Hij moet soms wel wat eerder de bal spelen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:36 schreef Parafernalia het volgende:
Wat heb ik genoten van Ruiz zeg. Wat een fantastische speler
Sommige spelers zijn gewoon te slechtquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Gefeliciteerd Twente
(al hadden het wel 6 of 7 goals kunnen zijn)
Sommige spelers zijn nog te zelfzuchtig.
Ja had ook 4-6 kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Gefeliciteerd Twente
(al hadden het wel 6 of 7 goals kunnen zijn)
Sommige spelers zijn nog te zelfzuchtig.
Tuurlijk, maar wat een balletjes gaf hij...en niet van de bal te krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij moet soms wel wat eerder de bal spelen hoor
Ja vond ik ook al. Die regisseur is wil veel te artistiek doen, bij voetbal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef Elusive het volgende:
ben ik de enige die zich irriteert aan de regie? elke keer die camerashots vanaf de zijkant
Nee! Dat was echt verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef Elusive het volgende:
ben ik de enige die zich irriteert aan de regie? elke keer die camerashots vanaf de zijkant
Janko moet je bij de eerste de beste mogelijkheid en reëel bedrag direct van de hand doen. Echt een complete mislukking is dat...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Zo knap dit van Twente! En dat met al die blessures.
Maareh mensen: Janko, wat moeten jullie toch daar mee?
zie ze alleen nog steeds niet doorgaan naar de volgende rondequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |