quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef Syrena het volgende:
Kruidvat heeft weer een treinkaartjesactie, 12.50, geldig op een zaterdag of zondag!
Jij was toch afgelebberd?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ben een keer geweest, toen ben ik in elkaar geslagen man.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die van mij gewoon 'konijn' of 'dat stomme konijn ligt in de weg' (c) Mr.Mo
Je zou het gaan denken hè?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
DaD! Heb jij chocoladeijs met sinaasappelsmaak uitgevonden?
Nee, dat was Mr.Mo dan. Ik was in elkaar geslagen en toen ging ik eerder weg.quote:
good for youquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb net patatje oorlog, frikandelbroodje, kaassoufflé en milkshake vanille ontvangen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, dat was Mr.Mo dan. Ik was in elkaar geslagen en toen ging ik eerder weg.
owh... jammerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zou het gaan denken hè?. Maar helaas.
.
Ombouwen gaat je niet meer lukken hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef V1z0R het volgende:
Zie nog wel. 6 november is het nog lang niet
ik wil wel ff helpen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ombouwen gaat je niet meer lukken hoor
Nou, denken dat je je vriend een knuffel gaat geven en dan in een oud rafelig knuffelbeest grijpen is heul niet leuk hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Tsss knuffelbeesten liggen nooit in de weg, hooguit te ver weg
ik had dat in gedachten toen ik het schreef, mar dan "kleine wasjes grote wasjes"quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is bijna een liedje!![]()
In de trant van 'miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw, miauw dat vindt zij overheerlijk!"
(en ja, ik heb de 'miauw'-s geteld)
dat wist ik ook niet anders had ik ook kikkererwten en linzen toegevoegdquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
![]()
ik wilde nog kikkererwten aan je lijstje toevoegen en toen ging ik me ineens afvragen of kikkererwten wel bonen zijnen zo ja waarom heten ze dan erwten?
heb je er nog 1 nodig? ik ben 2 aar ook in landen geweest dus als je er nog 1 nog hebt laat maar wetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Mini, Maria, kwak, sts en Nyn?
Ik ben met een essay bezig over verblijf in 't buitenland tijdens studie () en heb wat 'statements' nodig, testimonials ofzo, wat jullie er van vinden en hoe het jullie beinvloed(t) (heeft).
zouden jullie dat willen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |