Dus altijd oorlog?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:34 schreef Monidique het volgende:
Ik zette altijd Time, Cultural en Space Victory uit. Theoretisch geen, maar praktisch wel uitzitoverwinningen.
Hangt ook van de mapgrootte en aantal tegenstanders af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Vandaag de demo geprobeerd, en de eerste turns in het klein trekt mijn pc nog "redelijk"
Aan het einde v.d. game loopt hij zeker helemaal vast
Ik speel tegen 3 andere... Is veel leuker en alles gaat veel sneller.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Vandaag de demo geprobeerd, en de eerste turns in het klein trekt mijn pc nog "redelijk"
F10.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Goed plan voor het volgende potje, ik speel nu ook op een grote map met 7 tegenstanders en 12 city-states maar m'n PC trekt het amperquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speel tegen 3 andere... Is veel leuker en alles gaat veel sneller.
"Barbaar" is een kleinerend woord zonder duidelijke definitie. De barbaren die Rome binnenvielen waren op sommige punten geciviliseerder naar huidige maatstaven dan Rome.quote:Op maandag 4 oktober 2010 03:14 schreef Outlined het volgende:Zijn er ook barbarian units die als ruiters komen (historisch gezien wel zo realistisch)?
Eigenlijk heb je dus totaal geen idee, maar wilde je alleen je brugklas spreekbeurt over het woord barbaar houden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 03:47 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
"Barbaar" is een kleinerend woord zonder duidelijke definitie. De barbaren die Rome binnenvielen waren op sommige punten geciviliseerder naar huidige maatstaven dan Rome.
Ik heb geen ruiters gezien, wel warriors, archers en schepen. Voor je andere vragen, geen idee.
Klinkt vrij paradoxaal ditquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:05 schreef ems. het volgende:
Nou, heb net mijn eerste potje af en nu heb ik het wel weer gezien met civ 5. Verslavend, maar op een gegeven moment weet je het allemaal wel.
Barbaren met paarden zitten niet in de game zo ver ik weet. En "barbaren" hadden gewoon paarden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 05:07 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je dus totaal geen idee, maar wilde je alleen je brugklas spreekbeurt over het woord barbaar houden.
Ik ben het er inderdaad wel mee eens dat er weinig nieuw is. Afgezien van de graphics en 6hoekige vakjes.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:05 schreef ems. het volgende:
Nou, heb net mijn eerste potje af en nu heb ik het wel weer gezien met civ 5. Verslavend, maar op een gegeven moment weet je het allemaal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |