die is nog jong en moet gewoon constanter worden.quote:
Rosales zou nog goed voor in de breedte zijn.quote:
Ja, nu uit naar Inter.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:18 schreef Zwansen het volgende:
Nu uit naar Inter? Ik dacht dat ze die als laatste moesten. 2e plek wordt erg lastig, maar 3e plek mag niet misgaan.
Ik dacht toch echt dat het vroeger anders was. 1-2-3-3-2-1?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, nu uit naar Inter.
De tegenstanders zijn altijd in de vorm van 1-2-3-3-1-2.
Dat was het ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat het vroeger anders was. 1-2-3-3-2-1?
Nikolay Mihaylov.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef matthisl het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al. Die regisseur is wil veel te artistiek doen, bij voetbal.
Michaelov trouwens
Ging wel een paar keer matig onder de bal door, maar heeft het verder uitstekend gedaan idd.quote:Op woensdag 3 november 2010 03:05 schreef DaDude1987 het volgende:
JAJAJA!!! Wat een wedstrijd! Superspannend tot 10 minuten voor tijd! Heerlijk genoten! Mihaylov, wat een baas!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat het vroeger anders was. 1-2-3-3-2-1?
Niet waar, het is altijd 1-2-3-3-1-2 geweest.quote:
Denk het ook niet. Op dit moment zijn Ajax en Twente behoorlijk gelijkwaardig. Ik zie hem eerder naar een subtopper in Duitsland of Engeland gaan.quote:
Janko is niet fit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Rosales zou nog goed voor in de breedte zijn.
Janko mag van mij inderdaad zo snel mogelijk weer weg.
Wat een week voor Twente
Ik denk vooral dat Jopie geen zaken meer doet met Ajax.quote:
Vond ik niet, aan de bal was hij niet super nee, maar hij liep goed en zorgde voor ruimtes. Hij zorgde er ook bijvoorbeeld voor dat Luuk vrij stond en kon inkoppen...quote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Janko was gisteravond weer niet echt goed bezig.
Nou Joepie, hij heeft 1x goed vrijgelopen toen Werder met 10 man stond en zeeën van ruimte weggaf achterin, maar die vijf 100% kansen die hij daarvoor verneukte, maakt niks uitquote:Op woensdag 3 november 2010 12:36 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Vond ik niet, aan de bal was hij niet super nee, maar hij liep goed en zorgde voor ruimtes. Hij zorgde er ook bijvoorbeeld voor dat Luuk vrij stond en kon inkoppen...
Maar ik vond hem dus niet waardeloos... het is ook geen spits voor aan de bal, dus dat verwachtte ik ook niet. Maargoed, ik zat ook te schelden toen hij die 100% kansen totaal verknalde...quote:Op woensdag 3 november 2010 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou Joepie, hij heeft 1x goed vrijgelopen toen Werder met 10 man stond en zeeën van ruimte weggaf achterin, maar die vijf 100% kansen die hij daarvoor verneukte, maakt niks uit
Janko mag best wat meer krediet hebben. Hij is in de eredivisie Twente's topscoorder dus doet in principe waarvoor hij gehaald is. Als hij wat meer zelfvertrouwen krijgt gaan die kopballen die nu telkens tegen de keeper aanvliegen, er allemaal in. En hij functioneert goed als bliksemafleider voorin.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Zo knap dit van Twente! En dat met al die blessures.
Maareh mensen: Janko, wat moeten jullie toch daar mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |