Goeie tip! ik zag het in de folder staan, ga er denk ik 4 halenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef Syrena het volgende:
Kruidvat heeft weer een treinkaartjesactie, 12.50, geldig op een zaterdag of zondag!
Behalve als het je eigen knuffelbeest isquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, denken dat je je vriend een knuffel gaat geven en dan in een oud rafelig knuffelbeest grijpen is heul niet leuk hoor.
Ik koop ze niet meerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Goeie tip! ik zag het in de folder staan, ga er denk ik 4 halen![]()
een voor zusje en mij om met kerst naar 't noorden te reizen (familie) en 1 voor de meet en die ander komt ook wel op
Ook een rondleiding in het Nationaal Archief om 13 uu?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee, wat een tref! Ik moet donderdag ook naar Den Haag!
Ik niet, ik moet naar Zoetermeerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee, wat een tref! Ik moet donderdag ook naar Den Haag!
Koop jij maar een privétrein. Eentje met een echte locomotief!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:50 schreef Duvel het volgende:
Fijn, in het weekend de treinen weer vol met keuvelende bejaarden en huisvrouwen.
Gelukkig reis ik in het weekend bijna niet met de trein.
Goede tip!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koop jij maar een privétrein. Eentje met een echte locomotief!.
*kijkt in agendaquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ook een rondleiding in het Nationaal Archief om 13 uu?
oh alleen in het weekend? dan heb ik er ook veel minder aan..quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik koop ze niet meervorige keer twee moeten weggeven om ze op te krijgen. Ik had gehoopt dat ze door de week waren, moet as. donderdag naar Den Haag. Ik heb wel een kortingskaart, maar dan is het nog iets van 25 euro.
speciaalbiertjesquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jah, maar die speciaalbiertjes dan? Dan is de auto ineens minder aantrekkelijk!
Dan neem je een hotelletje of taxi.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jah, maar die speciaalbiertjes dan? Dan is de auto ineens minder aantrekkelijk!
Ik vandaag een Choufjequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
speciaalbiertjes![]()
Gister op terras in de zon een leffe blond gehad
Hertog Jan Grand Prestigequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
speciaalbiertjes![]()
Gister op terras in de zon een leffe blond gehad
Misschien even de algemene voorwaarden doorlezenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef Syrena het volgende:
Die van de Blokker zijn doordweeks, maar die hebben nu geen aanbieding![]()
Oké, ik moet die webshop van het geheugenkaartje gaan mailen dat ik het ECHT niet ontvangen heb, en dat ze me een nieuwe moeten sturen. Hoe pak ik dat netjes aan? Ik denk dat ze naar hun Algemene Voorwaarden gaan verwijzen én zeggen dat ik dan maar had moeten kiezen voor verzekerd verzenden, dus dat wil ik al bij voorbaat zeg maar in de kiem smoren (omdat dat niet rechtsgeldig is, wat ze ook zeggen of beweren, ze zijn verplicht me weer zo'n ding op te sturen).
La Chouffe was in de aanbieding bij de Makro dacht ik!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vandaag een Choufje.
Maar nu ga ik te bedde, morgen weer werken.
Geen pas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
La Chouffe was in de aanbieding bij de Makro dacht ik!
Ik vind hem eigenlijk wel mooiquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef ihatefastcars het volgende:
Definitief lijstje:
o 2 boterhammen met oude kaas
t 2 kiwi's
l 3 boterhammen met kipfilet
t bakje magere vruchtenmousse o.i.d.
d tagliatelle, zalm, spinazie, saus
t 1 boterham met pindakaas
Niet helemaal tevreden, maar kan slechter.
En nu nog maar wat Glee (it's growing on me, albeit slowly.). En dan bedtijd enzo.
Schrijven dat je weet wat er in de algemene voorwaarden staat maar dat dat niet rechtsgeldig is. De verzender is immers verantworodelijk voor verzending en ontvangst. En dat je graag wilt dat ze je alsnog een geheugenkaart toesturen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef Syrena het volgende:
Die van de Blokker zijn doordweeks, maar die hebben nu geen aanbieding![]()
Oké, ik moet die webshop van het geheugenkaartje gaan mailen dat ik het ECHT niet ontvangen heb, en dat ze me een nieuwe moeten sturen. Hoe pak ik dat netjes aan? Ik denk dat ze naar hun Algemene Voorwaarden gaan verwijzen én zeggen dat ik dan maar had moeten kiezen voor verzekerd verzenden, dus dat wil ik al bij voorbaat zeg maar in de kiem smoren (omdat dat niet rechtsgeldig is, wat ze ook zeggen of beweren, ze zijn verplicht me weer zo'n ding op te sturen).
Ha, dankzij jou weet ik nu ook wat ik nog wil om m'n rammelende maag te stillen: een boterham met pindakaasquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef ihatefastcars het volgende:
Definitief lijstje:
o 2 boterhammen met oude kaas
t 2 kiwi's
l 3 boterhammen met kipfilet
t bakje magere vruchtenmousse o.i.d.
d tagliatelle, zalm, spinazie, saus
t 1 boterham met pindakaas
Niet helemaal tevreden, maar kan slechter.
En nu nog maar wat Glee (it's growing on me, albeit slowly.). En dan bedtijd enzo.
Ik heb de AV gelezen, maar wat daarin staat is ondergeschikt aan wat de wet zegtquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien even de algemene voorwaarden doorlezenof gewoon mailen, de klant is koningin he.
Herfstvakantie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, dankzij jou weet ik nu ook wat ik nog wil om m'n rammelende maag te stillen: een boterham met pindakaas.
En daarna ga ik naar bed met een boek. Morgen om 7:15 gaat de wekker weer en dan ga ik weer lopend naar school. Ik zal blij zijn als het herfstvakantie is. Kan ik daarna ook de fatsoenlijke start maken die ik na de zomer niet kon maken (met lesplanners en leeslijsten etc)..
Googlen op een standaardmail?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb de AV gelezen, maar wat daarin staat is ondergeschikt aan wat de wet zegtEn ik wil ze mailen, maar ik weet geen nette email te verzinnen. Om nu meteen te beginnen met Ja hoiz, ik weet dat ik gekozen heb voor briefpost, maar jullie moeten me opnieuw een kaartje opsturen want dat staat in de wet, kijk maar *link naar wet*. En dan hoop ik voor jullie dat het nu wel aankomt 1ienz111!!!einz!!11 Ja hoie he xO
Ja? Ik weet 't soms echt niet meer, hoor. Dus fijn om te horen! Enige minpuntje dan misschien weer dat ik geen verse ingrediënten had voor avondeten, maar ga ik aan werken. Wil sowieso weer meer de keuken in!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel mooigroenten, fruit, goed broodbeleg, voldoende...
Zelfs vis!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
Ik wilde de meet eigenlijk overslaan omdat ik dan net m'n huis heb en druk aan het klussen ben, maar als er zo veel grote onbekenden komen kan ik m'n nieuwsgierigheid waarschijnlijk niet bedwingen en kom ik ook wel even binnenvallen!
Valt onder het nieuwe gedoog-akkoord...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef r3gi3boy het volgende:
waarom is dit tiffustopic nog open, er is geen fokking OP meer dus niemand weet waar het over gaat godverdomme
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef AKnynke het volgende:
er hangt maar één jas aan de kapstok, en er staat maar één paar schoenen bij de deur...![]()
Die eerste paar dagen zijn zooo lastig!
Ik weet precies wat je bedoelt...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef AKnynke het volgende:
er hangt maar één jas aan de kapstok, en er staat maar één paar schoenen bij de deur...![]()
Die eerste paar dagen zijn zooo lastig!
Meldt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben we allemaal de munchies?. Ik ben net ook al op strooptocht door m'n keuken geweest voor iets slechts. Vond nog wat rozijntjes in witte chocola waar ik twee zakjes van heb gegeten, al vond ik ze echt smerig.
.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben we allemaal de munchies?. Ik ben net ook al op strooptocht door m'n keuken geweest voor iets slechts. Vond nog wat rozijntjes in witte chocola waar ik twee zakjes van heb gegeten, al vond ik ze echt smerig.
.
Waooow!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat overigens mijn lijstje voor vandaag brengt op:
O: Brinta
L: 3 volkoren boterhammen appelstroop, tomatensoep, banaan
T: halve bak kwark
D: drie borden spaghetti met saus, broodje met kruidenboter
T: smerige rozijntjes in witte choco
3 bordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat overigens mijn lijstje voor vandaag brengt op:
O: Brinta
L: 3 volkoren boterhammen appelstroop, tomatensoep, banaan
T: halve bak kwark
D: drie borden spaghetti met saus, broodje met kruidenboter
T: smerige rozijntjes in witte choco
Pro athleten zoals zwemmers eten op dagen van wedstrijden 12000kcal +quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waooow!Respect
Als je nu nog afvalt heb je een lintworm!
Er staan ook mensen tussen die mijn vrienden zeker weten niet kennenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij mij zijn de suggesties gewoon vrienden van andere vrienden.
Oh en nadat ik me zelf aanmeldde inderdaad ook contactpersonen van mijn gmail geloof ik.
Iemand kan een uitnodiging sturen, die suggesties worden waarschijnlijk uit de vrienden van diegene die de uitnodiging verstuurd gekozen. Lezen van info van andere diensten mag alleen met toestemming (wordt uitvoerig om toestemming gevraagd)quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn allemaal actief op Facebook hč? Ik krijg net een mailtje van Facebook dat iemand me uitnodigt (heb zelf geen profiel) en daaronder staan allemaal vriendensuggesties. Hoe kan Facebook nou weer weten wie mijn vrienden zijn als ik me nooit geregistreerd heb? Kan Facebook bij m'n Google contacts ofzo? Dag privacy
Zoiets krijg ik ook wel vaker. Van allemaal poolse mensen, in het pools ook echt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn allemaal actief op Facebook hč? Ik krijg net een mailtje van Facebook dat iemand me uitnodigt (heb zelf geen profiel) en daaronder staan allemaal vriendensuggesties. Hoe kan Facebook nou weer weten wie mijn vrienden zijn als ik me nooit geregistreerd heb? Kan Facebook bij m'n Google contacts ofzo? Dag privacy
Of de eerstequote:
idem!quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zij die zeer slecht hebben geslapen groeten u.
Volgens mij heb ik wallen tot op m'n enkels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.planning voor vandaag:
O: havermout, banaan, lijnzaad
L+T: 4x volkoren boterham (1x met ei/halfvolle mayo, 1x vegapate) + 1 peer
D:?
T: frambozen met yoghurt en magere kwark
zonder D (weet nog niet wat dat gaat worden) komt dat op 871 kcal. Beetje weinig denk ik, maar ik ga vanavond nog wat drinken met vriendinnetjes dus dat komt wel goed
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Voer het aan de eendjes.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind roggebrood vies, maar ik heb er nog teveel van liggendus moet 't maar op
ja, of niet hč? Doet hij lekker zelf maarquote:
goeie!quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef neen het volgende:
Ja, maar als jij het doet hoef je niet zelf roggebrood te eten en kom je er toch op een goede manier vanaf. Als het op is kap je er weer mee uiteraard.
"Kijk eens wat ik hier heel spontaan en zonder eigenbelang voor je heb gemaakt, veel plezier op je werk he."
- "O, dankje wat heeerlijk ik had dicht echt niet verwacht wat een fijn gevoel."
"Jij bent niet voor niets met mij getrouwd."
***werktijd***
-"O honey I'm hooomeee"
"Voor wie zijn die bloemen?"
-"En we gaan ook uit eten en hier heb je alles wat je hebben wil"
"Waar heb ik dit aan te danken?"
Nou, zo gaat dat dan.
Hij lust geen roggebrood?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij kent Mr.Mo niet zo goed hč?
!
Is mij nooit gelukt. Gore troep.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goeie!maar ga wel proberen er 'aan te wennen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |