gezellige medleys van Frank Sumatra [ afbeelding ]
Het was een "educated guess".quote:
Met een paar leuke Javaanse Jongensquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:38 schreef Gert het volgende:
Cc heeft gisteren in een toeristenbar heerlijk staan swingen op de gezellige medleys van Frank Sumatra [ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:32 schreef Maanvis het volgende:
Jij vindt het belangstelling, ik vind het roddelziek. Mijn moeder komt uit Volkel dus roddelen zit in mijn genen, dus dan kan je nagaan wat het betekent dat ik dit zeg.
Dus je moeder komt uit Volkel...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef Maanvis het volgende:
Maargoed, jullie zijn RLS SC-ers, plempen alles op het internet, misschien is het voor jullie wel normaal.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
Dus je moeder komt uit Volkel...
Goh!
En dan van je Boemboem Baliquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een paar leuke Javaanse Jongens
wat erg!! Cc ff weg .... naar Sneek meende ik te lezenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laat die meid toch gewoon op vakantie gaan zonder haar lastig te vallen met vanalles...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ja hallo!
Ik heb het paradijs gevonden! Ik blijf hier nog even met mijn iPad aan het infinity pool van onze authentieke, stijlvolle Balinese villa liggen. Met buitendouche, privé-kok, exotische planten en morgen een masseur en pedicure. Mijn voetjes mogen ook verwend worden.
Kutleven!
Foto's volgen wanneer ze volgen.
Oh ja. Mijn iPhone is een beetje verdronken ...
Ligt nu voor een tempeltje op Good Karma te wachten ...
Selamat everything!
Sta jij even voor lul, nu.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef Maanvis het volgende:
heeft ze wel wat beters te doen dan heel FOK! op de hoogte te houden met betrekking tot haar vakantie..
Dat is mooi, je shit regenbogen!quote:
Wolf Mother ken ik, da's de reïncarnatie van Led Zeppelin!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:43 schreef Copycat het volgende:
http://www.baliaccess.com/bali_hotel/seminyak_hotel/villa_pucuk/
BiTang Clan ain't nothing to fuck with! Net terug van een free concertje van Wolf Mother. Zo niet verkeerd.
Nu nog effe een midnight swim en dan de bedstee in.
Gewoon nog een paar maandjes bijboekenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:43 schreef Copycat het volgende:
BiTang Clan ain't nothing to fuck with! Net terug van een free concertje van Wolf Mother. Zo niet verkeerd.
Is het Hotel Californiaesque?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:43 schreef Copycat het volgende:
ohhhhhh dat is even een mooi vakantiehuisje, heerlijk Cc dat je het zo naar je zin hebt,, en leuk dat je even kwam posten, veel plezier morgen bij het sjoppen en tot gauw als je weer thuis bent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
Dag allemaal.
De laatste dagen breng ik hier door: http://www.echolandbali.com/default.asp
Alleen, maar niet eenzaam. Verre van. Was heerlijk met vrienden in een villa, maar alleen is ook wel weer lekker voor een loner als ik.
Even wat anders dan de luxe villa van de afgelopen week, maar zeker even chill. En back to basic is ook goed om weer een beetje down to earth te raken. Om van budgetaire pluspunten nog maar te zwijgen. Mijn kamer uit en ik zit direct in het zwembad, b&b uit en tweehonderd meter verder zit ik aan het strand.
Morgen naar Seminyak, op een shopping spree. En dan snel weer weg uit dat Salou van Bali. Maar shoppen moet natuurlijk, al is het alleen maar voor een koelkastmagneet voor Lies.
Het is hier nu zeven uur 's avonds. Zo even een hapje eten en dan vanavond vroeg mijn bedje in.
Bij een volgende update ben ik denk ik gewoon weer thuis.
Godverdomme. Ik lag net lekker mijn roes uit te slapen in mijn graf. Is die nietsnut van een rubje weer aan het janken.quote:Op maandag 15 november 2010 12:45 schreef rubje het volgende:
Hoi..leeft er nog iemand hier of is dit topic inmiddels 'dood'?
Why ffs, why!quote:Op maandag 15 november 2010 12:45 schreef rubje het volgende:
Hoi..leeft er nog iemand hier of is dit topic inmiddels 'dood'?
Ik zag het al op je fb maar nu je nazi zegt, zie ik het pas. Ik zal het eens even gaan like-en!quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
In de rimboe leven rare beesten:
[ afbeelding ]
En zijn het allemaal nazi's!
[ afbeelding ]
Volgend jaar gewoon weer naar de Veluwe.
Hey Mera, hoe is 't hier in ons kikkerlandje!quote:
Heb ff 300 foto's doorgespit, en dit is de oogst aan 'wildlife' in de States. Alles wat op de grond liep is al op de BBQ beland. Maar wel een mooi plekje om rond te vliegen, al interesseert die birds of prey dat geen biet.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
In de rimboe leven rare beesten:
[ afbeelding ]
quote:
O.. ik vond het heel grappig.quote:Op maandag 15 november 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Dan heb je echt geen goed ontwikkeld gevoel voor humor. Echt of plakplaatje.
Oh, ik vind het smakeloos en dat haalt de grap er voor mij al snel vanaf.quote:
Oh! Mooi!quote:Op maandag 15 november 2010 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ff 300 foto's doorgespit, en dit is de oogst aan 'wildlife' in de States. Alles wat op de grond liep is al op de BBQ beland. Maar wel een mooi plekje om rond te vliegen, al interesseert die birds of prey dat geen biet.
[ afbeelding ]
ORLY is het smakeloos?quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik vind het smakeloos en dat haalt de grap er voor mij al snel vanaf.
Het is toch niet jouw borst hè?
RLY!quote:
Dat je daar niet doorheen kan kijken. Ik vind het grappig omdat iemand het in z'n kop haalt om dat te doen, niet het 'grapje' op zich. En verder was het slechts een wink naar jouw cultureel volkomen verantwoorde swastika's.quote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
RLY!
En niet grappig in mijn boek. Ook RLY,
Ja, die knipoog snap ik. Maar sorry, ik kan daar inderdaad niet doorheen kijken. Ik vind het niet grappig, maar dom en sneu dat iemand dat in zijn bolle (kale) kop haalt.quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Gert het volgende:
Dat je daar niet doorheen kan kijken. Ik vind het grappig omdat iemand het in z'n kop haalt om dat te doen, niet het 'grapje' op zich. En verder was het slechts een wink naar jouw cultureel volkomen verantwoorde swastika's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |