Als je dat niet had gezegd was de goorheid me nog enigzins bespaard gebleven, want ik was niet van plan te klikken. Thanks hequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên
De slierkjes en bonkjes ontbreken nog.
Keuteltjes zijn droog en ik heb een handdoek op mn schoot liggen. Plasjes stinken en zorgen voor opruimwerkquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:13 schreef neen het volgende:
Oh, hij heeft alleen nog maar op je gepoept. Wat schattig.
Sorryquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Als je dat niet had gezegd was de goorheid me nog enigzins bespaard gebleven, want ik was niet van plan te klikken. Thanks he
Ah okquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Google zegt dat het de Domstraat is.
Klein konijntje op schoot, zit mijn handen (of armen als ik typ) af te likken. En tot nu toe heeft ie allen nog maar keuteltjes gedaan (geen plasje).
je mag komen hoor!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef V1z0R het volgende:
Slank-meet
Zie al een hele kamer vol met keuvelende meiden (en vrouwen) met veel chocola en speciale bieren!![]()
Dan is naar de meet komen opeens een veel aantrekkelijkere optiequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef Syrena het volgende:
Kruidvat heeft weer een treinkaartjesactie, 12.50, geldig op een zaterdag of zondag!
Lijkt me leuk jullie in het echt te zien, maar 'the only rooster in the henhouse' zijn trek ik niet echt.quote:
Als jij gaat, gaat Nachtwacht misschien ook wel. Das ook een vent.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lijkt me leuk jullie in het echt te zien, maar 'the only rooster in the henhouse' zijn trek ik niet echt.
Zag dat neen namelijk niet ging.
Ik ben een keer geweest, toen ben ik in elkaar geslagen man.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lijkt me leuk jullie in het echt te zien, maar 'the only rooster in the henhouse' zijn trek ik niet echt.
ah joh, wellicht neem ik Mr.Mo wel even mee danquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
oh ja, NW wilde ookw el, als hij niet de enige man was, het mietjequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als jij gaat, gaat Nachtwacht misschien ook wel. Das ook een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |