Ik zou niet weten waarom ze minder kans hebben dan Psv en Ajax dit seizoen. Ik zie ze zo maar weer kampioen worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:10 schreef HaagsPietje het volgende:
respect voor twente goed bezig daar zeg!
al denk ik niet dat ze opnieuw kampioen worden.
De Jong heeft er 6 gemaakt (Janko 5) en staat niet eens in de spits.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef Shivo het volgende:
[..]
Janko mag best wat meer krediet hebben. Hij is in de eredivisie Twente's topscoorder dus doet in principe waarvoor hij gehaald is. Als hij wat meer zelfvertrouwen krijgt gaan die kopballen die nu telkens tegen de keeper aanvliegen, er allemaal in. En hij functioneert goed als bliksemafleider voorin.
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Erger nog is Rosales, die kan nog niet eens op eredivisie-niveau mee. (of hij moet zich de komende tijd flink gaan ontwikkelen).
Ondanks alles staan ze bovenaan in de competitie en doet ze het goed in de CL, dus ach....
Idd, die speelde een meer dan voortreffelijke potquote:Op woensdag 3 november 2010 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij hebt de wedstrijd gister niet bekeken?
dat viel mij ook op, hij deed het prima!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Idd, die speelde een meer dan voortreffelijke pot
Ik denk dat vooral Preud'Homme Twente heeft getipt.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef insan3 het volgende:
Maar die rosales stond ook in de belangstelling bij Ajax en Heerenveen, dus het zijn niet alleen de Twente scouts die 'm goed vonden. Bij AA gent was het in het vorige seizoen de beste speler xD
Totdat er weer een fluitje kwam van de scheidsrechter voor buitenspel..quote:Op woensdag 3 november 2010 20:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Op zich snap ik de kritiek op janko, maar ik kan me herinneren dat Kufo ook regelmatig 90 minuten onzichtbaar was
Kufo draaide volgens mij ook geen heel goed eerste seizoen... en moet je kijken waar hij geëindigd isquote:Op woensdag 3 november 2010 20:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Op zich snap ik de kritiek op janko, maar ik kan me herinneren dat Kufo ook regelmatig 90 minuten onzichtbaar was
daar had hij wel een handje van jahquote:Op donderdag 4 november 2010 00:07 schreef d1ce het volgende:
[..]
Totdat er weer een fluitje kwam van de scheidsrechter voor buitenspel..
Dat was een verademing man.. Na Jack de Gier, Cavens etc hadden we eindelijk een fatsoenlijke nummer 9. En ik kan me ook nog een doelpunt herinneren uit zijn 1e seizoen.. Tegen Feyenoord volgens mij, dat was een hele mooie dacht ik..Kan ook zijn dat ik het mis heb hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Kufo draaide volgens mij ook geen heel goed eerste seizoen... en moet je kijken waar hij geëindigd is
[..]
daar had hij wel een handje van jah
deze Cavens toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:12 schreef Jaapvaak het volgende:
[..]
Dat was een verademing man.. Na Jack de Gier, Cavens etc hadden we eindelijk een fatsoenlijke nummer 9. En ik kan me ook nog een doelpunt herinneren uit zijn 1e seizoen.. Tegen Feyenoord volgens mij, dat was een hele mooie dacht ik..Kan ook zijn dat ik het mis heb hoor.
Cavens, die van die flitswisselquote:Op donderdag 4 november 2010 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cavens? Die naam doet hier geen belletje rinkelen
Ja ok, ik herinner me de een beter dan de anderquote:Op donderdag 4 november 2010 16:05 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Ik kan mij jeugdspelers van begin jaren '90 nog herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |