Waooow!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat overigens mijn lijstje voor vandaag brengt op:
O: Brinta
L: 3 volkoren boterhammen appelstroop, tomatensoep, banaan
T: halve bak kwark
D: drie borden spaghetti met saus, broodje met kruidenboter
T: smerige rozijntjes in witte choco
3 bordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat overigens mijn lijstje voor vandaag brengt op:
O: Brinta
L: 3 volkoren boterhammen appelstroop, tomatensoep, banaan
T: halve bak kwark
D: drie borden spaghetti met saus, broodje met kruidenboter
T: smerige rozijntjes in witte choco
Pro athleten zoals zwemmers eten op dagen van wedstrijden 12000kcal +quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waooow!Respect
Als je nu nog afvalt heb je een lintworm!
Er staan ook mensen tussen die mijn vrienden zeker weten niet kennenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij mij zijn de suggesties gewoon vrienden van andere vrienden.
Oh en nadat ik me zelf aanmeldde inderdaad ook contactpersonen van mijn gmail geloof ik.
Iemand kan een uitnodiging sturen, die suggesties worden waarschijnlijk uit de vrienden van diegene die de uitnodiging verstuurd gekozen. Lezen van info van andere diensten mag alleen met toestemming (wordt uitvoerig om toestemming gevraagd)quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn allemaal actief op Facebook hè? Ik krijg net een mailtje van Facebook dat iemand me uitnodigt (heb zelf geen profiel) en daaronder staan allemaal vriendensuggesties. Hoe kan Facebook nou weer weten wie mijn vrienden zijn als ik me nooit geregistreerd heb? Kan Facebook bij m'n Google contacts ofzo? Dag privacy
Zoiets krijg ik ook wel vaker. Van allemaal poolse mensen, in het pools ook echt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn allemaal actief op Facebook hè? Ik krijg net een mailtje van Facebook dat iemand me uitnodigt (heb zelf geen profiel) en daaronder staan allemaal vriendensuggesties. Hoe kan Facebook nou weer weten wie mijn vrienden zijn als ik me nooit geregistreerd heb? Kan Facebook bij m'n Google contacts ofzo? Dag privacy
Of de eerstequote:
idem!quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zij die zeer slecht hebben geslapen groeten u.
Volgens mij heb ik wallen tot op m'n enkels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.planning voor vandaag:
O: havermout, banaan, lijnzaad
L+T: 4x volkoren boterham (1x met ei/halfvolle mayo, 1x vegapate) + 1 peer
D:?
T: frambozen met yoghurt en magere kwark
zonder D (weet nog niet wat dat gaat worden) komt dat op 871 kcal. Beetje weinig denk ik, maar ik ga vanavond nog wat drinken met vriendinnetjes dus dat komt wel goed
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |