abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87628875
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het soort onzin waarmee totalitaire dictatoren en andere gekken mee rechtvaardigen kunstenaars, schrijvers en filmmakers in een bepaald soort stramien te drukken zonder dat ze omschrijven wat wel en niet mag. Dan kan je ze namelijk altijd vervolgen wat ze ook maken.
Precies, dat dus.
Alsof wij er allemaal vrolijk van worden dat er filmmakers wordt opgelegd wat ze wel en niet mogen doen.
Alsjeblieft zeg...
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:22:25 #152
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_87630083
Ouders die niet snappen dat Sint geen kinderfilm is.
:N
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:31:16 #153
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87630452
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig dit,
[..]

en Huub heeft gelijk, de Katholieke kerk moet je aanpakken, niet een film
De film zelf moet ook absoluut niet aangepakt worden maar horrorachtige afbeeldingen in het openbare straatbeeld, daar mag van mij best kritisch naar gekeken worden. Niet alleen van deze film, maar ook van andere films.

Een ouder die zijn (kleine/ gevoelige) kind naar zo'n film laat kijken is een slechte ouder maar wanneer je de beelden al niet meer kan ontwijken op weg naar bijvoorbeeld de supermarkt of de basisschool dan is dat wel van een geheel andere orde.
Life is what you make it.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:47:35 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_87630990
quote:
Een kop vol zaagsel!
Nuff said.

Serieus, als kind was ik verslingerd aan Alien strips, Batman Comics met atoomwapens erin, Superman met anti-oorlogs boodschappen en erger, en daar ben ik echt niet door verknipt of iets dergelijks...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_87631581
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:20 schreef rubje het volgende:

[..]

en wat is daar mis aan? :{ Filmakers moeten eens beseffen dat ze ook een maatschappelike functie hebben tov de maatschappij met het maken van films en niet alleen het financiele aspect.
Haha, sneu figuur. Jij bent zo 1 die zijn eigen opvoedkundige verantwoordelijkheid als ouder in de schoenen van anderen schuift. Wat zul jij een klotevader zijn. Haha.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:33:44 #156
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87632422
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nuff said.

Serieus, als kind was ik verslingerd aan Alien strips, Batman Comics met atoomwapens erin, Superman met anti-oorlogs boodschappen en erger, en daar ben ik echt niet door verknipt of iets dergelijks...
Ieder kind is anders. Ik kom als leraar in het basisonderwijs regelmatig in aanraking met kinderen die van alles en nog wat kijken en doorgaans zijn dat juist de kinderen die zich in emotioneel opzicht niet geheel 'normaal' ontwikkelen. Een oorzakelijk verband is nooit aangetoond maar ik zelf heb daar wel mijn eigen ideeën over.

Hoe dan ook, daar ging de strekking van mijn post niet over. Dus voor je gaat koketteren met het verschraalde zaagselhoofdgrapje kan je beter nog een keer de post lezen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:04:25 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87633481
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ieder kind is anders. Ik kom als leraar in het basisonderwijs regelmatig in aanraking met kinderen die van alles en nog wat kijken en doorgaans zijn dat juist de kinderen die zich in emotioneel opzicht niet geheel 'normaal' ontwikkelen. Een oorzakelijk verband is nooit aangetoond maar ik zelf heb daar wel mijn eigen ideeën over.

Hoe dan ook, daar ging de strekking van mijn post niet over. Dus voor je gaat koketteren met het verschraalde zaagselhoofdgrapje kan je beter nog een keer de post lezen.
Vrije School?
Het is de opgave van de ouders de kinderen op te voeden en ze te bepalen wat ze wel of niet mogen zien. Niet die van het onderwijs, niet die van de overheid, niet die van de producenten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:49:00 #158
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87638797
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vrije School?
Het is de opgave van de ouders de kinderen op te voeden en ze te bepalen wat ze wel of niet mogen zien. Niet die van het onderwijs, niet die van de overheid, niet die van de producenten.
Nee, geen Vrije School. Ervaringen op het regulier en speciaal basisonderwijs.

De verantwoordelijkheid ligt inderdaad bij de ouders, maar gedeeltelijk ook bij producenten/ distribiteurs en overheid. Zo mag je als ouder verwachten dat als je een film met het predicaat AL opzet, er niet opeens voorstukjes voor films met een waardering voor 16 of 18 bij zitten.

Ook in de openbare ruimte mag je een bepaalde terughoudendheid verwachten waar het al te grafische gruwelijkheden betreft.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:53:33 #159
45206 Pietverdriet
pi_87638926
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:49 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Nee, geen Vrije School. Ervaringen op het regulier en speciaal basisonderwijs.

De verantwoordelijkheid ligt inderdaad bij de ouders, maar gedeeltelijk ook bij producenten/ distribiteurs en overheid. Zo mag je als ouder verwachten dat als je een film met het predicaat AL opzet, er niet opeens voorstukjes voor films met een waardering voor 16 of 18 bij zitten.

Ook in de openbare ruimte mag je een bepaalde terughoudendheid verwachten waar het al te grafische gruwelijkheden betreft.
Maar waarom ageer je dan tegen deze film en hoorde ik je daar nooit over bij andere films of troep op TV?
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:41:11 #160
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87640425
Waar ageer ik tegen deze film?
  maandag 18 oktober 2010 @ 02:26:07 #161
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_87659803
quote:
Dat mag je inderdaad verwachten, want dat is al in de regels opgenomen.
The short weekend begins with longing...
  maandag 18 oktober 2010 @ 07:01:47 #162
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87660688
Man wat heb ik hier zin in. _O_
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:13:12 #163
12888 Skull-splitter
pi_87661747
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Emotionele ontwikkeling vind plaats door een gezonde interactie tussen mensen, niet door invloeden van een foto van een film.

quote:
Zo mag je als ouder verwachten dat als je een film met het predicaat AL opzet, er niet opeens voorstukjes voor films met een waardering voor 16 of 18 bij zitten.

En dit sleur je er ook aan de haren bij, want dit komt volgens mij dus gewoon niet voor. Ik moet de eerste kinderfilm met een trailer voor the mummy bijvoorbeeld nog tegenkomen...
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:44:00 #164
45206 Pietverdriet
pi_87677437
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:41 schreef Schanulleke het volgende:
Waar ageer ik tegen deze film?
Door te posten in dit topique
:X
  † In Memoriam † maandag 18 oktober 2010 @ 16:48:34 #165
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_87677660
Vanaf 11 November.
:')
pi_87683353
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanaf 11 November.
Dan is het heul nog geen Sinterklaas!! Dit kan echt niet!!
Waar zijn die filmmakers mee bezig tegenwoordig! :o.

Drama, drama, geneuzel, geneuzel!
pi_87684241
Lieverds, vanavond is de beste man die dit verzonnen heeft bij De wereld draait door. Dat begint nu op 3. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:42:11 #168
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87687945
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Emotionele ontwikkeling vind plaats door een gezonde interactie tussen mensen, niet door invloeden van een foto van een film.
Dat is een erg rigide en eenzijdige uitleg die ik niet deel.
quote:
En dit sleur je er ook aan de haren bij, want dit komt volgens mij dus gewoon niet voor. Ik moet de eerste kinderfilm met een trailer voor the mummy bijvoorbeeld nog tegenkomen...
Ik haal dit aan omdat eerder in dit topic werd gesteld dat producenten en overheden geen enkele verantwoordelijkheid hadden. Alleen al het bestaan van de kijkwijzer geeft aan dat dit niet opgaat. Maar impliciet geef je me daar in je reactie dus ook gelijk in.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:43:49 #169
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87688043
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Door te posten in dit topique
:X
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:31 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De film zelf moet ook absoluut niet aangepakt worden
Maar natuurlijk... :{
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:55:30 #170
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87688638
Maar goed, wie opgelet heeft had gezien dat de bezwaren niet de film maar de eventuele uitwassen van de reclamecampagne betreffen. En dat gaat nog wel een tijdje door.
Ook vanavond weer in RTL boulevard
quote:
Regisseur Johan Nijenhuis is een van de eerste mensen die aan de bel heeft getrokken over de filmposter van de nieuwe Dick Maas-film Sint.
© A-Film

De poster die de contouren van een duistere Sinterklaas toont, zorgt al voor ophef voordat deze op straat hangt. "Alle kinderen zullen van de poster schrikken", stelt Nijenhuis maandag in RTL Boulevard.

"Als je iets snapt van de ontwikkeling van een kind, moet je deze poster niet ophangen." Volgens de Costa-regisseur is er geen sprake van rivaliteit of jaloezie.

"Ik ben zelfs een bewonderaar van Dick." Toch zegt de regisseur de schuld aan de makers te geven als zijn eigen kinderen hem om uitleg gaan vragen.

Enge meneren

"Het is gemaakt door een paar heel enge meneren die er tegen zijn dat Sinterklaas weer naar Nederland komt", zou de 42-jarige regisseur tegen zijn kinderen zeggen.

Sinterklaas zelf heeft het programma laten weten geen problemen met de film te hebben. "Ik heb wat beelden gezien en het is heel duidelijk dat het niet over mij gaat", laat de goedheiligman in een verklaring weten.

Overdreven

Ook Sint-hoofdrolspeler Huub Stapel vindt de ophef overdreven. "We hebben de afgelopen decennia doodenge posters opgehangen." Ouders moeten volgens Stapel in staat zijn hun kinderen duidelijk te maken dat het hier ´een achterlijk neefje´ van de Sint betreft.

De Reclame Code Commissie zegt vele honderden klachten van bezorgde ouders binnen te hebben gekregen. "Bijna duizenden, en dat is niet gebruikelijk."

Omdat de poster nog nergens hangt kan de Reclame Code Commissie niets tegen het affiche doen. Sint verschijnt 11 november in de bioscoop.
Mijn gok is dat Maas & Co slim genoeg zijn om de rel maximaal uit te spelen inclusief de internetviral van de enge poster (die ik zelf overigens wel vet vind, maar niet geschikt voor kinderen), maar dat ze uiteindelijk de poster niet aanplakken in de stad. Iedereen blij. Behalve Atsma waarschijnlijk maar dat is toch een domme rukker.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:52:12 #171
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_87691663
Laat ik voorop stellen dat ik zojuist in DWDD pas voor `t eerst de poster en beelden van de film zag.
Aan Nijenhuis is precies te zien wat er tegenwoodig mis is in NL: zoals Maas terecht zegt, ligt de verantwoordelijkheid hier bij de ouders. Daarbij: waar maken ze zich druk om? het is een poster voor een FILM!!!
Dat Nijenhuis eerst zelf maar eens voor een kijkbare film zorgt... En voor Maas hoop ik dat Sint een dikke hit wordt :Y ^O^

-edit- net de hele trailer gezien: geweldig _O_ _O_ _O_ die gaan we zien *O* *O* *O*
Hij komt, hij komt...

[ Bericht 35% gewijzigd door Timo20 op 18-10-2010 22:03:37 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:26:24 #172
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_87698954
Ik vind het eigenlijk niet kunnen ivm al die kleine kinderen die er toch beelden van meekrijgen...
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_87699331
Sommige inhuur-sinten die je in november/december rond ziet lopen vind ik een stuk enger :X
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_87699342
Ik vind het zelfs één van de tofste filmposters die ik ooit gezien heb :D hoewel de trailer wat matig was... maar ja, er zijn ook behoorlijk wat aardige films geweest met een slechte trailer.

Ik ga deze film sowieso kijken. :Y)
pi_87699552
Het wordt wel een cult-film inderdaad, ik ga hem ook sowieso in de bios zien.

Laatste vermakelijke Nederlandse film kwam van Oliehoek, nml Vet Hard. Gevolgd door het misbaksel Shouf Shouf, maar das weer een heel offtopic-verhaal ;)
'And I called your name,
pi_87699623
De Lift en Amsterdamned vond ik beide zeer vermakelijk. Denk dat Sint iets te veel de komische/parodie kant op gaat maar ja, misschien kan dat ook leuk zijn. Het idee is in ieder geval goed. En de uitwerking van de Sint zoals op de poster kan niet beter. _O_
pi_87699834
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Desunoto het volgende:
De Lift en Amsterdamned vond ik beide zeer vermakelijk. Denk dat Sint iets te veel de komische/parodie kant op gaat maar ja, misschien kan dat ook leuk zijn. Het idee is in ieder geval goed. En de uitwerking van de Sint zoals op de poster kan niet beter. _O_
Wat dat betreft reken ik inderdaad vooral op een Lift/Amsterdamned combo. Horror/actie met een hele duidelijke humoristische inslag..

Kijk bv naar scene in de trailer, met Sint op zijn paard over de daken, beschoten vanuit een politie-auto die hem op straat achtervolgd. Daar kan ik best van genieten :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Me_Wesley op 19-10-2010 12:31:37 ]
'And I called your name,
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:16:01 #178
12888 Skull-splitter
pi_87702775
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik zojuist in DWDD pas voor `t eerst de poster en beelden van de film zag.
Aan Nijenhuis is precies te zien wat er tegenwoodig mis is in NL: zoals Maas terecht zegt, ligt de verantwoordelijkheid hier bij de ouders. Daarbij: waar maken ze zich druk om? het is een poster voor een FILM!!!
Dat Nijenhuis eerst zelf maar eens voor een kijkbare film zorgt... En voor Maas hoop ik dat Sint een dikke hit wordt :Y ^O^

-edit- net de hele trailer gezien: geweldig _O_ _O_ _O_ die gaan we zien *O* *O* *O*
Hij komt, hij komt...
Sterkste argument was wel dat diezelfde kinderen langs SAW 16 posters lopen, waarin ledematen het cijfer aangeven, maar dat daar geen enkele klacht over komt.

Enige waarom dit nu zo'n rel is, is dat het zo'n kinder icoon is waar iedereen over draait en liegt naar kinderen toe (en gelukkig maar) maar een extra leugen om aan te geven dat dit een nepsint is, is kennelijk teveel gevraagd?
pi_87710604
Ik vind de reactie van maas raar. Je weet dat sinterklaas een kinderfeest is, je maakt er een horrorversie van, gooit posters ervan op abri's en dan vreemd (verrast zijn) vinden dat mensen erover vallen?

Ik vind de posters ook niet kunnen. Ik zou mijn kinderen ook niet geconfronteerd willen zien met zo'n type sinterklaas. Kinderen kijken al met spanning uit naar 5 december, daar blijf je gewoon vanaf.
pi_87710747
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:31 schreef Redux het volgende:
Ik vind de reactie van maas raar. Je weet dat sinterklaas een kinderfeest is, je maakt er een horrorversie van, gooit posters ervan op abri's en dan vreemd (verrast zijn) vinden dat mensen erover vallen?

Ik vind de posters ook niet kunnen. Ik zou mijn kinderen ook niet geconfronteerd willen zien met zo'n type sinterklaas. Kinderen kijken al met spanning uit naar 5 december, daar blijf je gewoon vanaf.
Onzin. Er worden elke maand wel een paar films gemaakt die juist schoppen tegen het veilige. Dat is juist de kracht van de film. Dit is ter vermaak. En kindertjes horen die film ook niet te zien. Mensen die hier over vallen zijn kleinzerige eikels.
pi_87710841
Als ik de discussie op tv en in media heb gevolgd gaat het om de posters die in abri's hangen...
pi_87710901
En als je dit soort lui toelaat krijgen we net als in Amerika van die praktijken dat kinderen overal moeten worden beschermd tegen de kleinste dingen. Te idioot voor worden.

50 jaar geleden was sinterklaas eng! De pieten namen je mee terug naar Spanje en sloegen je neer als je niet lief was geweest het afgelopen jaar. En nu gaat men mauwen over een film? Flikker toch op.

Als je het over tradities die in ere moeten worden gehouden dan moet je nu onmiddelijk je kind gaan bang maken over de Sint. Want dat was de echte traditie. Achterlijke kutouders.
pi_87711017
dude, reageer eens niet zo gefrustreerd. Niks mis met het hebben van een eigen mening, ook al komt die niet overeen met jouw mening, okay?
pi_87711368
Als kind zag ik ook een aantal keer twee Sinterklaasen tegelijkertijd. En stelde ik vragen hoe het kon dat Sinterklaas bij een klasgenoot op dezelfde avond langskwam als bij ons. Of waarom de één meer cadeautjes kreeg dan de ander. Allemaal verklaart door m'n ouders met dingen als "er zijn veel nep-Sinterklaasen want de echte heeft het heel druk" en "het lijken meer cadeautjes maar Sint kijkt naar hoe leuk ze zijn: sommige cadeautjes zijn veel leuker dan al die andere cadeautjes bij elkaar!" etcetera.

En daarbij komt: het kind wil heel graag jouw uitleg geloven. Want Sinterklaas is leuk.

Die poster valt ook wel uit te leggen. Waar zeiken ze over? De betutteling. :( :P
pi_87711449
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:42 schreef Redux het volgende:
dude, reageer eens niet zo gefrustreerd. Niks mis met het hebben van een eigen mening, ook al komt die niet overeen met jouw mening, okay?
Ik hou gewoon niet van betutteling. Als je kinderen hebt zal je het wel begrijpen.
pi_87711578
Je reageert wel erg verhit, vind ik.
Ik vind trouwens niet dat ik betuttel, ik vind deze specifieke film-poster gewoon niet kunnen, je weet niks over mijn mening over andere zaken, ik vind hoe deze sinterklaas er op deze poster uit ziet niet kunnen, niet als deze posters in abri's in steden waar jonge kinderen gewoon langs lopen komen te hangen. Ik ben daar niet radicaal over, ik heb daar gewoon mijn mening over, thats it. Ik kan me wel vinden in de kritieken die johan nijenhuis op de poster heeft.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:57:18 #187
12888 Skull-splitter
pi_87714509
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:31 schreef Redux het volgende:

Santa's Slay deed dit overigens al eerder, en wansmaak of niet, het enige waar kinderen nu onvrijwillig mee geconfronteerd worden is een poster waar je moeite voor moet doen om het enge gezicht te zien. Ja, sorry, maar daar moet een kind tegen kunnen.
pi_87714589
tsja, ik ben van mening dat ik niet degene ben die voor een kind bepaalt waar ie wel of niet tegen moet kunnen.
pi_87716903
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef Redux het volgende:
tsja, ik ben van mening dat ik niet degene ben die voor een kind bepaalt waar ie wel of niet tegen moet kunnen.
Dat doe je dus wel.
'And I called your name,
pi_87717881
je hebt gelijk
pi_87722687
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:55 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat doe je dus wel.
Inderdaad. Door te zeggen dat deze film niet "kan", of in ieder geval de reclame ervoor.
Waar ligt de grens dan?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:23:56 #192
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_87722837
Tof!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:26:26 #193
45206 Pietverdriet
pi_87722926
Denk dat kinderen maar weer eens de echte sint moeten leren kennen, mee in de zak, slavenarbeid verrichten, en de roe is een takkenbos om slaag mee uit te delen, de ouderwetse frustra
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:12:22 #194
12888 Skull-splitter
pi_87724575
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat kinderen maar weer eens de echte sint moeten leren kennen, mee in de zak, slavenarbeid verrichten, en de roe is een takkenbos om slaag mee uit te delen, de ouderwetse frustra
Dat was ook het idee van Sint bij de eerste aankondiging: Sinterklaas was niet altijd een lieverdje.
pi_87725986
ah, zometeen sinterklaas himself bij dwdd. Ik blijf erbij dat ik vind dat deze posters niet kunnen.
pi_87726682

[ Bericht 100% gewijzigd door TargaFlorio op 19-10-2010 20:01:17 ]
pi_87726718
michiel romeyn :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:32:33 #198
12888 Skull-splitter
pi_87727988
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:01 schreef Redux het volgende:
michiel romeyn :D
Sinter Jan dan nog altijd. Waardig opvolger voor Bram IMO, maar wel eentje met een gezonde dosis humor.

Wat een geweldig stukje TV was dat net zeg :D
pi_87730503
Misschien heb ik het in mijn kindertijd gemist, maar over Skeletor heb ik nooit klachten gehoord.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_87730638
Ik vond dat stuk bij DWDD echt helemaal nergens op slaan eerlijk gezegd. De "sint" was niet grappig en het komisch bedoelde fragment tussendoor heb ik ook nooit grappig gevonden. Slappe, goedkope en smakeloze humor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')